Gvd. Waylon heeft dus demonen in zijn hoofd die hem vertellen dat ie moet vreemdgaan.quote:In een inmiddels verwijderd bericht op Instagram bevestigde Waylon in mei, kort na de geboorte van zijn tweede kindje, dat hij tijdens de zwangerschap van Bibi was vreemdgegaan. "Demonen" in zijn hoofd waren daarvan de oorzaak, schreef hij ook.
Dan zijn ze er wel uitgekomenquote:Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dacht dat die demonen in zijn lul zaten ofzo.
Zelfde cattegorie als Dre Hazes en Gorden.quote:Op maandag 7 november 2022 05:07 schreef Cockwhale het volgende:
Eerste keer dat ik die mongool zag op tv, kon ik al zien dat het een arrogante debiel is.
De drama ff opkrikken, gewichtigheid geven aan de situatie, extra sympathie opwekken, terwijl je geen enkele eigen verantwoordelijkheid neemt. Klinkt goed toch?quote:Op maandag 7 november 2022 06:27 schreef pokkerdepok het volgende:
wie zegt zoiets, demomen in zn hoofd lol.. is hij extreem gelovig ofzo
hahhahahaquote:Zijn erectieprobleem is de demon waar hij het toen over had, vertelde de zanger aan presentator Raven van Dorst. "Door het leven - door wat dan ook - zijn er blokkades in mijn hoofd gekomen, die ervoor gezorgd hebben dat de boel daar beneden gewoon niet meer lekker werkte", zei hij zondag. Zo kampte de artiest eerder met een alcohol- en drugsverslaving. "Weet je hoe fucked up dat is? Het is geen excuus, verre van, maar het is wel de demon waar ik het over had."
ik dekn alleen maar dat hij dus of gestoord, of narcistisch is..quote:Op maandag 7 november 2022 09:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De drama ff opkrikken, gewichtigheid geven aan de situatie, extra sympathie opwekken, terwijl je geen enkele eigen verantwoordelijkheid neemt. Klinkt goed toch?
dat zijn demonen in zn piemelquote:Op maandag 7 november 2022 09:06 schreef Grebneseih het volgende:
42 jaar heet gewoon een midlifecrisis dus. Daar kunnen erectieproblemen ook (tijdelijk) bij komen kijken. Niks demonen.
Die twee sluiten elkaar niet uit.quote:Op maandag 7 november 2022 11:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik dekn alleen maar dat hij dus of gestoord, of narcistisch is..
De meeste Nederlanders kunnen geen fatsoenlijk Nederlands meer. Als ze gaan praten brabbelen ze allerlei niet bestaande Engelse termen er doorheen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:35 schreef Cockwhale het volgende:
Demon
Het is demoon in het Nederlands kkr mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |