abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213891887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ali probeert nog te redden wat er te redden valt, het werkt alleen totaal averechts
Of het averechts werkt weet ik nog niet, als hij straks toch vrijgesproken wordt, dan kan de tendens (terecht in dat geval) ook wel nog omslaan.
pi_213891889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:38 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je ziet dat het voor Ali B een show is, van zijn leven, maar toch een show. Showbizzpak aan, arm te lang joviaal om het lichaam van de journalist, lachen voor de camera.
Het komt op mij over als een toneelstukje, zeker na de manier waarop hij tijdens de zitting brak.

- Edit - Dat zeg jij in feite ook, een show.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213891902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mocht hij veroordeeld worden, dan ben ik benieuwd of hij nog steeds lacht.
Dan lacht hij ook nog, show must go on.

Maar dan wordt de show niet meer uitgezonden.
pi_213891909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Er zijn geen risicovolle situaties, alleen risicovolle mannen.
Vrouwen mogen overal komen, net als mannen, die hun handen thuis moeten houden als er geen toestemming is gegeven

PUNT :(
Dus.... wat wil je hier nu mee zeggen? Er zijn inderdaad risicovolle mannen die risicovolle situaties creeeren.
En ja vrouwen mogen overal komen, maar hebben wel te dealen met dit soort mannen en situaties. Hoe oneerlijk en onrechtvaardig dat ook is! Maar het is anno 2024 nog steeds en helaas wel de werkelijkheid.

Loop jij zonder problemen snachts door een park? Of zou jij zonder problemen naar een seksfeest gaan met allemaal "rappers" en drugs? Of zou je dan wellicht denken, mmm... misschien niet zo verstandig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 13-06-2024 15:13:49 ]
pi_213891920
Ali blijft geloven in zijn eigen act. Hij graaft zijn eigen graf dieper en dieper. Die jongen gaat echt niks leren, heeft echt een verknipt wereldbeeld. '
Snap niet dat een Harlequin zich hiermee inlaat. Die zal zich ook nog wel eens achter haar oren krabben maar is zo mediageil dat ze deze kans niet kon laten schieten...
Alius aliud dicit
pi_213891936
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:40 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Of het averechts werkt weet ik nog niet, als hij straks toch vrijgesproken wordt, dan kan de tendens (terecht in dat geval) ook wel nog omslaan.
Ali heeft het denk ik met zijn opmerkingen en de beelden die ik heb gezien zichzelf nog verder de vernieling ingeholpen.

Wel of geen veroordeling straks.
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:45:55 #107
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_213891945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:42 schreef okzbow het volgende:

[..]
Dus.... wat wil je hier nu mee zeggen? Er zijn inderdaad risicovolle mannen die risicovolle situaties creeeren.
En ja vrouwen mogen overal komen, maar hebben we te dealen met dit soort mannen en situaties.

Loop jij zonder problemen snachts door een park? Of zou jij zonder problemen naar een seksfeest gaan met allemaal "rappers" en drugs? Of zou je dan wellicht denken, mmm... misschien niet zo verstandig.
Dus ik moet maar thuis blijven snachts en vooral niet naar een sexfeest met rappers en drugs gaan , maar stél nou dat ik dat wel doe omdat ik dat leuk vind, dan mag ik niet zelf kiezen met wie ik seks wil ????
  Moderator donderdag 13 juni 2024 @ 13:46:12 #108
5428 crew  miss_sly
pi_213891946
quote:

[..]
<Nope>
Ben jij je ervan bewust dat het merendeel van het seksueel misbruik (zowel bij volwassenen als kinderen) wordt gepleegd door bekenden? Daarvoor hoef je niet door een park te lopen, of door het donker, of op een seksfeest te zijn.

Het is de date, het vriendje, de vader van een vriend(in), de vriend van de familie, een opa, neef, oom, de oppas. Die situaties die jij schetst zijn zelde de situaties waarin zich dit afspeelt. Het is voor vrouwen niet mogelijk om 'risicovolle situaties' te vermijden, want die zijn overal. Zoals @Flow3r terecht zegt: er zijn geen risicovolle situaties, maar risicovolle mannen.

En ja, voor de zekerheid: natuurlijk zijn er ook risicovolle vrouwen. Wel een heel stuk minder.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jippie op 13-06-2024 15:15:08 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213891959
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ali heeft het denk ik met zijn opmerkingen en de beelden die ik heb gezien zichzelf nog verder de vernieling ingeholpen.

Ik denk dat dat wel meevalt.... er is echt maar een hele kleine groep mensen die dit aandachtig volgt. De rest van Nederland boeit het helemaal niets. Die lezen straks in het slechtste geval dat hij is vrijgesproken en gaan dan weer over tot de orde van de dag.... en zien hem over een jaar met plezier weer terug bij SBS6.
pi_213891971
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb niet alles meegekregen eerlijk gezegd, maar de details vond ik tot nu toe niet fraai idd.

Maar als hij wordt vrijgesproken, dan is er misschien nog wel een publiek voor hem die Ali B een soort held zal vinden.

Ik behoor niet tot het publiek 😄
pi_213891973
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
pi_213891974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Dus ik moet maar thuis blijven snachts en vooral niet naar een sexfeest met rappers en drugs gaan , maar stél nou dat ik dat wel doe omdat ik dat leuk vind, dan mag ik niet zelf kiezen met wie ik seks wil ????
Ik vraag je alleen hoe je dat oplost... ik zeg helemaal niet dat je moet thuisblijven. Wellicht trek je je er niets van aan en neem je willens en wetens het risico, wat ook kan hè.
  Admin donderdag 13 juni 2024 @ 13:51:07 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213892000
quote:

[..]
En ja vrouwen mogen overal komen, maar hebben wel te dealen met dit soort mannen en situaties. Hoe oneerlijk en onrechtvaardig dat ook is! Maar het is anno 2024 nog steeds en helaas wel de werkelijkheid.

Deze discussie is wel klaar hoor, kunnen we nu weer ontopic/
Dank
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213892002
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
Ja, ik vind dat ook handtastelijk gedrag, niet strafbaar misschien, maar ik hou er totaal niet van als mensen die ik zakelijk ken mij zo beetpakken.
pi_213892006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef okzbow het volgende:

[..]
Ik vraag je alleen hoe je dat oplost... ik zeg helemaal niet dat je moet thuisblijven. Wellicht trek je je er niets van aan en neem je willens en wetens het risico, wat ook kan hè.
Dat lost zich pas op als mannen beter opgevoed worden en zich gaan realiseren dat ze geen recht hebben aan een ander zijn/haar lichaam te zitten. Misschien helpt het als andere mannen zich publiekelijk lijnrecht tegen dit soort "risico's" keren en er niet vaag over doen zoals jij hier.
pi_213892007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Accepteert zelfs geen nee van de Rechter, echt een narcistje
pi_213892030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Dat lost zich pas op als mannen beter opgevoed worden en zich gaan realiseren dat ze geen recht hebben aan een ander zijn/haar lichaam te zitten. Misschien helpt het als andere mannen zich publiekelijk lijnrecht tegen dit soort "risico's" keren en er niet vaag over doen zoals jij hier.
Gelukkig zien we dit soort mannen ook genoeg in dit soort topics terug.

Zij zijn wat mij betreft de regel. Het onopgevoede zooitje de uitzondering.
pi_213892046
Had Ali B. überhaupt fans? Ja, hij verscheen veel op tv, maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een vrijspraak weer gaat gebeuren. Zijn gedrag tijdens en na The Voice blijft dubieus, z'n reputatie is kapot en er zijn mensen in het wereldje die met zijn opdringerige gedrag te maken hebben gehad en het helemaal niks vinden. Misschien dat SBS6 een poging doet om hem weer in het zadel te helpen.
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:55:07 #119
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_213892054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef okzbow het volgende:

[..]
Er valt voor mij niks op te lossen, soms móet je door het donker alleen naar huis, een feest valt inderdaad te vermijden, alle feesten dan maar want de Ali B's komen niet alleen op seks en drugsfeesten :')
pi_213892070
twitter
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 juni 2024 @ 13:57:21 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213892074
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
Had Ali B. überhaupt fans? Ja, hij verscheen veel op tv, maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een vrijspraak weer gaat gebeuren. Zijn gedrag tijdens en na The Voice blijft dubieus, z'n reputatie is kapot en er zijn mensen in het wereldje die met zijn opdringerige gedrag te maken hebben gehad en het helemaal niks vinden. Misschien dat SBS6 een poging doet om hem weer in het zadel te helpen.
"Maar ik ben al zo erg gestraft!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:58:40 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213892078
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Amen, Saskia _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213892080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat ook handtastelijk gedrag, niet strafbaar misschien, maar ik hou er totaal niet van als mensen die ik zakelijk ken mij zo beetpakken.
Ik heb zelf ook wel eens mijn hand even op een arm gelegd bij een collega, uit een soort amicaliteit in een geanimeerd gesprek (vrouw-vrouw voor de duidelijkheid).

Nou, je merkt gelijk aan iemand dat het niet gewenst is. :@ Je merkt het aan een blik, de fysieke reactie. Hoe subtiel ook.

Ik doe het niet meer. Veel mensen houden gewoon niet van dat soort aanrakingen. Je ziet die journalist ook stug op een meter afstand blijven, waardoor Ali's arm half in het luchtledige blijft hangen.
pi_213892104
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Saskia had voor de lol hier even mee moeten lezen :D
  Admin donderdag 13 juni 2024 @ 14:03:08 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213892114
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Saskia had voor de lol hier even mee moeten lezen :D
Ik ben ook een soort Saskia _O- Ik volg haar ook ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')