Of het averechts werkt weet ik nog niet, als hij straks toch vrijgesproken wordt, dan kan de tendens (terecht in dat geval) ook wel nog omslaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ali probeert nog te redden wat er te redden valt, het werkt alleen totaal averechts
Het komt op mij over als een toneelstukje, zeker na de manier waarop hij tijdens de zitting brak.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je ziet dat het voor Ali B een show is, van zijn leven, maar toch een show. Showbizzpak aan, arm te lang joviaal om het lichaam van de journalist, lachen voor de camera.
Dan lacht hij ook nog, show must go on.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mocht hij veroordeeld worden, dan ben ik benieuwd of hij nog steeds lacht.
Dus.... wat wil je hier nu mee zeggen? Er zijn inderdaad risicovolle mannen die risicovolle situaties creeeren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er zijn geen risicovolle situaties, alleen risicovolle mannen.
Vrouwen mogen overal komen, net als mannen, die hun handen thuis moeten houden als er geen toestemming is gegeven
PUNT
Ali heeft het denk ik met zijn opmerkingen en de beelden die ik heb gezien zichzelf nog verder de vernieling ingeholpen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Of het averechts werkt weet ik nog niet, als hij straks toch vrijgesproken wordt, dan kan de tendens (terecht in dat geval) ook wel nog omslaan.
Dus ik moet maar thuis blijven snachts en vooral niet naar een sexfeest met rappers en drugs gaan , maar stél nou dat ik dat wel doe omdat ik dat leuk vind, dan mag ik niet zelf kiezen met wie ik seks wil ????quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:42 schreef okzbow het volgende:
[..]
Dus.... wat wil je hier nu mee zeggen? Er zijn inderdaad risicovolle mannen die risicovolle situaties creeeren.
En ja vrouwen mogen overal komen, maar hebben we te dealen met dit soort mannen en situaties.
Loop jij zonder problemen snachts door een park? Of zou jij zonder problemen naar een seksfeest gaan met allemaal "rappers" en drugs? Of zou je dan wellicht denken, mmm... misschien niet zo verstandig.
Ben jij je ervan bewust dat het merendeel van het seksueel misbruik (zowel bij volwassenen als kinderen) wordt gepleegd door bekenden? Daarvoor hoef je niet door een park te lopen, of door het donker, of op een seksfeest te zijn.quote:
Ik denk dat dat wel meevalt.... er is echt maar een hele kleine groep mensen die dit aandachtig volgt. De rest van Nederland boeit het helemaal niets. Die lezen straks in het slechtste geval dat hij is vrijgesproken en gaan dan weer over tot de orde van de dag.... en zien hem over een jaar met plezier weer terug bij SBS6.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ali heeft het denk ik met zijn opmerkingen en de beelden die ik heb gezien zichzelf nog verder de vernieling ingeholpen.
Wel of geen veroordeling straks.
Ik heb niet alles meegekregen eerlijk gezegd, maar de details vond ik tot nu toe niet fraai idd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ali heeft het denk ik met zijn opmerkingen en de beelden die ik heb gezien zichzelf nog verder de vernieling ingeholpen.
Wel of geen veroordeling straks.
Ik vraag je alleen hoe je dat oplost... ik zeg helemaal niet dat je moet thuisblijven. Wellicht trek je je er niets van aan en neem je willens en wetens het risico, wat ook kan hè.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus ik moet maar thuis blijven snachts en vooral niet naar een sexfeest met rappers en drugs gaan , maar stél nou dat ik dat wel doe omdat ik dat leuk vind, dan mag ik niet zelf kiezen met wie ik seks wil ????
Deze discussie is wel klaar hoor, kunnen we nu weer ontopic/quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:42 schreef okzbow het volgende:
[..]
Dus.... wat wil je hier nu mee zeggen? Er zijn inderdaad risicovolle mannen die risicovolle situaties creeeren.
En ja vrouwen mogen overal komen, maar hebben wel te dealen met dit soort mannen en situaties. Hoe oneerlijk en onrechtvaardig dat ook is! Maar het is anno 2024 nog steeds en helaas wel de werkelijkheid.
Loop jij zonder problemen snachts door een park? Of zou jij zonder problemen naar een seksfeest gaan met allemaal "rappers" en drugs? Of zou je dan wellicht denken, mmm... misschien niet zo verstandig.
Ja, ik vind dat ook handtastelijk gedrag, niet strafbaar misschien, maar ik hou er totaal niet van als mensen die ik zakelijk ken mij zo beetpakken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
Dat lost zich pas op als mannen beter opgevoed worden en zich gaan realiseren dat ze geen recht hebben aan een ander zijn/haar lichaam te zitten. Misschien helpt het als andere mannen zich publiekelijk lijnrecht tegen dit soort "risico's" keren en er niet vaag over doen zoals jij hier.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik vraag je alleen hoe je dat oplost... ik zeg helemaal niet dat je moet thuisblijven. Wellicht trek je je er niets van aan en neem je willens en wetens het risico, wat ook kan hè.
Accepteert zelfs geen nee van de Rechter, echt een narcistjequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
Gelukkig zien we dit soort mannen ook genoeg in dit soort topics terug.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Dat lost zich pas op als mannen beter opgevoed worden en zich gaan realiseren dat ze geen recht hebben aan een ander zijn/haar lichaam te zitten. Misschien helpt het als andere mannen zich publiekelijk lijnrecht tegen dit soort "risico's" keren en er niet vaag over doen zoals jij hier.
Er valt voor mij niks op te lossen, soms móet je door het donker alleen naar huis, een feest valt inderdaad te vermijden, alle feesten dan maar want de Ali B's komen niet alleen op seks en drugsfeestenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik vraag je alleen hoe je dat oplost... ik zeg helemaal niet dat je moet thuisblijven. Wellicht trek je je er niets van aan en neem je willens en wetens het risico, wat ook kan hè.
"Maar ik ben al zo erg gestraft!"quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
Had Ali B. überhaupt fans? Ja, hij verscheen veel op tv, maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een vrijspraak weer gaat gebeuren. Zijn gedrag tijdens en na The Voice blijft dubieus, z'n reputatie is kapot en er zijn mensen in het wereldje die met zijn opdringerige gedrag te maken hebben gehad en het helemaal niks vinden. Misschien dat SBS6 een poging doet om hem weer in het zadel te helpen.
Ik heb zelf ook wel eens mijn hand even op een arm gelegd bij een collega, uit een soort amicaliteit in een geanimeerd gesprek (vrouw-vrouw voor de duidelijkheid).quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook handtastelijk gedrag, niet strafbaar misschien, maar ik hou er totaal niet van als mensen die ik zakelijk ken mij zo beetpakken.
Ik ben ook een soort Saskiaquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Saskia had voor de lol hier even mee moeten lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |