SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is lekker wakker wordenquote:Op donderdag 13 juni 2024 06:23 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Gaat er ineens een poes op mijn hoofd zitten
quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:23 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Gaat er ineens een poes op mijn hoofd zitten
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 13 juni 2024 06:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De witte harige variant helaas
Wat heeft ze dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even kijken of dochter vandaag geen last heeft van dingen die ze niet duidelijk kan maken.
Gisteravond was het 3x niks.
Als ik dat eens wist...quote:
Och die ellende komt zo om de 6 weken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even kijken of dochter vandaag geen last heeft van dingen die ze niet duidelijk kan maken.
Gisteravond was het 3x niks.
Tiet in haar mond stoppen (dat hielp bij mij altijd prima)quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist...
Ze is zielig en ze huilt. Misschien moet ze poepen maar kan ze niet. Misschien komt er weer een tand door. Ze is in ieder geval moeilijk te troosten.
nog steeds zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tiet in haar mond stoppen (dat hielp bij mij altijd prima)
dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar liever niet die van mijn moeder meer.
Man man manquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tiet in haar mond stoppen (dat hielp bij mij altijd prima)
Bedrijven die denken dat ze boven de wet staanquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
We hadden weer zulke idioten gisteren
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
@:recce
Maar daar werk je allang niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
de blauwe doos versie van tafeltje vol flesquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar werk je allang niet meer
Ditquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste periode echt niet wakker te krijgen
Wees blij dat ze geen aangevreten krezanten komen terugbrengen met haren erop en kwijl eraanquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de blauwe doos versie van tafeltje vol fles
tafeltje vol?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
dat zou wel naar zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen aangevreten krezanten komen terugbrengen met haren erop en kwijl eraan
zegt me niks..quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat jullie toen ook niet begrepen bij dat restaurant waar ik werkte
Leg het even nog een keer uit andersquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat jullie toen ook niet begrepen bij dat restaurant waar ik werkte
neequote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg het even nog een keer uit anders
*kijkt op de klokquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar liever niet die van mijn moeder meer.
Loopt toch wat fijner overal als ik weer een pasje heb.quote:
Als ik de mensen hier mag geloven regent het al weken aan 1 stuk door.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:27 schreef TaMieke het volgende:
Hier wat mini wolkjes
Maar weerbericht voor de komende week is niet heel denderend.
Ja sinds vorig jaar oktober ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de mensen hier mag geloven regent het al weken aan 1 stuk door.
Klinkt wel correct ja.quote:
Is ook zo. Vorig jaar is volledig in het water gevallen en dit jaar is het tot nu toe alleen maar nog erger. En verbetering is niet in zicht. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Heel af en toe eens een dagje geen regen.quote:
Alleen 2 weken in mei even nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
M'n vakantietiming toen was wel echt optimaal.quote:
We zijn tegelijk weg geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n vakantietiming toen was wel echt optimaal.
Gelukkig is @bitterbal nu minister van Klimaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo. Vorig jaar is volledig in het water gevallen en dit jaar is het tot nu toe alleen maar nog erger. En verbetering is niet in zicht. Tel uit je winst.
Nee, ik was de week van hemelvaart vrij, toen was het prima lenteweer. Alleen woensdag een beetje gemiezer, verder zon.quote:
Ik leg mezelf vast in de koelkast.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is @:bitterbal nu minister van Klimaat
ja weet niet zo goed wat ik moet doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is @:bitterbal nu minister van Klimaat
Niks, het klimaat bestaat toch wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet zo goed wat ik moet doen
Ik bedoelde dus dat het droog was op mijn bestemmingquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was de week van hemelvaart vrij, toen was het prima lenteweer. Alleen woensdag een beetje gemiezer, verder zon.
Ik ben niet weggeweest.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat het droog was op mijn bestemming
Nederland verzoop bijna toen.
Ik ga zaterdag boscrossen te paardquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:27 schreef TaMieke het volgende:
Hier wat mini wolkjes
Maar weerbericht voor de komende week is niet heel denderend.
Dat is wat ik de hele dag heb gedaan gisteren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over 9 minuten overleg, dus kan niets nieuws starten![]()
*staring into the void
Overleggen of gewoon helemaal niets gedaan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat ik de hele dag heb gedaan gisteren.
quote:
Beidenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Overleggen of gewoon helemaal niets gedaan?
Ik had vakantie?quote:
Je bent er vanaf nu wel verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In elk geval niet op fok.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beiden
Zat een nieuw iemand naast me, dus je kan wel al raden hoe mijn dag eruit heeft gezien.
Plottwistquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval niet op fok.
Ik had ook een nieuw iemand.. zijn wij collega's?
Dus ik mag het weer kiezen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er vanaf nu wel verantwoordelijk voor.
Nee, we geven jou de schuld als het ons niet aanstaat.quote:
Wil je dat wel?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er vanaf nu wel verantwoordelijk voor.
quote:
Dat is waar de meerderheid blijkbaar op heeft gestemd. Ik behoor niet tot die meerderheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat wel?
Dan is het vanaf nu elke dag 42 graden, ook om 22.00 uur
Same. Gelukkig is er een bitterzondebokbalquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is waar de meerderheid blijkbaar op heeft gestemd. Ik behoor niet tot die meerderheid.
Ik weet heel zeker dat de meerderheid niet stemt voor 42 gradenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is waar de meerderheid blijkbaar op heeft gestemd. Ik behoor niet tot die meerderheid.
Ik was de enige die met de nieuwe werkte.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval niet op fok.
Ik had ook een nieuw iemand.. zijn wij collega's?
Even de zomer starten. Spaanse hitte graag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |