Bedrijven die denken dat ze boven de wet staanquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
We hadden weer zulke idioten gisteren
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
@:recce
Maar daar werk je allang niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
de blauwe doos versie van tafeltje vol flesquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar werk je allang niet meer
Ditquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste periode echt niet wakker te krijgen
Wees blij dat ze geen aangevreten krezanten komen terugbrengen met haren erop en kwijl eraanquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de blauwe doos versie van tafeltje vol fles
tafeltje vol?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
dat zou wel naar zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen aangevreten krezanten komen terugbrengen met haren erop en kwijl eraan
zegt me niks..quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat jullie toen ook niet begrepen bij dat restaurant waar ik werkte
Leg het even nog een keer uit andersquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat jullie toen ook niet begrepen bij dat restaurant waar ik werkte
neequote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg het even nog een keer uit anders
*kijkt op de klokquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar liever niet die van mijn moeder meer.
Loopt toch wat fijner overal als ik weer een pasje heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |