SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is lekker wakker wordenquote:Op donderdag 13 juni 2024 06:23 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Gaat er ineens een poes op mijn hoofd zitten
quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:23 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Gaat er ineens een poes op mijn hoofd zitten
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 13 juni 2024 06:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De witte harige variant helaas
Wat heeft ze dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even kijken of dochter vandaag geen last heeft van dingen die ze niet duidelijk kan maken.
Gisteravond was het 3x niks.
Als ik dat eens wist...quote:
Och die ellende komt zo om de 6 weken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even kijken of dochter vandaag geen last heeft van dingen die ze niet duidelijk kan maken.
Gisteravond was het 3x niks.
Tiet in haar mond stoppen (dat hielp bij mij altijd prima)quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist...
Ze is zielig en ze huilt. Misschien moet ze poepen maar kan ze niet. Misschien komt er weer een tand door. Ze is in ieder geval moeilijk te troosten.
nog steeds zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tiet in haar mond stoppen (dat hielp bij mij altijd prima)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |