*kijkt op de klokquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar liever niet die van mijn moeder meer.
Loopt toch wat fijner overal als ik weer een pasje heb.quote:
Als ik de mensen hier mag geloven regent het al weken aan 1 stuk door.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:27 schreef TaMieke het volgende:
Hier wat mini wolkjes
Maar weerbericht voor de komende week is niet heel denderend.
Ja sinds vorig jaar oktober ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de mensen hier mag geloven regent het al weken aan 1 stuk door.
Klinkt wel correct ja.quote:
Is ook zo. Vorig jaar is volledig in het water gevallen en dit jaar is het tot nu toe alleen maar nog erger. En verbetering is niet in zicht. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Heel af en toe eens een dagje geen regen.quote:
Alleen 2 weken in mei even nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
M'n vakantietiming toen was wel echt optimaal.quote:
We zijn tegelijk weg geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n vakantietiming toen was wel echt optimaal.
Gelukkig is @bitterbal nu minister van Klimaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo. Vorig jaar is volledig in het water gevallen en dit jaar is het tot nu toe alleen maar nog erger. En verbetering is niet in zicht. Tel uit je winst.
Nee, ik was de week van hemelvaart vrij, toen was het prima lenteweer. Alleen woensdag een beetje gemiezer, verder zon.quote:
Ik leg mezelf vast in de koelkast.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is @:bitterbal nu minister van Klimaat
ja weet niet zo goed wat ik moet doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is @:bitterbal nu minister van Klimaat
Niks, het klimaat bestaat toch wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet zo goed wat ik moet doen
Ik bedoelde dus dat het droog was op mijn bestemmingquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was de week van hemelvaart vrij, toen was het prima lenteweer. Alleen woensdag een beetje gemiezer, verder zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |