In meerdere opzichten is het nu al een clusterfuck.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Alweer een voormalig Kamerlid overigens, ze blijven maar komen van buiten Den Haag.
Ik vermoed dat Wilders toch zeker wel naar zijn Republikeinse collega's aan de andere kant van de Atlantische oceaan en zijn grote voorbeeld Hongarije heeft gekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow
Iemand die ontwikkelingshulp wilde afschaffen en er dan nu minister van wordt
https://nos.nl/artikel/25(...)u-kandidaat-minister
Nog even los van het feit dat ze bij een club als Ongehoord Nederland hoort
Wil Wilders het systeem inderdaad van binnenuit opblazen?
Ho, maar nadenken over de gevolgen van je daden hoort niet in de ideologie van de PVV. Dus dan denken ze dat ze niemand dood maken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bootjes hardhandig tegenhouden waardoor mensen doodgaan = mensen vermoorden.
Hier wil ik het verder bij laten.
Maar dat bedoel ik dus, je gaat daar toch ook als een Sophie Hermans zijnde niet mee in een ruimte zitten...quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hermans is dan wel ongeschikt, maar niet echt onfatsoenlijk. De groep Klever, Madlener, Markuszower wil je gewoon echt niets mee te maken hebben als je enig fatsoen in je lichaam hebt.
https://chrisaalberts.nl/(...)aal-contract-en-fvd/quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef VoMy het volgende:
Klever die ontwikkelingshulp wil afschaffen op ontwikkelingshulp zetten. Alsof je Stef Blok minister van Volkshuisvesting maakt hahaha.
Ben ook wel helemaal klaar met iedereen die gewetensbezwaarlijke VVD'ers en/of NSC'ers hierna nog een podium geeft. Je stapt maar gewoon uit de partij als je - terecht - vindt dat dit soort bizarre keuzes alle grenzen van goed en fatsoenlijk bestuur over zijn.
Dit heeft niet eens met de wensenlijst uit het hooplijnenakkoord te maken, maar met de bemensing en wat voor volk hier aan de knoppen wordt gezet.
Ja, deze groep bevat figuren die nog erger zijn dan we hier konden bedenken. Dit is gewoon echt een schande, het is echt te hopen dat het dit jaar nog valt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik had heel even hoop dat er nog wel een milde set ministers ergens vandaan geplukt zou worden, maar dit is nog erger dan ik had verwacht
Hoe in vredesnaam zijn de VVD en NSC hiermee akkoord gegaan? Je gaat me niet wijs maken dat hier water bij de wijn is gedaan, één stap verder is FvD wappie materiaal.
Ik wilde eigenlijk net voorstellen om Thierry dan ook maar minister van iets te makenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik had heel even hoop dat er nog wel een milde set ministers ergens vandaan geplukt zou worden, maar dit is nog erger dan ik had verwacht
Hoe in vredesnaam zijn de VVD en NSC hiermee akkoord gegaan? Je gaat me niet wijs maken dat hier water bij de wijn is gedaan, één stap verder is FvD wappie materiaal.
Ja daar snap ik helemaal geen fluit van. Die lijkt het allemaal wel best te vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus, je gaat daar toch ook als een Sophie Hermans zijnde niet mee in een ruimte zitten...
Ben benieuwd wat Pieter van deze ploeg vindt trouwens
Onlangs retweette ze een bericht van Ongehoord Nederland TV, waarin gesproken wordt over het "unieke geluid wat ON! brengt over massa-immigratie, klimaathysterie, coronacrisis en globalistische organisatie".quote:PVV'er die Ontwikkelingshulp wilde afschaffen, daarvoor nu kandidaat-minister
Oud-Kamerlid Reinette Klever is de PVV-kandidaat om minister voor Buitenlandse handel en Ontwikkelingshulp te worden. Dat melden Haagse bronnen aan de NOS.
Met 1 vraag, waarbij je niet kunt doorvragen bij een ontwijkend antwoord?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten SP en CU maar gewoon wel naar die hoorzitting komen om iedere mogelijkheid te pakken om die figuren te beschadigen?
Pieter heeft de doos van Pandora geopend toen ie in november om tafel ging, en daarna kreeg ie 'm niet meer dicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik helemaal geen fluit van. Die lijkt het allemaal wel best te vinden.
Ja, blijkbaar. Je gaat toch nooit akkoord met Markuszower als vice-premier en Klever als minister van ontwikkelingssamenwerking?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn VVD en NSC dan akkoord gegaan met de ministersposten zonder daarbij de namen te bespreken, ieder naar eigen invulling?
Er zit feitelijk erg weinig verschil tussen Baudet en Klever, dus dat was blijkbaar best een optie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net voorstellen om Thierry dan ook maar minister van iets te maken
Ik denk dat spoeling zo dun is dat dit simpelweg de enige opties waren. Of Omtzigt er oprecht tevreden mee is? Denk het niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik helemaal geen fluit van. Die lijkt het allemaal wel best te vinden.
Waarschijnlijk lopen de ambtenaren nu zo massaal weg dat die bezuinigingsoperatie ook meteen afgevinkt kan wordenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef Hexagon het volgende:
Voordeel van die Klever is dat de ambtenaren waarschijnlijk alles op alles gaan zetten haar te ondermijnen.
Nou als je ze, zoals Hanca wilt, allemaal actief asiel wilt geven vanuit het buitenland, dan staat dat volgens mij bijna gelijk aan halen. Groenlinks heeft al vaker geopperd om vliegtuigen te sturen, dus dat zie ik ze ook nog wel doen. Maar goed, je hebt gelijk, ze moeten dan eerst nog zelf het ticket betalen, maar dat geld kunnen ze echt wel lenen of financieren bij familie. Echt een volslagen krankzinnig idee!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie heeft het over 'halen'? Weet je überhaupt wel het verschil tussen de werkwoorden halen en komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |