Ja dat zo’n Wehrmann en Achahbar ergens in uithoeken van Oost Europa voetballen ligt gewoon allemaal aan de trainersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik.
Hansen en Unuvar hadden trouwens best kunnen slagen met de juiste begeleiding en trainers. Het probleem ligt zoals altijd bij de trainers.
Is het al weer de tijd van het jaar voor mijn mentale training betoog?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zo’n Wehrmann en Achahbar ergens in uithoeken van Oost Europa voetballen ligt gewoon allemaal aan de trainers
Als jij jezelf vrijwillig voor lul wil blijven zetten, ga je gang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is het al weer de tijd van het jaar voor mijn mentale training betoog?
Lijkt me onzin, alsof de Don Stengs voor zo’n fooitje zou wegdoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Don Kloesoe ervoor zorgt dat Timbertje nog een jaar blijft als Wieffer en Stengs weggaan.
De Don is ongekend aan het koken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
Het EK is niet eens begonnen en we hebben er al 4 binnen
5 zelfs: Moussa, Smal, Nadje, Carranza en Zekovicquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
Maar die Zekovic is wel echt direct voor de onder 21 meen ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
5 zelfs: Moussa, Smal, Nadje, Carranza en Zekovic
Dat is waar ja, maar het blijft een aanwinst die binnen is voor het EKquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die Zekovic is wel echt direct voor de onder 21 meen ik.
Lijkt me ook niet, daarnaast zou ik bij Lazio nog altijd een ‘De Vrij-boete’ bovenop de vraagprijs doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, alsof de Don Stengs voor zo’n fooitje zou wegdoen.
Timber blijft ook nog wel een jaar. En er komen vast prima versterkingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs was eigenlijk wel de speler bij wie ik sowieso had verwacht dat hij zou blijven. Aderlating, want zo houd je echt niemand meer over op het middenveld. Behalve Zerrouki en Hockeyhoofd.
Aan de andere kant zou Ivanusec aardig zijn rol moeten kunnen overnemen, en die gaat vlammen onder Priske.
Niet echt CL materiaal op het eerste oog hè?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het middenveld is juist nu al best prima gevuld. Zelfs als Wieffer, Timber en Stengs allemaal vertrekken.
Met Zerrouki, Zechiel, Nadje, Milambo, 't Zand en Ivanusec heb je zelfs al alles dubbel bezet. Men moet echt veel meer vertrouwen gaan hebben in de jeugd.
Prima dat je ze kansen geeft maar hiermee kan je niet om de titel strijden laat staan Europa in. Bizarre postquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom is er toch altijd zo'n extreem gebrek aan vertrouwen in de eigen jeugd. Niet alleen bij Feyenoord, maar eigenlijk in het hele voetbal.
Niveautje van het middenveld van Ajax afgelopen seizoen dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het middenveld is juist nu al best prima gevuld. Zelfs als Wieffer, Timber en Stengs allemaal vertrekken.
Met Zerrouki, Zechiel, Nadje, Milambo, 't Zand en Ivanusec heb je zelfs al alles dubbel bezet. Men moet echt veel meer vertrouwen gaan hebben in de jeugd.
Wel bij de Aldi geshopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
Die Nadje is alweer bijna 23...moet je wel heel veel mazzel hebben dat dit een Mahrez/Kanté verhaal gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel bij de Aldi geshopt.
Maar goed, daar lagen Wieffer en Aursnes ook.
dit jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, daarnaast zou ik bij Lazio nog altijd een ‘De Vrij-boete’ bovenop de vraagprijs doen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)arranza-bijna-binnenquote:De deal is voor 99 procent rond; alleen de Major League Soccer moet nog toestemming geven. Feyenoord betaalt geen transfersom voor de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |