abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:24:45 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213891744
Modcheck?
pi_213891844
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213891867
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:36 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Tweet zonder bron. Als je er een betrouwbare bron bij kan leveren: graag.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_213891899
quote:
[ x ]
Zelfs als de claim hier waar is volgt de conclusie van de tweeter daar helemaal niet uit. Wat is dit voor poep?
pi_213891952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zelfs als de claim hier waar is volgt de conclusie van de tweeter daar helemaal niet uit. Wat is dit voor poep?
Dan niet :6

A shift away from the US dollar is happening in real time, and investors must be ready

The US dollar’s dominance is in decline as Russia and Saudi Arabia eye the Chinese yuan for oil trades, and investors may need to begin to revise their long-term investment strategies, warns the CEO and founder of one of the world’s largest independent financial advisory and asset management companies, deVere Group.

https://finance.yahoo.com(...)ening-052445179.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin donderdag 13 juni 2024 @ 13:48:28 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213891970
Kappen met die hele lappen tekst,
er zijn nog mensen aan het discussieren.
Nooit je eigen topic om zeep helpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213891980
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

A shift away from the US dollar is happening in real time, and investors must be ready

The US dollar’s dominance is in decline as Russia and Saudi Arabia eye the Chinese yuan for oil trades, and investors may need to begin to revise their long-term investment strategies, warns the CEO and founder of one of the world’s largest independent financial advisory and asset management companies, deVere Group.

Je bent gegaan van: DOLLAR DOMINANTIE IS VOORBIJ!!! naar: misschien in de toekomst gaat er wat gebeuren.
pi_213892022
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

The US dollar’s dominance is in decline as Russia and Saudi Arabia eye the Chinese yuan [b]for oil trades, and investors may need to begin to revise their long-term investment strategies, [/b]warns the CEO and founder of one of the world’s largest independent financial advisory and asset management companies, deVere Group.

Voor deals met China. Dat is wat anders dan gesuggereerd werd. China zegt: we willen met de Yuan betalen. Dat betekent niet meteen dat olie voortaan overal in Yuan verhandeld wordt.
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:13:42 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213892258
Medvedev is weer viesmad _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:18:36 #60
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_213892286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja en wij zijn de bitch van de VS. Ik hoor helaas al sinds 2014 dat Rusland stuk is met een economie kleiner dan Luxemburg en BRICS geen zak voorstelt.

Sancties houden helaas geen tanks tegen. Wat ik wel merk is dat de Euro steeds minder waard word.
Vanuit economisch oogpunt is de EU zeker geen bitch van de VS. Wij hebben een interne markt van 500mln pax + eigen sterke valuta.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:26:40 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213892346
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:06 schreef HSG het volgende:
En wat betekend dat voor ons?
Dat de russische bevolking nu het vertrouwen in de ruble zal verliezen, dit zijn hele rare maatregelen , die men neemt als de eigen munt instort

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Goed nieuws. Ze doen hier iets wat pijn doet, anders hadden ze dit jaren terug al gedaan.
dit gaat de bevolking niet leuk vinden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213892356
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef yvonne het volgende:
Kappen met die hele lappen tekst,
er zijn nog mensen aan het discussieren.
Nooit je eigen topic om zeep helpen.
Ik heb al 4 maal verzocht middels TR en in Feedback, of de onzin van anderen, om hele lappen tekst te quoten en te voorzien van 1 off topic oneliner gecorrigeerd kan worden. Maar die rotzooi blijft gewoon staan.
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:28:21 #63
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213892358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Vanuit economisch oogpunt is de EU zeker geen bitch van de VS. Wij hebben een interne markt van 500mln pax + eigen sterke valuta.
Als al dat extreemrechtse Nexit/Brexit/Dexit/Frexit tuig nou eens zou snappen wat de mogelijkheden van een florerend Europa voor Europeanen zou kunnen betekenen.
Dit, dus.
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:30:45 #64
323876 michaelmoore
pi_213892373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als al dat extreemrechtse Nexit/Brexit/Dexit/Frexit tuig nou eens zou snappen wat de mogelijkheden van een florerend Europa voor Europeanen zou kunnen betekenen.
niet zou betekenen , maar betekend en voor nederland in het bijzonder , ons BNP ging wandelend door de triljard euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 13 juni 2024 @ 14:31:55 #65
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213892382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet zou betekenen , maar betekend en voor nederland in het bijzonder , ons BNP ging wandelend door de triljard euro
Ja, op dit moment. Maar de voorstanders van uittreding, als zij dat op dit moment zouden begrijpen.
Dit, dus.
pi_213892414
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:28 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb al 4 maal verzocht middels TR en in Feedback, of de onzin van anderen, om hele lappen tekst te quoten en te voorzien van 1 off topic oneliner gecorrigeerd kan worden. Maar die rotzooi blijft gewoon staan.
Maak een kop waarover het artikel gaat.
Zet daarna die gigantische lap tekst onder een spoiler.

Probleem opgelost ^O^
  Admin donderdag 13 juni 2024 @ 14:38:31 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213892442
quote:

[..]
ik heb toch heel wat verwijderd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213892543
Maar goed is de dollar nu flink aan het devalueren dat we met onze euros goedkopere olie kunnen kopen. Nee nog steeds niet.

De hyperinflatie van de roebel zit er natuurlijk ook aan te komen. De rente staat er al op 16%.

Ik heb medelijden met de gendoctrineerde Russische burgers die door Poetin weer eens in een volgende miserabele situatie gestort worden.
pi_213892550
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:38 schreef yvonne het volgende:

ik heb toch heel wat verwijderd.
Ik zie het. Thanks🌷
pi_213892589
quote:
[ x ]
Ik kan niet terugvinden dat het een 50 jarige overeenkomst betrof.

Deze bewering vind ik alleen terug bij Bitcoin handelaren.

Mocht je meer info hebben graag, ze handelen sowieso al een poosje niet meer uitsluitend in dollars.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 15:12:48 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213892754
Er is volgens mij nooit zo'n overeenkomst geweest. Het was defacto de standaard. En ik hoor al decennia dat dat op het einde loopt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 15:15:07 #72
3928 Ulx
pi_213892775
En tot ziens Rusland, het was niet leuk je gekend te hebben. Vazalstaat van Xi.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 13 juni 2024 @ 15:38:17 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213892981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:15 schreef Ulx het volgende:

[ x ]
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213893010
quote:

[..]
Tja en wij zijn de bitch van de VS. Ik hoor helaas al sinds 2014 dat Rusland stuk is met een economie kleiner dan Luxemburg en BRICS geen zak voorstelt.

Sancties houden helaas geen tanks tegen. Wat ik wel merk is dat de Euro steeds minder waard word.
Dat dus.
pi_213893029
It’s obvious that most Chinese companies prefer not to risk losing access to Western markets for the sake of access to the Russian market. Moscow has become dependent on Chinese supplies, and it would now be extremely difficult to find a replacement. Diversifying its international trading partners is all but impossible for Russia because of Western sanctions: not just because of the restrictions, but because often those countries that have not imposed sanctions do not have the goods that Moscow wants.

There are also limits to cross-border payments. China is not seeking to help Russia by increasing the role of the ruble in transactions between the two countries, and Chinese banks have been tightening compliance requirements for many Russian companies.

At the same time, Beijing of course welcomes the increased use of Chinese payment systems. Western sanctions against Russia have allowed China to thoroughly test these systems, making them more flexible and easier to use. It’s not a panacea for Russia’s payment problems, nor does it do much harm to the U.S. dollar, but it does weaken the impact of sanctions.

https://carnegieendowment(...)-russia-yuan?lang=en
pi_213893153
quote:

[..]
Geen idee of je dit leest, want ik denk dat ik nog steeds op negeer sta bij je maar ik heb een serieuze tip: als je lappen tekst uit een bron post, post ze dan als quote. Als iemand dat dan citeert wordt niet de hele lap tekst meegeciteerd. Probleem opgelost.
pi_213893270
Hoe de acties van n man uiteindelijk een heel land en haar bevolking plat kan leggen.
Dit is gewoon triest. In en in triest.

Voordeel is wel dat de oorlog straks gauw over is omdat Rusland haar manschappen niet meer kan betalen, bevoorraden en bewapenen.
Nadeel is wel dat die trippy generaal met zijn nuke dreiging wel eens een coupe kan plegen en cht op het knopje kan drukken.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:14:22 #78
323876 michaelmoore
pi_213893287
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:12 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe de acties van n man uiteindelijk een heel land en haar bevolking plat kan leggen.

Voordeel is wel dat de oorlog straks gauw over is omdat Rusland haar manschappen niet meer kan betalen.
de doden hoeven ze niet te betalen en of ze de levenden betalen dat vraag ik me af
pi_213893290
quote:

Voordeel is wel dat de oorlog straks gauw over is omdat Rusland haar manschappen niet meer kan betalen.
Poetin is de cumulatie van de ellende dat het Russische volk heet. Het is tijd om de Rus te vernederen en uit te kleden als waarschuwing naar andere barbaarse, agressieve volkeren.
pi_213893323
quote:
0s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2712219/2[quote]0s.gif [b]Op donderdag 13 juni 2024 16:14 schreef Confetti het volgende:

[..]
Poetin is de cumulatie van de ellende dat het Russische volk heet. Het is tijd om de Rus te vernederen en uit te kleden als waarschuwing naar andere barbaarse, agressieve volkeren.
Je vergeet dat Rusland een federatie is van allerlei verschillende soorten volkeren ondergebracht in de staat die Rusland heet.
De 'andere barbaarse, agressieve volkeren' hebben zijzelf wel.
Google is your friend, abuse your friends
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 16:51:10 #81
3928 Ulx
pi_213893605
quote:

[..]

Je zult van het minder waard worden van de roebel minder merken als je die niet gebruikt. Maar de Russen zelf merken het wel. De inflatie staat nu al op zo'n 8-9%. Poetin kan kiezen tussen interen op bezit, maar da's niet zo handig op de lange termijn, of hele vervelende maatregelen nemen met een morrend thuisfront als gevolg. Dat is ook niet zo handig. Zeker niet als de oorlog totaal niet opschiet. Als veel gewone Russen in de grote steden in de portemonnee geraakt gaan worden zou ik zeggen all bets are off.
  donderdag 13 juni 2024 @ 17:16:45 #82
323876 michaelmoore
pi_213893912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je zult van het minder waard worden van de roebel minder merken als je die niet gebruikt. Maar de Russen zelf merken het wel. De inflatie staat nu al op zo'n 8-9%. Poetin kan kiezen tussen interen op bezit, maar da's niet zo handig op de lange termijn, of hele vervelende maatregelen nemen met een morrend thuisfront als gevolg. Dat is ook niet zo handig. Zeker niet als de oorlog totaal niet opschiet. Als veel gewone Russen in de grote steden in de portemonnee geraakt gaan worden zou ik zeggen all bets are off.
Ruzzia staat op 8 9 % , Turkije op 50 % rente , China is ook de rente aan het verhogen wegens de vastgoed en banken problemen, laten we maar niet over Brazilie praten met die idioot
En Zuid Afrika is het ergst corrupte land in Afrika
https://www.bnr.nl/nieuws(...)topie-en-lachwekkend
Moeten die oplichters samen een stabiele wereldmunt gaan maken >???????????????

Over divergerende economieen gesproken 8)7 8)7 :W _O-
en wij maar zeuren over Griekenland of Italie
Nederland wordt ieder jaar sterker in de Euro familie door dit verschijnsel , we nemen als het moet heel Europa op sleeptouw

quote:
Economie China en Brazili te zwak voor BRICS-munt, 'utopie en lachwekkend'
Auteur: Julian Verbeek
De BRICS-landen - Brazili, Rusland, India, China en Zuid-Afrika - vrezen dat de VS haar dollar inzet als economisch wapen, omdat hun schulden in die munt worden gerekend.
Daarom werd bij de BRICS-top van deze week het idee van een gezamenlijke munt geopperd.

Macro-econoom Edin Mujagic ziet er geen heil in. 'Neem de verschillen tussen Brazili en China.
Daarmee vergeleken zijn de eurolanden echt zo homogeen als het maar kan.'
quote:
Mujagic ziet meerdere redenen waarom zo'n BRICS-munt er niet kan komen. 'Om te beginnen moet het een munt zijn van een sterke economie.

En China is dat niet, en hetzelfde geldt voor Rusland en Brazili.'
Daarnaast vereist een munteenheid ook gezamenlijk beleid. 'Bijvoorbeeld rentebeleid', geeft hij als voorbeeld. 'Maar gezien de grote verschillen is het onmogelijk om n rente vast te stellen die goed is voor zowel Brazili als China.'

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 17:23:41 ]
pi_213894434
quote:

[..]
Mimimimimi :'(
pi_213894480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

En Zuid Afrika is het ergst corrupte land in Afrika
Nee, dat zijn Somalie en Zuid-Sudan. Ook Libi, Sudan, Democratische Republiek Congo, Tsjaad, Burundi, Eritrea, Congo, Zimbabwe, CAR, Nigeria, Mozambique, Oeganda, Kameroen, Mali, Gabon, Mauretanie, Djibouti, Togo, Kenia, Niger, Angola, Malawi, Sierra Leone, Egypte, Algerije, Zambia, Gambia, Ethiopie, Marokko, Lesotho, Tunesie, Tanzania en Ivoorkust scoren slechter op de CPI. Eigenlijk is Zuid-Afrika een van de minst corrupte Afrikaanse landen.
  donderdag 13 juni 2024 @ 18:13:52 #85
323876 michaelmoore
pi_213894494
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee, dat zijn Somalie en Zuid-Sudan. Ook Libi, Sudan, Democratische Republiek Congo, Tsjaad, Burundi, Eritrea, Congo, Zimbabwe, CAR, Nigeria, Mozambique, Oeganda, Kameroen, Mali, Gabon, Mauretanie, Djibouti, Togo, Kenia, Niger, Angola, Malawi, Sierra Leone, Egypte, Algerije, Zambia, Gambia, Ethiopie, Marokko, Lesotho, Tunesie, Tanzania en Ivoorkust scoren slechter op de CPI. Eigenlijk is Zuid-Afrika een van de minst corrupte Afrikaanse landen.
ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan al die print gelden
pi_213894514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan al die print gelden
Je bewering dat Z-A "het ergst corrupte land van Afrika" is klopt niet eens een heel klein beetje. Daar ging het om, niet om geldpersen of Bitcoin.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 13-06-2024 19:06:02 ]
pi_213894768
quote:

Voordeel is wel dat de oorlog straks gauw over is omdat Rusland haar manschappen niet meer kan betalen, bevoorraden en bewapenen.
Nadeel is wel dat die trippy generaal met zijn nuke dreiging wel eens een coupe kan plegen en cht op het knopje kan drukken.
Poetin is een symptoom van het Russische volk en cultuur. Je kunt het regime, waar hij het uithangbord van is, daar niet los van zien.
  donderdag 13 juni 2024 @ 19:35:55 #88
323876 michaelmoore
pi_213895295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Poetin is een symptoom van het Russische volk en cultuur. Je kunt het regime, waar hij het uithangbord van is, daar niet los van zien.
Poetin is in doen en laten niet anders dan Stalin

Stalin die vermoorde zelfs de familie van zijn huishoudelijk personeel
Stalin was knettergek die laatste jaren voor zijn dood in totale eenzaamheid
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 20:42:58 #91
3928 Ulx
pi_213896246
twitter
pi_213896379
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:40 schreef Za het volgende:
[ x ]
Daar gaan we weer met een stevig potje (Russische?) desinformatie. Door dit in dit topic te posten suggereer je dat er verband is met het stilleggen van de handel in euro's en dollars door Rusland. De werkelijkheid is dat het geen drol met elkaar te maken heeft. Die "petrodollar" vloeide voor uit een handelsovereenkomst tussen de USA en Saudi-Arabie die in 1974 werd gesloten met een looptijd van 50 jaar. Die overeenkomst loopt nu af en wordt niet verlengd. Maar nogmaals: er is nul komma nul verband met de maatregelen die Moskou tegen haar eigen burgers neemt.
  Moderator donderdag 13 juni 2024 @ 21:59:13 #94
236264 crew  capricia
pi_213897160
Schijnt toch wel redelijk paniek in Rusland te zijn.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213897606
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:38 schreef Za het volgende:
[ x ]
Dit was ook het doel toch
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:37:55 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_213897755
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:45 schreef Za het volgende:
RFK jr:

[ x ]

Hear, hear.
Rusland gaat zich financieel volledig overleveren aan de Chinese centrale bank?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_213898111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:15 schreef Ulx het volgende:

[ x ]
En dat zie ik als groot risico op de lange termijn. Terug naar een bipolaire wereld maar nu met een grondstoffenrijk Rusland als Chinees satelietstaatje. Hopelijk wordt daar al hier en daar over nagedacht. Ideaal zou zijn om Rusland op korte termijn terug het hok in te trappen en op de middelange termijn aan het westen te binden cq. bij China vandaan te houden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_213898151
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:14 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het verdrag van Versailles heeft laten zien dat dit goed werkt. Not.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_213898533
quote:
82s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:16 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Verschil met toen is dat Duitsland ongezien kon werken aan de wederopbouw van de krijgsmacht.

Iets wat tegenwoordig dmv satellieten niet meer mogelijk is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213899351
quote:
82s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:16 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Er zijn nogal wat verschillen tussen het Duitsland van toen en het Rusland van nu, waardoor je die situaties niet zomaar met mekaar kan vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')