Tweet zonder bron. Als je er een betrouwbare bron bij kan leveren: graag.quote:
Zelfs als de claim hier waar is volgt de conclusie van de tweeter daar helemaal niet uit. Wat is dit voor poep?quote:
Dan nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zelfs als de claim hier waar is volgt de conclusie van de tweeter daar helemaal niet uit. Wat is dit voor poep?
Je bent gegaan van: DOLLAR DOMINANTIE IS VOORBIJ!!! naar: misschien in de toekomst gaat er wat gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan niet![]()
A shift away from the US dollar is happening in real time, and investors must be ready
The US dollar’s dominance is in decline as Russia and Saudi Arabia eye the Chinese yuan for oil trades, and investors may need to begin to revise their long-term investment strategies, warns the CEO and founder of one of the world’s largest independent financial advisory and asset management companies, deVere Group.
https://finance.yahoo.com(...)ening-052445179.html
Voor deals met China. Dat is wat anders dan gesuggereerd werd. China zegt: we willen met de Yuan betalen. Dat betekent niet meteen dat olie voortaan overal in Yuan verhandeld wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan niet![]()
A shift away from the US dollar is happening in real time, and investors must be ready
The US dollar’s dominance is in decline as Russia and Saudi Arabia eye the Chinese yuan [b]for oil trades, and investors may need to begin to revise their long-term investment strategies, [/b]warns the CEO and founder of one of the world’s largest independent financial advisory and asset management companies, deVere Group.
https://finance.yahoo.com(...)ening-052445179.html
Vanuit economisch oogpunt is de EU zeker geen bitch van de VS. Wij hebben een interne markt van 500mln pax + eigen sterke valuta.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja en wij zijn de bitch van de VS. Ik hoor helaas al sinds 2014 dat Rusland stuk is met een economie kleiner dan Luxemburg en BRICS geen zak voorstelt.
Sancties houden helaas geen tanks tegen. Wat ik wel merk is dat de Euro steeds minder waard word.
Dat de russische bevolking nu het vertrouwen in de ruble zal verliezen, dit zijn hele rare maatregelen , die men neemt als de eigen munt instortquote:
dit gaat de bevolking niet leuk vindenquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Goed nieuws. Ze doen hier iets wat pijn doet, anders hadden ze dit jaren terug al gedaan.
Ik heb al 4 maal verzocht middels TR en in Feedback, of de onzin van anderen, om hele lappen tekst te quoten en te voorzien van 1 off topic oneliner gecorrigeerd kan worden. Maar die rotzooi blijft gewoon staan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef yvonne het volgende:
Kappen met die hele lappen tekst,
er zijn nog mensen aan het discussieren.
Nooit je eigen topic om zeep helpen.
Als al dat extreemrechtse Nexit/Brexit/Dexit/Frexit tuig nou eens zou snappen wat de mogelijkheden van een florerend Europa voor Europeanen zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vanuit economisch oogpunt is de EU zeker geen bitch van de VS. Wij hebben een interne markt van 500mln pax + eigen sterke valuta.
niet zou betekenen , maar betekend en voor nederland in het bijzonder , ons BNP ging wandelend door de triljard euroquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als al dat extreemrechtse Nexit/Brexit/Dexit/Frexit tuig nou eens zou snappen wat de mogelijkheden van een florerend Europa voor Europeanen zou kunnen betekenen.
Ja, op dit moment. Maar de voorstanders van uittreding, als zij dat op dit moment zouden begrijpen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet zou betekenen , maar betekend en voor nederland in het bijzonder , ons BNP ging wandelend door de triljard euro
Maak een kop waarover het artikel gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maal verzocht middels TR en in Feedback, of de onzin van anderen, om hele lappen tekst te quoten en te voorzien van 1 off topic oneliner gecorrigeerd kan worden. Maar die rotzooi blijft gewoon staan.
ik heb toch heel wat verwijderd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maal verzocht middels TR en in Feedback, of de onzin van anderen, om hele lappen tekst te quoten en te voorzien van 1 off topic oneliner gecorrigeerd kan worden. Maar die rotzooi blijft gewoon staan.
Ik kan niet terugvinden dat het een 50 jarige overeenkomst betrof.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:15 schreef Ulx het volgende:
En tot ziens Rusland, het was niet leuk je gekend te hebben. Vazalstaat van Xi.
[ x ]
Dat dus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja en wij zijn de bitch van de VS. Ik hoor helaas al sinds 2014 dat Rusland stuk is met een economie kleiner dan Luxemburg en BRICS geen zak voorstelt.
Sancties houden helaas geen tanks tegen. Wat ik wel merk is dat de Euro steeds minder waard word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |