quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar Iris Hond heeft ook een verklaring afgegeven tochDat maakt het dan ook wel weer pikant gezien haar affaire met Borsato
Dat staat er wel.quote:
Door mijn werk hang ik ook rond met getrouwde mannen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat staat ook helemaal nergens, dus leg geen woorden in mijn mond.
Ze hangt continu met getrouwde mannen, weinig classy.
quote:Nu wordt er een filmpje van het contact tussen Ali B en Ellen ten Damme in het programma Ali B en de Muziekkaravaan getoond. In het filmpje zit ook het nummer dat Ali B met Ten Damme heeft gemaakt. De rechter vindt het niet nodig dat volledig te laten horen.
quote:Ali B zegt dat hun omgang op de beelden recht tegenover de verklaring van Ten Damme staan. De rechter haalt nog een verklaring van producer van Brownie Dutch aan. Hij zegt niets opvallends te herinneren van de opnames. Hij vond Ten Damme vriendelijk naar Ali B, maar niet flirterig of knuffelig.
Met andere woorden, als je Ali afwees wilde hij niet meer met je werken. Geeft mooi weer hoe je in zijn positie wel degelijk een machtspositie had...quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Door mijn werk hang ik ook rond met getrouwde mannen.
Iris haar verklaring:
[ x ]
Nog eventjes en dan gooit hij het allemaal op racisme.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
LIVE rechtszaak | Ellen Ten Damme: ‘Ali B besprong mij in hotelkamer, binnen paar tellen had hij zijn broek naar beneden’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-beneden~a7099dca/
En nu komt hij eropeens achter dat hij zijn vrouw bedrogen heeft![]()
Toch is dat wel een raar verhaal hoor... zal Ali echt zonder enige aanleiding naar die hotelkamer zijn gegaan? En het lijkt erop dat Ellen bloot was... was ze bloot toen ze de deur open deed? Heeft ze zich uitgekleed voor Ali? Heeft Ali haar uitgekleed en liet ze dat toe?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
LIVE rechtszaak | Ellen Ten Damme: ‘Ali B besprong mij in hotelkamer, binnen paar tellen had hij zijn broek naar beneden’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-beneden~a7099dca/
En nu komt hij eropeens achter dat hij zijn vrouw bedrogen heeft![]()
Dat is nou precies de rol die Natasha Harlekin toebedeelt heeft gekregenquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:37 schreef KoningWouter het volgende:
Nog eventjes en dan gooit hij het allemaal op racisme.
Iris geniet gewoon van dat spelletje. Ook aan zo'n kansloos datingprogramma mee gedaan paar jaar geleden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer met getrouwde mannen omgaan. Ik heb niet zoveel met Iris.
Nee de deur zat op slot en Ali ging bij haar sleutels zoekenquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:39 schreef okzbow het volgende:
Toch is dat wel een raar verhaal hoor... zal Ali echt zonder enige aanleiding naar die hotelkamer zijn gegaan? En het lijkt erop dat Ellen bloot was... was ze bloot toen ze de deur open deed? Heeft ze zich uitgekleed voor Ali? Heeft Ali haar uitgekleed en liet ze dat toe?
Dat was Birgit Schuurman.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
LIVE: 'Ali B heeft Ellen ten Damme tegen de muur geduwd'
https://www.shownieuws.nl(...)pper-ali-b-van-start
Dat wordt vrijspraak![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat voor Ellen ten Damme en Birgit Schuurman nog het geval zal zijn.
Zo werkte dat tv-programma waar Ali jurylid van was.quote:
Nou even serieus, als ze hem veroordelen mogen ze hem wel op een suïcide watch zetten. Een verdachte die met zelfmoordgedachten aankomt, is wel een alarmbelletje voor extra waakzaamheid.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aan het begin van de rechtszaak tegen hem vertelde Ali B. in een verklaring dat hij de afgelopen 2,5 jaar zelfmoord heeft overwogen. 'De dood voelde warmer dan het leven', zegt de presentator/rapper.
https://www.tvgids.nl/nie(...)igingen-verkrachting
Nou dat zou een verlies zijn geweest voor deze wereld
Ah, okay. Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo werkte dat tv-programma waar Ali jurylid van was.
Nu nog iemand vinden die hem daar van af wil houdenquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:50 schreef capricia het volgende:
Nou even serieus, als ze hem veroordelen mogen ze hem wel op een suïcide watch zetten. Een verdachte die met zelfmoordgedachten aankomt, is wel een alarmbelletje voor extra waakzaamheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |