quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:04 schreef Sandrie het volgende:
Op zijn t-shirt staat blijkbaar
“2025! WHY NOT?”
😂😂😂
DOEN!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:04 schreef Sandrie het volgende:
“2025! WHY NOT?”
😂😂😂
Sommigen zeggen dat het over Pinkpop gaat en niet ESC (ik hoop dat het over PP gaat).quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:04 schreef Sandrie het volgende:
“2025! WHY NOT?”
😂😂😂
Op de PowerPoint stond Pinkpop 2025quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het over Pinkpop gaat en niet ESC (ik hoop dat het over PP gaat).
Ja, denk het ook. Is ook een geweldige stage voor hem.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het over Pinkpop gaat en niet ESC (ik hoop dat het over PP gaat).
Nog altijd tranen in m'n ogen als het optreden terugkijk. Het feestje, het publiek dat meedoet, Joost die geniet, het emotionele einde. De staging was duidelijk een plan B maar ze hebben er alles uitgehaald wat er in zat. Dat hebben wij als Nederland voor mekaar gekregenquote:
Nog steeds Doen!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de PowerPoint stond Pinkpop 2025
Het is Nederland he... niet het meest enthousiaste publiek ter wereld. En dan ook nog Pinkpop. Dat er überhaupt wat beweging is, is al heel watquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:47 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Viel mij ook meteen op. Ze staan erbij alsof ze Joost nog nooit hebben gezien
Zal wel Pinkpop zijn. Waarom zou Joost teruggaan naar Eurovisie, er is toch (voorlopig) helemaal niks veranderd? Straks knikkeren ze hem er nóg een keer uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat vogelhuis niet oorspronkelijk bedoeld was voor de stage in Malmo.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:24 schreef d_elise het volgende:
Voelt een beetje als een afsluiting van het ESF avontuur dat ze daar in Malmö niet kregen, zeker omdat het zo Europapa themed is, er een greenroom op het podium stond en het hele ESF team daar zat (S10 kwam ook nog ff buurten!)
Gelul. Nederland is HET festival/concert publiek. Vraag maar aan Pearl Jam, U2, Smashing Pumpkins etc. Dat dit jaar Pinkpop sucks ligt aan de organisatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is Nederland he... niet het meest enthousiaste publiek ter wereld. En dan ook nog Pinkpop. Dat er überhaupt wat beweging is, is al heel wat
Hij stond voor een zee aan mensen, het publiek was echt enorm (hij was ook best overweldigd volgens mij). Dat shot was volgens mij gefilmd van een grote afstand, achterin staan mensen meestal een beetje te hangen. Op de beelden die dichterbij zijn gemaakt gingen ze volledig uit hun dak.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is Nederland he... niet het meest enthousiaste publiek ter wereld. En dan ook nog Pinkpop. Dat er überhaupt wat beweging is, is al heel wat
Zou kunnen, maar zou dat vogelhuis dan te moeilijk zijn geweest voor de productie daar om neer te zetten? Zie er nou niet meteen iets in waarom dat niet zou kunnen vergeleken met andere props dit jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:50 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat vogelhuis niet oorspronkelijk bedoeld was voor de stage in Malmo.
Het ziet er niet uit als iets wat ze alleen voor vandaag in elkaar hebben geflanst.
Ik hoorde deze week een paar radio DJ's verbaast reageren op dat Pinkpop niet uitverkocht is. Gezien de line-up en de dure kaartjes begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Nederland is HET festival/concert publiek. Vraag maar aan Pearl Jam, U2, Smashing Pumpkins etc. Dat dit jaar Pinkpop sucks ligt aan de organisatie.
[ afbeelding ]
Welke DJ's Radio3 is al lang dood verder is het commercieel of Radio2 ouwelullengedoe.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week een paar radio DJ's verbaast reageren op dat Pinkpop niet uitverkocht is. Gezien de line-up en de dure kaartjes begrijp ik het wel.
Ach joh, dat zeggen ze in elk land. Ben je wel eens naar een concert in Spanje geweest ofzo? Dat is wel even andere koek hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Nederland is HET festival/concert publiek. Vraag maar aan Pearl Jam, U2, Smashing Pumpkins etc. Dat dit jaar Pinkpop sucks ligt aan de organisatie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach joh, dat zeggen ze in elk land. Ben je wel eens naar een concert in Spanje geweest ofzo? Dat is wel even andere koek hoor.
Daarom vind ik het juist zo knap dat Joost wel vaak een redelijk feestje weet te bouwen, zegt iets over z'n talent als performer.
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke DJ's Radio3 is al lang dood verder is het commercieel of Radio2 ouwelullengedoe.
Je bent grappigquote:
Toen was de Muur net gevallen... als we nu nog moeten teren op shows van meer dan 30 jaar terug bewijs je eigenlijk m'n puntquote:
Even off topic: Daar ga ik vanavond heenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik liep net in de Pride Walk van Roze Zaterdag en daar liep iemand in een heel cool Europapa-tshirt,.
Groningen dus? Leuk!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even off topic: Daar ga ik vanavond heen
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toen was de Muur net gevallen... als we nu nog moeten teren op shows van meer dan 30 jaar terug bewijs je eigenlijk m'n punt
Aww.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:16 schreef tong80 het volgende:
Het AD over Joost Klein op PP.....
https://www.ad.nl/show/sp(...)-in-de-zon~a032878b/
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Sandrie het volgende:
https://oor.nl/concerten/(...)oor-pinkpop-bewaard/
“Wat Joost Klein brengt op Pinkpopzaterdag, is een dankceremonie, duiveluitdrijving en vendetta ineen. Hadden we na zijn uitsluiting van het songfestival nog niet veel openbare uitspraken van hem gehoord over die affaire; vandaag maakt hij voor een dikke 25.000 toeschouwers even duidelijk hoe hij erover denkt. ‘They took the dream away’, luidt het Engelstalige statement enkele seconden voordat Klein met Europapa het podium op knalt.”
Mooi hoor. Ergens te zien ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Sandrie het volgende:
https://oor.nl/concerten/(...)oor-pinkpop-bewaard/
“Wat Joost Klein brengt op Pinkpopzaterdag, is een dankceremonie, duiveluitdrijving en vendetta ineen. Hadden we na zijn uitsluiting van het songfestival nog niet veel openbare uitspraken van hem gehoord over die affaire; vandaag maakt hij voor een dikke 25.000 toeschouwers even duidelijk hoe hij erover denkt. ‘They took the dream away’, luidt het Engelstalige statement enkele seconden voordat Klein met Europapa het podium op knalt.”
Geen grap.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Geen goede blijkbaar.
Ik vind Gover maar zo-zo (behalve dan met die zichtbare dikke, lieve band met Joost) maar kreeg wel even kippenvel.quote:
De Telegraaf en Aran melden dat Joost weer naar Eurovisie wil... dat is namelijk waar hun boze publiek op aanhaakt, die kunnen dan roepen dat die onbeschofte Joost niet weer mag. Terwijl Joost dat volgens mij helemaal niet heeft gezegd, of althans, hij had het over Pinkpop 2025.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:41 schreef d_elise het volgende:
Wel fijn dat de recensies zo positief zijn. Met de toon van de Nederlandse roddelpers de afgelopen tijd had ik ook nog wel verwacht dat ze Joost z'n emoties belachelijk zouden maken. Gelukkig niet gebeurd en ik hoop dat Pinkpop toch een soort van mooie afsluiting van de periode heeft kunnen bieden, al hoop ik natuurlijk dat er alsnog (juridische) gerechtigheid volgt.
Dit soort gasten begrijpen de knipoog vaak niet. Of de eventuele ironie. Is boosaardigheid of domheid.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Telegraaf en Aran melden dat Joost weer naar Eurovisie wil... dat is namelijk waar hun boze publiek op aanhaakt, die kunnen dan roepen dat die onbeschofte Joost niet weer mag. Terwijl Joost dat volgens mij helemaal niet heeft gezegd, of althans, hij had het over Pinkpop 2025.
Daar kan ik me zo aan storen, en dat is volgens mij ook precies waarom Joost niks met ze te maken wil hebben. Het maakt niet uit wat hij zegt, ze maken er toch wel hun eigen verhaal van.
Zie wel dat vrijwel iedereen onder Aran z'n tweet hem tegenspreekt, alleen de zure facebook boomers zullen alles wat rtl boulevard en de Telegraaf zeggen natuurlijk wel weer aannemen en hun gal spuwen. Ik vond Joost z'n "nu geef ik rtl boulevard wel heel veel" heel gevat en grappig, laat zien dat hij ze met humor op z'n plaats zet, mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Telegraaf en Aran melden dat Joost weer naar Eurovisie wil... dat is namelijk waar hun boze publiek op aanhaakt, die kunnen dan roepen dat die onbeschofte Joost niet weer mag. Terwijl Joost dat volgens mij helemaal niet heeft gezegd, of althans, hij had het over Pinkpop 2025.
Daar kan ik me zo aan storen, en dat is volgens mij ook precies waarom Joost niks met ze te maken wil hebben. Het maakt niet uit wat hij zegt, ze maken er toch wel hun eigen verhaal van.
Ja, ik weet het niet. Volgens mij ontgaat zo'n Aran het ook gewoon als hij in de zeik wordt genomen. Ik heb hem nog niet op een greintje humor of zelfspot kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit soort gasten begrijpen de knipoog vaak niet. Of de eventuele ironie. Is boosaardigheid of domheid.
Ik keek vroeger regelmatig. Hem ken ik zo goed niet. Angela de Jong schrijft wel eens over hem, en dan altijd negatief.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Volgens mij ontgaat zo'n Aran het ook gewoon als hij in de zeik wordt genomen. Ik heb hem nog niet op een greintje humor of zelfspot kunnen betrappen.
Joost heeft het in elk geval weer voor elkaar dat er flink over hem gesproken wordt. Ook al heeft iedereen die het ESF een beetje volgt wel door dat dat 2025 niet op de komende editie daarvan slaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:36 schreef d_elise het volgende:
[..]
Zie wel dat vrijwel iedereen onder Aran z'n tweet hem tegenspreekt, alleen de zure facebook boomers zullen alles wat rtl boulevard en de Telegraaf zeggen natuurlijk wel weer aannemen en hun gal spuwen. Ik vond Joost z'n "nu geef ik rtl boulevard wel heel veel" heel gevat en grappig, laat zien dat hij ze met humor op z'n plaats zet, mooi
Doe zoiets in Amerika en het hele dorp staat voor de deurquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ik schrijf columns voor het gemeentelijke sufferdje. Had het laatst over Bejaarde hooligans die de omgeving terroriseren Ironisch. Dag later een boze bejaarde snuivend voor de deur. Hem binnen gelaten en uitgelegd wat ironie is. We gingen na een kopje koffie als vrienden uit elkaar.
Ook een manier om vrienden te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe zoiets in Amerika en het hele dorp staat voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |