Ook niet door zijn matties van 3fm?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk zie trouwens juist dat Joost maar 50 min. op het podium staat
En zo te zien wordt hij ook niet uitgezonden: https://3voor12.vpro.nl/a(...)op/stream-PP-24.html
Ik moest de nummer 1 opzoeken, zegt me helemaal niks.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima reden om sowieso een jaartje over te slaan dan. Geeft meteen een goed signaal dat ze het serieus nemen en dat de EBU aan de bak mag om ze terug te winnen voor 2026.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie de insta story van Joost van vandaag gezien met "I have autism, please be patient"?
Mijn 7-jarige autistje is er helemaal vol van
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie de insta story van Joost van vandaag gezien met "I have autism, please be patient"?
Dus toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef Amsel het volgende:
Ze doen voor het eerst de volledige Eurovisie versiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:18 schreef d_elise het volgende:
Joost heeft de Europapa outfit aan 🥲
(Grote kans dat er vanavond of morgen wel iets van online komt hoor. Hij wil de beelden vaak zelf eerst zien voordat hij toestemming geeft dat het uitgezonden mag worden).
Waar heb je dat gezien? En da's niet eens zo slecht bekeken, eerst je beeldmateriaal bekijken alvorens uitzending.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:18 schreef d_elise het volgende:
Joost heeft de Europapa outfit aan 🥲
(Grote kans dat er vanavond of morgen wel iets van online komt hoor. Hij wil de beelden vaak zelf eerst zien voordat hij toestemming geeft dat het uitgezonden mag worden).
Da's knapquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:29 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ze doen voor het eerst de volledige Eurovisie versie
[ x ]
Alleen jammer dat ie zo vroeg in het programma is toegevoegd. Publiek komt net uit hun tent rollen bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:34 schreef d_elise het volgende:
Nu toch weer een beetje boos/emo na t zien van de ESF versie live. Ook dus met de hele act erbij. Joost in z'n pak, de twee dansers, Appie in vogelpak.
Wel echt goed en knap dat ze dit doen! En dan is er geen beter podium dan Pinkpop mainstage.
Viel mij ook meteen op. Ze staan erbij alsof ze Joost nog nooit hebben gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey waarom blijven die mensen stil staan?
Omdat het echte feest vooraan is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey waarom blijven die mensen stil staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |