Ja is lekker hequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijdag schijtdag.
Volkoren brood, asperge ham, belegen kaas.
Urenlang in de sportschool hangen en dan geen resultaat zien omdat je eet als een wijf met anorexia genot.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Coco het volgende:
[..]
500 te weinig man, je bent toch geen wijf?
Eigenlijk verdient jouw UI nu wel een feesthoedje erbij of zo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Overigens is Anne Frank vandaag 95 geworden, gefeliciteerd allemaal!
Geniet ervan, je verdient het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja is lekker he
Had echt moeite met poepen laatste tijd, maar vandaag al twee keer een kwartier te pakken
Laat mij erbuiten.quote:
Ik moet wat minderen met kaas, gifgas aanvallenquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja is lekker he
Had echt moeite met poepen laatste tijd, maar vandaag al twee keer een kwartier te pakken
Jij ook makkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze een vervangster heeft in de musical.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Is die ook verstoppertje gaan spelen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat ze een vervangster heeft in de musical.
Akkoord.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra het hier over brood gaat, ontspoort het altijd. We kunnen door.
Geen idee. Weet wel dat Hans Klok de rol heeft overgenomen. De kast trouwens ook. Wilde-ie een keer uitkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die ook verstoppertje gaan spelen?
Ik vind dat maar een kutbandquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat Hans Klok de rol heeft overgenomen. De kast trouwens ook. Wilde-ie een keer uitkomen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |