Ja is lekker hequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijdag schijtdag.
Volkoren brood, asperge ham, belegen kaas.
Urenlang in de sportschool hangen en dan geen resultaat zien omdat je eet als een wijf met anorexia genot.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Coco het volgende:
[..]
500 te weinig man, je bent toch geen wijf?
Eigenlijk verdient jouw UI nu wel een feesthoedje erbij of zo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Overigens is Anne Frank vandaag 95 geworden, gefeliciteerd allemaal!
Geniet ervan, je verdient het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja is lekker he
Had echt moeite met poepen laatste tijd, maar vandaag al twee keer een kwartier te pakken
Laat mij erbuiten.quote:
Ik moet wat minderen met kaas, gifgas aanvallenquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja is lekker he
Had echt moeite met poepen laatste tijd, maar vandaag al twee keer een kwartier te pakken
Jij ook makkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze een vervangster heeft in de musical.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
Is die ook verstoppertje gaan spelen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat ze een vervangster heeft in de musical.
Akkoord.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra het hier over brood gaat, ontspoort het altijd. We kunnen door.
Geen idee. Weet wel dat Hans Klok de rol heeft overgenomen. De kast trouwens ook. Wilde-ie een keer uitkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die ook verstoppertje gaan spelen?
Ik vind dat maar een kutbandquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat Hans Klok de rol heeft overgenomen. De kast trouwens ook. Wilde-ie een keer uitkomen.
quote:
quote:
En 40/45 jaar ouder.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:55 schreef Bezsen het volgende:
Als ik goed herinner ben je nog een cm of 5 langer dan mijn
And such.quote:
Ook alleen al de opmerking: "And such", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ik heb er ook 2!quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 2 pakjes. Ik wacht met uitpakken totdat jij terug bent.
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "And such", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Simon Kjærquote:
Juraj Kuckaquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Simon Kjær
Xavi Simons
Sergej Milinković-Savić
Pierre-Emile Højbjerg
Bruno Fernandes
Roland Sallai
Wat een schop in de ballen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin was naar de Lidl en heeft geen plaatjes meegenomen
Niet gewoon net geen tientje aangetikt? Nee dit kan niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin was naar de Lidl en heeft geen plaatjes meegenomen
Dat had je zelf in de hand. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:06 schreef Tjacka het volgende:
ik ben nog steeds erg boos dat ik niet mee mag doen met de vbl sc poule
Net 2 tostis op (brood van de bakker)quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brood van de supermarkt? Laat @:erasmus het niet horen. Of @:tarado wellicht.
Het is toch gevraagd en daar heb je niet op gereageerdquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:06 schreef Tjacka het volgende:
ik ben nog steeds erg boos dat ik niet mee mag doen met de vbl sc poule
Gore vetklep.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net 2 tostis op (brood van de bakker)
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch gevraagd en daar heb je niet op gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |