Ho eens ff.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Er is iemand blijkbaar zo triest geweest (dombo volgens de naam) om een tweede gelijknamige subleague aan te maken.
Ik ben woedend.
Ik ook nog.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet al mijn poules nog invullen trouwens besef ik nu.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ho eens ff.
Dit heb ik niet gedaan.
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ho eens ff.
Dit heb ik niet gedaan.
Zo eerst even naar de LIJDL voor boodschappen. Kom daar nooit maar ik MOET voetbalplaatjes hebben.quote:
Ik heb 2 pakjes. Ik wacht met uitpakken totdat jij terug bent.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo eerst even naar de LIJDL voor boodschappen. Kom daar nooit maar ik MOET voetbalplaatjes hebben.
Dit is wel gigantisch goed nieuws.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 10 minuten valt wel het doek voor het voorspellingstopic m.b.t. de Europees kampioen. Het lijkt erop dat ons lot in zijn handen ligt. Dat is 7 euro 50 down the drain.
Dat doe ik ook altijd als er een leuke OP gemaakt is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er vast even goed voor zitten.
Hoe vaak ga jij in de week naar de supermarkt?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 2 pakjes. Ik wacht met uitpakken totdat jij terug bent.
Vrijdag schijtdag.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:24 schreef Tjacka het volgende:
zit mooi te schijten in de baas zijn tijd
Gemiddeld iedere twee dagen. Ik woon er praktisch naast.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij in de week naar de supermarkt?
Het is vandaag woensdagquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijdag schijtdag.
Volkoren brood, asperge ham, belegen kaas.
Ze deed het omdat hij zo aandrong.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Na zoveel jaar aangifte, terwijl je een ander lag te pijpen op een sexfeestje. Ze verdienen elkaar wel een beetje.
Kut, heb ik weer. Maak ajb geen gehakt van me.quote:
Brood van de supermarkt? Laat @Erasmus het niet horen. Of @Tarado wellicht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemiddeld iedere twee dagen. Ik woon er praktisch naast.
Lunch vers brood halen genot.
Niks mis mee. Ik proef het verschil nooit. De bakker is duurder.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brood van de supermarkt? Laat @:erasmus het niet horen. Of @:tarado wellicht.
Tegen de tijd dat ik terug ben van een bakker is het al niet vers meer.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brood van de supermarkt? Laat @:erasmus het niet horen. Of @:tarado wellicht.
Genoteerd. Ik wacht nu op je plaatjes.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik terug ben van een bakker is het al niet vers meer.
Ik wacht op max.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik wacht nu op je plaatjes.
Fixed that for you.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brood ? Laat @Bezsen het maar niet horen.
Waar blijven jouw plaatjes? Je eet te weinig, makker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |