Raar om hem tijdens deze zaak te zien touwtje springen maar wat jij wilquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk geeft de rechter hem een stuk touw bij zijn veroordeling.
Probeer dit maar niet. Je bent er helemaal niet goed in.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Raar om hem tijdens deze zaak te zien touwtje springen maar wat jij wil
Niet echt. Maar ik heb een broertje dood aan mensen die de kijk-mij-eens-zielig-zijn-kaart spelen. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan.quote:
Oke, akkoordquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik heb een broertje dood aan mensen die de kijk-mij-eens-zielig-zijn-kaart spelen. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan.
Pure jaloezie!quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet. Je bent er helemaal niet goed in.
Als je gelooft in Allah heb je alle recht om jezelf een zielig stuk vreten te vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik heb een broertje dood aan mensen die de kijk-mij-eens-zielig-zijn-kaart spelen. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan.
Dit vat het wel goed samen ja.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Na zoveel jaar aangifte, terwijl je een ander lag te pijpen op een sexfeestje. Ze verdienen elkaar wel een beetje.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Na zoveel jaar aangifte, terwijl je een ander lag te pijpen op een sexfeestje. Ze verdienen elkaar wel een beetje.
Ik vond dit wel een schokkend stel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:30 schreef onlogisch het volgende:
maxi-mus boulevard is gearriveerd in de SC
Geloof jij zomaar dingen die juicekanalen verspreiden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Marianne Timmer doet het met Harry Mens.
Wut
De T maat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof jij zomaar dingen die juicekanalen verspreiden?
Zonder Satisfyerquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wut
Deze post krijgt een welverdiende likequote:Op woensdag 12 juni 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof jij zomaar dingen die juicekanalen verspreiden?
Nou ja, dit verhaal op zichzelf houdt natuurlijk weinig stand. Ik begrijp wel dat je pas aangifte durft te doen als er al het een en ander boven tafel ligt, anders is het per definitie een kansloze zaak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat dombo geframed wordt. De beste knul is geen nsb’er.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Er is iemand blijkbaar zo triest geweest (dombo volgens de naam) om een tweede gelijknamige subleague aan te maken.
Ik ben woedend.
Over 10 minuten valt wel het doek voor het voorspellingstopic m.b.t. de Europees kampioen. Het lijkt erop dat ons lot in zijn handen ligt. Dat is 7 euro 50 down the drain.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dombo geframed wordt. De beste knul is geen nsb’er.
Dat leek mij ook niet, vandaar de 'volgens de naam'.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dombo geframed wordt. De beste knul is geen nsb’er.
Rekenen is soms lastig he?quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 10 minuten valt wel het doek voor het voorspellingstopic m.b.t. de Europees kampioen. Het lijkt erop dat ons lot in zijn handen ligt. Dat is 7 euro 50 down the drain.
Ik vind dit minder schokkend dan de relatie die ze had met haar broer Henk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |