quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
JA HALLO, IK HEB NIET VOOR NIETS DAT LIJSTJE GEMAAKT.
Werd tijd. Ga na Femke naar bed. Maar toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja geen idee, maar nu wel live op npo3
Oh eerst nog Sedoc een half uur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De NOS Sportzomer begint vrijdag pas. Prutsers.
Heeft dit seizoen anders nog niet zo snel gelopenquote:
Ik denk dat ze met 42.49 een goede kans maakt hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
42.49. Blijf maar thuis van de zomer, dit wordt niks in Parijs.
Moet onder de 51quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat zal toch zeker 1 tot 1,5 seconde sneller moeten in Parijs.
Ze zei van tevoren dat ze juist wel voor een snelle tijd gingquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Bol laat natuurlijk niet haar beste versie hier zien, niet nodig.
Dan had ze vast haar vingers gekruist.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze zei van tevoren dat ze juist wel voor een snelle tijd ging
400mh voor mannenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had het met mevrouw Pippen over vandaag, was de 400 horden voor vrouwen het onderdeel waar je vooraf het meest zeker kon zijn van de winnaar?
En zo niet, welk onderdeel dan wel?
Polsstok met Duplantisquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had het met mevrouw Pippen over vandaag, was de 400 horden voor vrouwen het onderdeel waar je vooraf het meest zeker kon zijn van de winnaar?
400 horden voor mannen zal het niet zoveel anders zijn, denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Die stond al net zo lang klaar als de roze fiets van Pogacarquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Nu zijn ze wel snel met tweets plaatsen.
Gewoon.
Ja.quote:
Dat dus. De verwachtingen liggen te hoog. Ze moet hier ook niet pieken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
Het is ook pas de derde race van dit jaar voor Bol. En pas de tweede voluit. Vorig jaar was ze ook niet nu al zo snel.
Nafi Thiam was toch ook wel erg zeker? Kan natuurlijk een hoop gebeuren op de meerkamp, maar tochquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien de Italiaanse kogelstoter ook? Die had wel erg veel voorsprongquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nafi Thiam was toch ook wel erg zeker? Kan natuurlijk een hoop gebeuren op de meerkamp, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |