abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2024 @ 21:01:09 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213952517
https://www.telegraaf.nl/(...)wee-mannen-met-plank

Goh zeg, als je niet ingrijpt blijven mensen die zich niet gedragen zich niet gedragen.

Ik ben geschokt.
  maandag 17 juni 2024 @ 21:04:54 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213952616
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 20:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Tja als je weer dag gaat wachten met ingrijpen en eerst in overleg gaat en onzin dan kan je straks weer hele straat fixen.
Gewoon wachten tot er iemand een schedelbreuk geslagen wordt met een plank, en dan een paar weken later constateren dat zo'n persoon nog vrij rondloopt en vernielingen pleegt op je campus is blijkbaar de aanpak.
pi_213952640
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 17 juni 2024 @ 21:07:35 #104
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213952682
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:05 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Hartverwarmend om te zien dat dit zo lang heeft mogen doorsudderen dat het tuig nu ook getraind is in dat soort manoeuvres O+
pi_213952759
Goh, nu al?

twitter
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213952791
pi_213954068
De bekende elementen:
✅Bezetten
✅Vernielen
✅Gezichtsbedekking
✅Engels spreken

En omdat we als samenleving het signaal afgeven dat dit allemaal OK is durven ze nu nog een stapje verder te gaan en oefenen ze om het gevecht aan te gaan met de politie.

Straks een beetje rellen, een beetje schade achterlaten, interview geven dat het allemaal de schuld was van de politie en op naar de volgende “demonstratie”.
pi_213954213
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Goh, nu al?

[ x ]
En dat "tolereren we niet" laten we zien door heel lang achterover te leunen zodat alle gelegenheid wordt geboden om barricades te kunnen opwerpen en de straatklinkers los te halen, waarna we toch maar eens aangifte gaan doen.

Schors of verwijder degenen die te ver gaan, dwing studenten om de aangebrachte vernielingen schoon te maken, doe in ieder geval eens iets dat de kans kleiner maakt op steeds weer nieuwe uit de hand lopende demonstraties, in plaats van steeds veel te laat met ongeloofwaardige statements te komen.
  maandag 17 juni 2024 @ 22:14:40 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213954322
quote:
quote:
A., die naar verluidt nog in een asielprocedure zit
En na veroordelingen voor vernieling en zware mishandeling wordt zijn asielaanvraag ongetwijfeld afgewezen.

Toch?
  maandag 17 juni 2024 @ 22:32:09 #111
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213954610
twitter

Bewering dat er banden zijn lekgestoken ook nog...
Dat is vast niet met een sateprikker of nagelschaartje gebeurd ook dus hopen dat er straks geen politieagent in een mes loopt.
pi_213954677
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Bewering dat er banden zijn lekgestoken ook nog...
Dat is vast niet met een sateprikker of nagelschaartje gebeurd ook dus hopen dat er straks geen politieagent in een mes loopt.
We are peaceful people…
pi_213955267
twitter

En nog de burgemeester ook… belachelijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 17 juni 2024 @ 23:04:44 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213955342
twitter

_O-
pi_213955397
Daarmee bevestig je ze enkel in hun gedrag. Vernielen, bezetten en barricaderen zijn geen wenselijke methodes om gesprekken te forceren. Niet in discussie gaan, ontruimen, en ieder die zich daartegen verzet gaat even in de cel en van de uni af.
pi_213955695
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

_O-
"Ze mag van de pro-Palestina-activisten" O+
pi_213955710
Activisten die Science Park bezetten gaan niet in op voorstel Halsema 😱

twitter
pi_213955713
pi_213955717
Ach, Halsema :')

twitter
pi_213955885
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213955898
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 23:59 schreef Nober het volgende:
Ach, Halsema :')

[ x ]
Ach, het is haar eigen achterban. Succes met deze patiënten Femke.
pi_213956536
Tot de volgende keer :W
twitter

pi_213956868
Hartstikke fijn, dat deëscaleren, maar Halsema moet andere Amsterdammers ook het gevoel geven dat ze hun burgemeester is en om hun vrijheid en veiligheid geeft. Ze geeft het signaal af dat “demonstranten” ver kunnen gaan en wangedrag onbestraft blijft. Goh, hoelang zou het duren voor ze weer gaan kamperen?

Ze is niet de eerste Amsterdamse burgemeester die dit doet overigens. Deze aanpak is een traditie.
pi_213957105
De ME wordt hiermee vooral een soort opruimdienst voor alle door de demonstranten veroorzaakte rommel. Blijkbaar kun je in Amsterdam consequentieloos de klinkers uit de straat trekken en allerlei meubilair op een hoop gooien, mits je daarna zonder morren vertrekt.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:21:25 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213957169
Ik denk dat ik maar eens met een bivakmuts op een gesprek ga eisen met een kassamedewerker ergens. Uiteindelijk doe ik niks behalve wat schappen omtrappen, maar dat ruimt de politie wel weer op.
Niks aan het handje, toch?
pi_213957202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:21 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk dat ik maar eens met een bivakmuts op een gesprek ga eisen met een kassamedewerker ergens. Uiteindelijk doe ik niks behalve wat schappen omtrappen, maar dat ruimt de politie wel weer op.
Niks aan het handje, toch?
Vergeet niet om verontwaardigd te doen als men dan niet met je wil praten.

twitter
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:26:16 #127
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213957224
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De ME wordt hiermee vooral een soort opruimdienst voor alle door de demonstranten veroorzaakte rommel. Blijkbaar kun je in Amsterdam consequentieloos de klinkers uit de straat trekken en allerlei meubilair op een hoop gooien, mits je daarna zonder morren vertrekt.
Dat ligt er maar net aan aan welke kant je staat.
Als Extreem rechts dat zou wagen zouden ze allang kreupel geslagen en opgepakt worden, en terecht.
pi_213957246
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er is wel aangifte gedaan door de UvA, dus hopelijk worden de personen die zich schuldig hebben gemaakt aan vernielingen en het blokkeren van in- en uitgangen bestraft.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:29:18 #129
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213957261
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[ x ]
"Niet op mij schreeuwen!" _O-

Meneer is niet gewend dat een vrouw tegen hem in gaat?
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:31:36 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213957286
quote:

[..]

[ x ]
Ik leef in een voortdurende staat van verontwaardiging. Nu ben ik bijvoorbeeld verontwaardigd dat de burgemeester "niet in gesprek gaat met mensen met gezichtsbedekking"...nadat ze in gesprek is gegaan met mensen met gezichtsbedekking.

Echt, wat een nutteloze extensie van het gezag is dat mens, zeg. Dat ze d'r zoon met gezichtsbedekking met die pipa erheen stuurt.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:37:00 #131
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213957335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Er is wel aangifte gedaan door de UvA, dus hopelijk worden de personen die zich schuldig hebben gemaakt aan vernielingen en het blokkeren van in- en uitgangen bestraft.
Ja, en hopelijk voordat ze bij een volgend "protest" iemand een schedelbreuk slaan omdat ze nog loslopen.
pi_213957695
quote:

[..]

[ x ]
Mensen 'exposen' en de lidwoorden slaan we voor het gemak even over. Het is immers pas de vierde generatie. Als iemand een hekel aan Halsema heeft ben ik het, maar ik geef haar in deze volkomen gelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 18-06-2024 10:41:43 ]
pi_213957697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik leef in een voortdurende staat van verontwaardiging. Nu ben ik bijvoorbeeld verontwaardigd dat de burgemeester "niet in gesprek gaat met mensen met gezichtsbedekking"...nadat ze in gesprek is gegaan met mensen met gezichtsbedekking.

Echt, wat een nutteloze extensie van het gezag is dat mens, zeg. Dat ze d'r zoon met gezichtsbedekking met die pipa erheen stuurt.
En anders ga je met je rug naar de spreker staan.

pi_213957728
Allemaal de schuld van de NS ;(
quote:
Deze anonieme spreker is volgens workersforpalesine.nl een 'kameraad' van Samidoun, dus dan zal dat wel zo zijn. Maar even kijken wat ie nou weer zegt hoor. "It is the same security companies that murder Palestinians, that even built the OV-gates that make sure that you have to pay as much as you can for the trains to take you to your job to be exploited again by your capitalist employer."

Okee wij vinden treinen ook duur maar dit is wel next level intersectionalisme hee: het feit dat je moet betalen voor OV verbinden aan bombardementen op Gaza, en de algehele klassenstrijd, en dat dan allemaal in de context van een groot zionistisch complot. Anoniempje doelt hoogstwaarschijnlijk trouwens op Thales, een favoriet nieuw doelwit van het gajes. Het zou gevaarlijk zijn als het niet zo ontzettend grappig was. From the river to the OV-gates, our trains will be free.

https://www.geenstijl.nl/5176877/live-and-learn
pi_213958010
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 10:23 schreef Aether het volgende:
Allemaal de schuld van de NS ;(
[..]

Tja, 't zijn communisten. Dat is altijd al duidelijk geweest. Je ziet hier hetzelfde gebeuren als met XR: het begint met samen optrekken vanwege een gezamenlijk standpunt en daarna wordt het ingewikkeld omdat je de ideologische bagage van de "anti-fascisten" erbij krijgt.
pi_213958333
quote:

[..]

[ x ]
Wat een absurde situatie in dat tweede filmpje.

Laat het even op je inwerken dat die kerel met de groene hoofdband als een lid van de al qassam brigade, de militaire tak van hamas, verkleed is:

pi_213958408
Haha, net dat filmpje op GS gezien waarin de dure treinen, de OV hekjes en de security aan de bombardementen van Gaza worden gelinkt. Hardop gelachen om die debiliteit.
pi_213958415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 11:30 schreef oblo het volgende:

[..]

Laat het even op je inwerken dat die kerel met de groene hoofdband als een lid van de al qassam brigade, de militaire tak van hamas, verkleed is:

[ afbeelding ]
pi_213958423
En was het nou maar om een onschuldig onderwerp, dan hadden we er gewoon goed om kunnen lachen. :D

Maar deze mensen steunen terroristen.
Intolerant voor intolerantie
pi_213958432
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Halsema is zelf gewoon een verborgen extreemlinkse communisme-adorerende terreuractivist. Die komt elke nacht klaar van zoveel geweld en wetteloosheid in haar stad. Moet je eens kijken hoe ze liet inslaan op wappies maar ruim baan gaf aan BLM pijpers en nu aan dit tuig. Ze zou er zo zelf tussen gaan staan als ze geen fulltime baan had gehad.
pi_213958439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 11:40 schreef Cuendillar het volgende:
En was het nou maar om een onschuldig onderwerp, dan hadden we er gewoon goed om kunnen lachen. :D

Maar deze mensen steunen terroristen.
Ik zou echt heel ver weg blijven van Pro-Hamas ik bedoel pro-Gaza demonstraties nu, straks wordt je nog geassocieerd met dit soort crimineel uitschot.
pi_213958454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 11:30 schreef oblo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Moet allemaal kunnen joh. Laten we de PVVers anders ook gewoon in SS uniform rondlopen onder het mom van protest.

Links is echt vol-komen van het padje aan het gaan. Volledig aan het doordraaien aan die flank.
pi_213958490
En Halsema die gewoon met die verklede randdebielen in gesprek gaat.

Wat de fuck. Weg geloofwaardigheid voor zover onze Pistolen Paultje nog had.
pi_213958611
Ook nog zoiets: deze mensen willen helemaal niet in gesprek. Deze mensen willen dat ze worden gehoorzaamd.
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 18 juni 2024 @ 12:17:28 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213958806
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 09:29 schreef Zoddie het volgende:

[..]
"Niet op mij schreeuwen!" _O-

Meneer is niet gewend dat een vrouw tegen hem in gaat?
Rustig, adem halen, adem halen...

Wat voor idioot is dat? Femke is normaal met hem in gesprek.
Ik ben geen fan van haar, maar dit slaat helemaal nergens op.
Haar geïrriteerde reactie is meer dan begrijpelijk...
  dinsdag 18 juni 2024 @ 12:30:45 #146
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213958909
Die lui moeten een paar goede klappen krijgen van de ME. Hard aanpakken dat reltuig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213959584
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Moet allemaal kunnen joh. Laten we de PVVers anders ook gewoon in SS uniform rondlopen onder het mom van protest.

Links is echt vol-komen van het padje aan het gaan. Volledig aan het doordraaien aan die flank.
Haha, ja nogmaals, moet je je eens voorstellen als dit door de andere uiterste kant van het hoefijzer was gedaan. Studenten die in nazi-uniform rondwandelen, die gebouwen bezetten en ze omdopen tot het Goebbelscollege of iets dergelijks. Die leuzen als "Ein Volk ein Reich ein Fuhrer" scanderen, die bijna alleen maar in het Duits kunnen communiceren. Die gaan cosplayen als de Gestapo en vanachter versperringen bepalen wie er wel en niet welkom zijn in de zionistenvrije zone.

Er was dan wel anders opgetreden.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 14:41:47 #148
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213959953
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit idd, het is wachten op de eerste die met een al dan niet neppe bomgordel staat te protesteren.
pi_213969681
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

_O-
Dit dus. Bij die eis gelijk de knuppel erop.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 19 juni 2024 @ 21:22:47 #150
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213977608
https://www.i24news.tv/en(...)ns-of-qatari-funding

Ik ben wel benieuwd of ze bij de demonstranten en onderwijsinstellingen hier ook het spelletje follow the money spelen en wat daaruit zou komen.

Ze kunnen mij niet vertellen dat die protesten in de VS maandenlang zijn voorbereid en gesponsord door met name Qatar en dat het hier ineens superspontaan zou zijn met identieke patronen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')