iemand moet dit soort onzin stoppen. Ik hoop nog steeds vanuit de politie maar dat lijkt ijdele hoop.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:08 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we langzaam maar zeker een keerpunt gaan bereiken in de tolerantie van de samenleving met dit soort protesten.
quote:
Wauw, wat waanzinnig smerig. Enorm achterlijk ook, want wat hebben in de oorlog vermoorde joden in vredesnaam van doen met een situatie van 80 jaar later?quote:
Lees de reacties maar niet, die stemmen nog verdrietiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wauw, wat waanzinnig smerig. Enorm achterlijk ook, want wat hebben in de oorlog vermoorde joden in vredesnaam van doen met een situatie van 80 jaar later?
Stoppen met Twitter kan ik je van harte aanraden, is beter voor je bloeddruk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lees de reacties maar niet, die stemmen nog verdrietiger.
Precies. Dit haalt het hele lulverhaal van "het is kritiek op Isral" wel onderuit want Isral bestond toen nog niet eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wauw, wat waanzinnig smerig. Enorm achterlijk ook, want wat hebben in de oorlog vermoorde joden in vredesnaam van doen met een situatie van 80 jaar later?
Toont maar weer aan dat anti Zionisten gewoon ordinaire jodenhaters zijn. Wie had dat gedacht.quote:
quote:
Dit hadden velen natuurlijk al heel lang in de gaten, maar sommigen bleven maar volhouden dat het allemaal "kritiek was op Isral", zoals Qarrad ook al aangeeft. Het blijkt steeds meer er achter deze faade gewoon Jodenhaat schuilgaat en we weten ook welke groepen hier keihard voor moeten worden aangepakt, dat is de bekende red–green alliance.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Toont maar weer aan dat anti Zionisten gewoon ordinaire jodenhaters zijn. Wie had dat gedacht.
Weet je wat het niet/weinig optreden tegen deze groep ook in de hand werkt? Dat normale mensen die de straat op willen uit oprechte bezorgdheid op n hoop gegooid worden met deze antisemitische gekken. Het is niet heel vergezocht dat het demonstratierecht hiervoor op de tocht komt te staan in verband met het risico voor de openbare orde.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit hadden velen natuurlijk al heel lang in de gaten, maar sommigen bleven maar volhouden dat het allemaal "kritiek was op Isral", zoals Qarrad ook al aangeeft. Het blijkt steeds meer er achter deze faade gewoon Jodenhaat schuilgaat en we weten ook welke groepen hier keihard voor moeten worden aangepakt, dat is de bekende red–green alliance.
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk, @:shreyas, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En ik reken dit die zachte heelmeesters aan.
quote:
Tja, die gaan er natuurlijk niets aan doen, wat het merendeel van het universiteitspersoneel deelt het gedachtegoed van de 'demonstranten'. Dit is ook de reden dat al het vandalisme min of meer zonder gevolgen blijft.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zitten er al sinds 12 uur. De UvA heeft dus inmiddels 8 uur de tijd gehad om er iets aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |