Vergeet niet om verontwaardigd te doen als men dan niet met je wil praten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:21 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk dat ik maar eens met een bivakmuts op een gesprek ga eisen met een kassamedewerker ergens. Uiteindelijk doe ik niks behalve wat schappen omtrappen, maar dat ruimt de politie wel weer op.
Niks aan het handje, toch?
Dat ligt er maar net aan aan welke kant je staat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De ME wordt hiermee vooral een soort opruimdienst voor alle door de demonstranten veroorzaakte rommel. Blijkbaar kun je in Amsterdam consequentieloos de klinkers uit de straat trekken en allerlei meubilair op een hoop gooien, mits je daarna zonder morren vertrekt.
Er is wel aangifte gedaan door de UvA, dus hopelijk worden de personen die zich schuldig hebben gemaakt aan vernielingen en het blokkeren van in- en uitgangen bestraft.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De ME wordt hiermee vooral een soort opruimdienst voor alle door de demonstranten veroorzaakte rommel. Blijkbaar kun je in Amsterdam consequentieloos de klinkers uit de straat trekken en allerlei meubilair op een hoop gooien, mits je daarna zonder morren vertrekt.
"Niet op mij schreeuwen!"quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vergeet niet om verontwaardigd te doen als men dan niet met je wil praten.
[ x ]
Ik leef in een voortdurende staat van verontwaardiging. Nu ben ik bijvoorbeeld verontwaardigd dat de burgemeester "niet in gesprek gaat met mensen met gezichtsbedekking"...nadat ze in gesprek is gegaan met mensen met gezichtsbedekking.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, en hopelijk voordat ze bij een volgend "protest" iemand een schedelbreuk slaan omdat ze nog loslopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is wel aangifte gedaan door de UvA, dus hopelijk worden de personen die zich schuldig hebben gemaakt aan vernielingen en het blokkeren van in- en uitgangen bestraft.
Mensen 'exposen' en de lidwoorden slaan we voor het gemak even over. Het is immers pas de vierde generatie. Als iemand een hekel aan Halsema heeft ben ik het, maar ik geef haar in deze volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ x ]
En anders ga je met je rug naar de spreker staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik leef in een voortdurende staat van verontwaardiging. Nu ben ik bijvoorbeeld verontwaardigd dat de burgemeester "niet in gesprek gaat met mensen met gezichtsbedekking"...nadat ze in gesprek is gegaan met mensen met gezichtsbedekking.
Echt, wat een nutteloze extensie van het gezag is dat mens, zeg. Dat ze d'r zoon met gezichtsbedekking met die pipa erheen stuurt.
quote:Deze anonieme spreker is volgens workersforpalesine.nl een 'kameraad' van Samidoun, dus dan zal dat wel zo zijn. Maar even kijken wat ie nou weer zegt hoor. "It is the same security companies that murder Palestinians, that even built the OV-gates that make sure that you have to pay as much as you can for the trains to take you to your job to be exploited again by your capitalist employer."
Okee wij vinden treinen ook duur maar dit is wel next level intersectionalisme hee: het feit dat je moet betalen voor OV verbinden aan bombardementen op Gaza, en de algehele klassenstrijd, en dat dan allemaal in de context van een groot zionistisch complot. Anoniempje doelt hoogstwaarschijnlijk trouwens op Thales, een favoriet nieuw doelwit van het gajes. Het zou gevaarlijk zijn als het niet zo ontzettend grappig was. From the river to the OV-gates, our trains will be free.
https://www.geenstijl.nl/5176877/live-and-learn
Tja, 't zijn communisten. Dat is altijd al duidelijk geweest. Je ziet hier hetzelfde gebeuren als met XR: het begint met samen optrekken vanwege een gezamenlijk standpunt en daarna wordt het ingewikkeld omdat je de ideologische bagage van de "anti-fascisten" erbij krijgt.quote:
Wat een absurde situatie in dat tweede filmpje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een absurde situatie in dat tweede filmpje.
Laat het even op je inwerken dat die kerel met de groene hoofdband als een lid van de al qassam brigade, de militaire tak van hamas, verkleed is:
[ afbeelding ]
Halsema is zelf gewoon een verborgen extreemlinkse communisme-adorerende terreuractivist. Die komt elke nacht klaar van zoveel geweld en wetteloosheid in haar stad. Moet je eens kijken hoe ze liet inslaan op wappies maar ruim baan gaf aan BLM pijpers en nu aan dit tuig. Ze zou er zo zelf tussen gaan staan als ze geen fulltime baan had gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik leef in een voortdurende staat van verontwaardiging. Nu ben ik bijvoorbeeld verontwaardigd dat de burgemeester "niet in gesprek gaat met mensen met gezichtsbedekking"...nadat ze in gesprek is gegaan met mensen met gezichtsbedekking.
Echt, wat een nutteloze extensie van het gezag is dat mens, zeg. Dat ze d'r zoon met gezichtsbedekking met die pipa erheen stuurt.
Ik zou echt heel ver weg blijven van Pro-Hamas ik bedoel pro-Gaza demonstraties nu, straks wordt je nog geassocieerd met dit soort crimineel uitschot.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:40 schreef Cuendillar het volgende:
En was het nou maar om een onschuldig onderwerp, dan hadden we er gewoon goed om kunnen lachen.
Maar deze mensen steunen terroristen.
Moet allemaal kunnen joh. Laten we de PVVers anders ook gewoon in SS uniform rondlopen onder het mom van protest.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een absurde situatie in dat tweede filmpje.
Laat het even op je inwerken dat die kerel met de groene hoofdband als een lid van de al qassam brigade, de militaire tak van hamas, verkleed is:
[ afbeelding ]
Rustig, adem halen, adem halen...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
"Niet op mij schreeuwen!"![]()
Meneer is niet gewend dat een vrouw tegen hem in gaat?
Haha, ja nogmaals, moet je je eens voorstellen als dit door de andere uiterste kant van het hoefijzer was gedaan. Studenten die in nazi-uniform rondwandelen, die gebouwen bezetten en ze omdopen tot het Goebbelscollege of iets dergelijks. Die leuzen als "Ein Volk ein Reich ein Fuhrer" scanderen, die bijna alleen maar in het Duits kunnen communiceren. Die gaan cosplayen als de Gestapo en vanachter versperringen bepalen wie er wel en niet welkom zijn in de zionistenvrije zone.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet allemaal kunnen joh. Laten we de PVVers anders ook gewoon in SS uniform rondlopen onder het mom van protest.
Links is echt vol-komen van het padje aan het gaan. Volledig aan het doordraaien aan die flank.
Dit idd, het is wachten op de eerste die met een al dan niet neppe bomgordel staat te protesteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet allemaal kunnen joh. Laten we de PVVers anders ook gewoon in SS uniform rondlopen onder het mom van protest.
Links is echt vol-komen van het padje aan het gaan. Volledig aan het doordraaien aan die flank.
Dit dus. Bij die eis gelijk de knuppel erop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |