Dat doe ik nog vaak hoor. Er zit hier ook een zaakje dat alleen 2e hands vinyl verkoopt, van 3 euro t/m 5.000 euro voor collector's items. Heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch het sentiment dat weggevallen is. YouTube Music en concurrenten zijn heel handig en fijn. Alleen de sfeer van in de platenzaak hangen is verloren gegaan
Kan ik me voorstellen ja! Heerlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik nog vaak hoor. Er zit hier ook een zaakje dat alleen 2e hands vinyl verkoopt, van 3 euro t/m 5.000 euro voor collector's items. Heerlijk vind ik dat.
Goede muziek is niet leeftijdsgebondenquote:
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede muziek is niet leeftijdsgebonden
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.
Dat ben je al, mallerdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het eerste poesje zijn?
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Dat ben je al, mallerd
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede muziek is niet leeftijdsgebonden
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, als ik een eigen zaak begin wordt het een platenzaak, geen kroeg
Een straatkattenplatenzaakopvang!quote:
Oooohquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Een straatkattenplatenzaakopvang!![]()
Beetje als een Kattencafé!
I love Depeche Modequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb even dit opgezet nu
Depeche Mode · Song · 1993
Depeche Mode isquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:17 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag een van mijn favoriete activiteiten, wachten![]()
Ergens vandaag wordt mijn nieuwe zonnescherm bezorgd, maar geen idee hoe laat.
Ik haat het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wel iets dat je goed kan toch
Succesquote:Op woensdag 12 juni 2024 07:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Stijve nek van spanning omdat we vandaag het save the best for last onderwerp gaan bespreken bij de psycholoog.
Handige planningquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik haat het.
Kan heel goed niks doen, maar thuis moeten zitten wachten en niet weten of ze om 10.00 of 17.00 of alles er tussenin voor de deur staan trek ik heel slecht.
Moet bovendien eigenlijk vóór 14.00 nog in Hengelo zijn om een cadeautje te halen. Maar dus geen idee of dat gaat lukken
Relaties zijn ook gewoon kut. Daarom is er fokquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt goed hoor, het onderwerp relaties vind ik gewoon enorm kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |