quote:
quote:
Lekker gehad hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Net terug van het strand. Nu chillen. Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gvd geef ik me op voor een workshop 4 weken geleden. Krijg ik vandaag een melding dat de workshop die in de ochtend gepland was een foutje was dat alleen de middag doorgaat jaaaa krijg even lekker de tering Anja.
* Barbusse schuift een dienblad shots door...quote:
Snotverquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Heb haatmail gestuurdquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Anja verdient hetquote:
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.quote:
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten!quote:Op maandag 10 juni 2024 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.
Huehue krikkenquote:Op maandag 10 juni 2024 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |