We moeten ergens beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind het wel knap dat bepaalde mensen nu al impopulair zijn op basis van één foto
Mijn eerste gedachte was leuke luiquote:
Nou, hier lachen ze nog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was leuke luivan alle foto's dan
Ben benieuwd of er grote mieperts bij zitten. Vast wel
Stiekem hoop ik vooral op de strubbelingen tussen de deelnemersquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
We hebben ook nog de Twee Linkerhanden Award 🏆 die we gaan uitreiken.
Ik hoop vooral op zo’n totaal onervaren stel waarbij alle planning verkeerd gaat. Het kan me niet fout genoeg gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik vooral op de strubbelingen tussen de deelnemers
Zoals vorig jaar...
Ben echt benieuwd hoe die lui gaan matchen.
Dat ook iddquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op zo’n totaal onervaren stel waarbij alle planning verkeerd gaat. Het kan me niet fout genoeg gaan.
Het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ook idd
Vorig jaar was al binnen een noodtime duidelijk wie er ging winnen. Hoop een beetje dat het spannender wordt dit jaar. Met wel de nodige uitschieters naar beneden
VVE-gedoequote:Op vrijdag 11 april 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik vooral op de strubbelingen tussen de deelnemers
Zoals vorig jaar...
Ben echt benieuwd hoe die lui gaan matchen.
Ja eensquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
VVE-gedoe![]()
Ik hoop ook wel dat de spelregels strenger worden. Het is leuk als er een stel beunhazen tussen zitten, maar zoals vorig jaar dat types als Daniël en Sanne/Jaïr en Anouk konden blijven doorgaan zonder uit het spel gekickt te worden was ook bloedirritant.
quote:De presentator van Het Blok 2025
Net zoals het vorige seizoen presenteert Dennis van der Geest ook nu weer Het Blok. De voormalig judoka heeft zich inmiddels ontpopt tot een ervaren presentator en is sinds 2024 het gezicht van het spannende klusprogramma.
Hij is gewoon niet zo goedquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
F*ck! Dennis doet ook weer mee.....
[..]
Ja maar.... ja maar, hij heeft zich toch ontwikkeld??quote:
Misschienquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja maar.... ja maar, hij heeft zich toch ontwikkeld??![]()
![]()
Ik vind ‘m beter dan die andere.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja maar.... ja maar, hij heeft zich toch ontwikkeld??![]()
![]()
Ja... sommigen leverden echt slecht werk afquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik hoop inderdaad dat ze geluisterd hebben naar onze adviezen!!
Dus bijvoorbeeld een strengere aannemer....![]()
We zien wel (natuurlijk). Het wordt sowieso gezelligquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien
We gaan het meemaken
Word bijna bang van jouquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Er moet dit keer een ijzervreter als aannemer komen. Geen watje.
Ja! We gaan wel weer lol hebben en vast lekker gezamenlijk ergernissen hebben en praten over die luitjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We zien wel (natuurlijk). Het wordt sowieso gezellig
Ik gooi graag met de chips.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! We gaan wel weer lol hebben en vast lekker gezamenlijk ergernissen hebben en praten over die luitjes
Nee, naar jou of Roberto. Ik plaag graag.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Woedend chips naar het scherm werpen?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, naar jou of Roberto. Ik plaag graag.
Je maakt me hier zo gelukkig meequote:Op vrijdag 11 april 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu de AUS versie te kijken op Videoland (2021 geloof ik), dat is wel andere koek, dus zal straks wel even schakelen worden![]()
Maar heb er wel zin in, hoop inderdaad dat ze iets hebben gedaan met de online feedback
Dennisquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
F*ck! Dennis doet ook weer mee.....
[..]
thanks voor de tip, dit lijken andere seizoenen dan die ik op Net5 heb gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu de AUS versie te kijken op Videoland (2021 geloof ik), dat is wel andere koek, dus zal straks wel even schakelen worden![]()
Maar heb er wel zin in, hoop inderdaad dat ze iets hebben gedaan met de online feedback
quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je maakt me hier zo gelukkig mee
Wist niet dat het op Videoland stond... ik ga bingen
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:06 schreef NedKelly het volgende:
[..]
thanks voor de tip, dit lijken andere seizoenen dan die ik op Net5 heb gezien.
Wist ook niet dat het op Videoland stond.
Ja het was met Net5 wat dat betreft wel handig dat het er maar 5 per week waren...... Uit zelfbescherming.quote:
Haha zo ben ik ook hoor. De niet goede klussers maken de showquote:Op zondag 20 april 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat er weer totaal incompetente klussers tussen zitten. Niveau Sanne en haar man. Dat je echt denkt: dit wordt he-le-maal niets.
Daar ga ik voor, gewoon plezier. 👍🏻quote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha zo ben ik ook hoor. De niet goede klussers maken de show
Oh dat heb ik niet. Ik vind het wel terecht dat daar een nieuwsbericht van gemaakt is.quote:Op maandag 21 april 2025 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bizar dit![]()
En sorry, maar dit bericht komt op mij toch over alsof dit om een PR-bericht gaat om Het Blok te promoten. En ook al gaat het om oude menselijke resten... ik vind dat toch wat....bijzonder....
Een rondkruipende Lieviejaa die een schedel omhoog houdt "mamaaaa kijk!!"quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet. Ik vind het wel terecht dat daar een nieuwsbericht van gemaakt is.
Zie jij Sanne al met twee opgegraven botten in haar hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |