SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-AthleticsBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gisteren deden ze 1 2 3quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel raar dat ze 3 2 1 doen ipv 1 2 3
Dat was mijn klacht. Tot zover.
De Italiaanse McLaughlin.quote:
Ik ook niet. Vond het heel matig dat die na dat verrassende goud gewoon geen wedstrijd meer liep dat jaarquote:
Dat ja. Vermoeden van.quote:
Shithole.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef RipCity het volgende:
Italianen kan je ook niks laten organiseren he
Perkovic doet niet meer mee. Elkasevic wel, dat is volgens een vervangende Ziggo-commentator een tijdje terug (dus niet Ivo) heel iemand anders, maar dat is dus dezelfdequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook kaartjes voor de discusfinale vrouwen in Parijs. Ik heb niet zoveel met die werpnunmers. Is Perkovic nog steeds de koningin?
En is Van Klinken een medaillekandidaat/outsider?
Senk joequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Perkovic doet niet meer mee. Elkasevic wel, dat is volgens een vervangende Ziggo-commentator een tijdje terug (dus niet Ivo) heel iemand anders, maar dat is dus dezelfde
Niet de koningin, dat zijn Allman en Perez vooral. En Van Klinken is zeker een outsider, Tausaga pakte uit het niks ineens de wereldtitel en is niet per se beter ofzo.
Nee, dat is echt heel kinderachtig.quote:
Christie en Hingsen lukte het ook nietquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
Beetje apart dat je daar als vals starter beetje de jury mag gaan aanspreken en proberen op ze in te praten, niet?
Maakt het wat uit.quote:
Zie je best regelmatig, zeker in de wedstrijden buiten kampioenschappen omquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lopen onder protest die kende ik niet
100 meter te veel gelopen denk ik.quote:
Jep. Het kost niemand verder iets (sterker nog, het kan de boel net iets sneller laten gaan), en als atleet heb je dan in elk geval gelopen en even een tijd genoteerd (ook als die daarna wijzigt in een DQ).quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Om discussies te voorkomen is dat best een goede oplossing.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die lullige stoeltjes a la het tijdrijden bij het wielrennen mogen wel weg
Hansen is duidelijk Woutquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Screenshot/width:1200/height:800/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.indeleiderstrui.nl%2Fimages%2F2023-03%2Fganna-van-der-poel-van-aert-6415e098a2443.jfif]afbeelding[/url] ]
Bij het wielrennen mogen die ook wel weg. Zet er gewoon iets neer waarmee men een beetje normale cooling down kan doen..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die lullige stoeltjes a la het tijdrijden bij het wielrennen mogen wel weg
5 seconden is dat ongeveer. Dat wordt een lastig verhaal. Vidts zal vol moeten gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weten wij veel, daar hebben we jou voor
Echevarria ging wel twee keer héél ver, met niet eens zo veel teveel meewind.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enige echt uitschieter daarna was nog van Saladino. Daarna is het niveau alleen maar slechter geworden. Al valt het de laatste paar kampioenschappen nog relatief mee.
Die schijnt er nog steeds te liggen.quote:
Erg jammerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vidts zowaar een keer op het podium.
Bij de carrière van Paula Radcliffe zijn ze de meters nog steeds aan het tellen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Het hoofd van Lazraq-Khlass heeft 880 meter afgelegd.
Lijkt me sterk dat die boven Kälin is geeindigd, maar 5e denk ik. Tenzij die Italiaanse een wonderresultaat heeft gelopenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg jammer
Dokter 4e als ik het zo gauw voorbij zag komen
2:14 zou Vetter van dromen joh. Dan zou die Olympisch Kampioen kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dokter traint te veel met Vetter, 800m troep
Organisator-effect genot. Dan vliegen ze allemaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van 6209 naar 6638 op je 25e, ik vind daar wel iets van.
Dat is maar kwalificatie, dit zijn finales.quote:
Wel met regenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is maar kwalificatie, dit zijn finales.
Derhalve kijken we dit.
Van de Spelen bedoel je? Ja, dat is wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Organisator-effect genot. Dan vliegen ze allemaal.
Jupquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de Spelen bedoel je? Ja, dat is wel een dingetje ja.
Atletiek staat altijd boven F1.quote:
De Gee van de Meerkampquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:03 schreef Nober het volgende:
Waar komt Lazraq ineens vandaan. Heel geloofwaardig.
Dit is wel vrij extreem ja, vooral ook de mate van PR's. Maar goed, in de meerkamp zie je wel vaker ineens een 6500-6600 performancequote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:03 schreef Nober het volgende:
Waar komt Lazraq ineens vandaan. Heel geloofwaardig.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerst nog even de 100 horden meepakken
Hoe laat moet ze?quote:
Nee, 22.45quote:
Oh dat ging om de tijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan liegt mijn schema
Edit: en de TV
Begint met een p en eindigt met ruikquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef chufi het volgende:
Wat heeft die Portugese discuswerpster een raar bos haar
Dat ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijke winnares
Visser maakt niet echt progressie of ligt dat aan mij
Nee. Al heeft dat ook wel met de vele blessures te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijke winnares
Visser maakt niet echt progressie of ligt dat aan mij
Casual gespotquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag leerde ik dat er twee Kambundjis zijn
DAGJESVOLKEDquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ibarguren Taus gecombineerd met Cees-Rein van den Hoogenband en Riccardo Agricolaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:12 schreef wimderon het volgende:
Serieuze tijden voor Samba-Mayela.
Welke dokter hebben de Fransen aangesteld?
De tijden zijn letterlijk veranderd ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser zit al jaren op 12.6 en inmiddels is dat gewoon zeker onvoldoende voor een WK-finale of een OS-finale.
Wij hebben alleen Sofie Dokter.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ibarguren Taus gecombineerd met Cees-Rein van den Hoogenband en Riccardo Agricola
Drie zelfsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
En we worden alsmaar Vetterquote:
En neem je alleen maar deel aan de grote toernooien...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Jama Aden en Bob Kersee als trainers...
Dan ga je sneller dan licht.
En dan janken dat je weinig verdientquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
En neem je alleen maar deel aan de grote toernooien...
Ik heb gegoogled, het zijn er vier. Maar alleen de laatste twee zijn buitencategoriequote:
Laatst had ze een goede start waardoor ze bij de eerste horden niet goed uit kwam, einde race.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Visser is het toch altijd net niet, waarbij je altijd denkt/hoopt dat er meer in zit dan erin zit.
Wat is ARFE ?quote:
Die liep echt een floprace. Sowieso was het een matige race. Dat Joseph brons kan pakken is ook veelzeggendquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:27 schreef Szura het volgende:
Martinez geeft z’n brons weg op de laatste horde
Ja naast die eerste twee ging er wel heel veel misquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die liep echt een floprace. Sowieso was het een matige race. Dat Joseph brons kan pakken is ook veelzeggend
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ARFE stamboom-registratie - Honden.
Thiam kan best prima Nederlandsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom spreken die Wallonië's nooit Nederlands, Vlamingen spreken wel gewoon redelijk Frans
Waarover?quote:
Als zelfs je koninklijk huis niet fatsoenlijk vlaams kanquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom spreken die Wallonië's nooit Nederlands, Vlamingen spreken wel gewoon redelijk Frans
Dat men willekeurig gele kaarten uit deelt ipv valse starts.quote:
Hadden ze Bas Nijhuis maar moeten nemen als scheidsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat men willekeurig gele kaarten uit deelt
Was dat met Let’s Go FIFA?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 5000 meter op het EK 2016 is de beste race die ik ooit heb gezien.
Na 2 rondes uit de wedstrijd gegooidquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vandaag nog een 5 kilometer gelopen in 25.43.
Kijken hoe ver ik daarmee in deze finale zou zijn gekomen
Ja dat was lets go fifa die toen won ja, en snorgod werd net precies 4e op 1 honderste van de winnaar.quote:
Foppen fopte bijna zichzelf.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Mike de concurrentie kan Foppen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is te hopen dat Mike zich niet laat foppen
Misschien kun je dan beter niet een afstand langer dan 3000 lopen als je elke keer last krijgtquote:Unfortunately had to drop out yesterday @bislettgames after 3800m with a calve injury. It’s a known issue that has been bothering me since the beginning of April every time I put on my spikes for longer than 3000m. With the risk of missing out on Europeans next week, I had to make the right call.
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:50 schreef Szura het volgende:
Wat een toondove strontvragen lol, respect voor die Belg dat hij de microfoon niet uit z’n handen heeft gemept
https://nos.nl/artikel/25(...)arijs-willen-stoppenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je dan beter niet een afstand langer dan 3000 lopen als je elke keer last krijgt
Nog een keer. JAAAAAAAAAquote:
Ca, Joris snapt er weinig vanquote:
Gaat nergens meer over dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef wimderon het volgende:
Ali denkt: ik probeer het gewoon, dat mag je alsnog nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |