Ik niet maar AH vast welquote:
Veel draakdingetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb een website vol dingetjes
https://www.thingiverse.com/
Ik heb er wel eens iets van laten maken van die websitequote:
Ja!quote:
Ben benieuwd naar de recensie zoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
Er komt zo een vegetarische currywurst aan😛 ben benieuwd
wurst zequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
Er komt zo een vegetarische currywurst aan😛 ben benieuwd
De worst was lekkerquote:
Groetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De worst was lekker
En groeten uit Berlijn![]()
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De worst was lekker
En groeten uit Berlijn![]()
Dan zit je lang in de bus..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijn![]()
valt wel mee? 9 uur auto ben je precies in het midden van Polen, dus met de bus moet het ook wel lukken.quote:
Ik ben ooit met de bus naar Hamburg geweest. Was een hele zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
valt wel mee? 9 uur auto ben je precies in het midden van Polen, dus met de bus moet het ook wel lukken.
owj echt? Ik ben nooit met de bus ergens buiten nederland geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de bus naar Hamburg geweest. Was een hele zit
1 keer gedaan door het ijzeren gordijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijn![]()
oh wacht. Ik ben met de bus naar Praag geweest. Maar ik kan me er weinig van herinneren.quote:
of de bus van Barcelona naar hier ..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj echt? Ik ben nooit met de bus ergens buiten nederland geweest.
Ik ben er ook ooit geweest, maar kan me niet eens meer herinneren hoequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh wacht. Ik ben met de bus naar Praag geweest. Maar ik kan me er weinig van herinneren.
Hij weet niet hoe hij weet niet hoe hij weet niet hoequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook ooit geweest, maar kan me niet eens meer herinneren hoe
Dat is wel een eind.quote:
Ja en toen had je strenge controles ..... en geen extra beenruimte stoelkeuze... Bij zowel de Be->Fra grens alles gecheckt op de juist zo "onschuldige" nonnetjes na .... En tevens SPA->FRA moest alles er uit ... daarna nooit meer gedaan ...quote:
dat hoop je danquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:47 schreef D. het volgende:
Volgende maand met de auto naar Praag
Dat ga ik wel onthouden
Geen wc zeker? Niks voor mij ik moet er echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en toen had je strenge controles ..... en geen extra beenruimte stoelkeuze... Bij zowel de Be->Fra grens alles gecheckt op de juist zo "onschuldige" nonnetjes na .... En tevens SPA->FRA moest alles er uit ... daarna nooit meer gedaan ...
Omdat je met de trein teruggaat >quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:47 schreef D. het volgende:
Volgende maand met de auto naar Praag
Dat ga ik wel onthouden
ga je iets bijzonders doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan denkwaardig genoeg, zodra ik dat vergeet kun je mij afschrijven
Jij gaat er vanuit dat hij Praag gaat halen met de auto?quote:
Wel wc , dat nog wel ... maar ja 24 uur zitten , wel een paar stops om de benen te strekken maar toch .. Dan is de trein toch iets comfortabeler.. ook een paar keer gedaan ... en een paar keer met de auto, maar de laatste keer reed alleen ik en dat was killing , met je schoonmoeder op de achterbank ...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen wc zeker? Niks voor mij ik moet er echt niet aan denken.
Die zijn pas ook nog heel hard gecrashed in Duitslandquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:59 schreef tonja het volgende:
Ik kan Flixbus afraden in ieder geval. Wel heel goedkoop en als je vertragingen en of buschauffeurs die tijdens het rijden YouTube bekijken of zitten te appen/bellen of veel te veel uren maken geen probleem vindt, dan is het wel een aanrader
Trein lijkt ook wel primaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel wc , dat nog wel ... maar ja 24 uur zitten , wel een paar stops om de benen te strekken maar toch .. Dan is de trein toch iets comfortabeler.. ook een paar keer gedaan ... en een paar keer met de auto, maar de laatste keer reed alleen ik en dat was killing , met je schoonmoeder op de achterbank ...
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Daarheen toeren, en dan meeting daar met toertocht door stadscentrum
Dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn pas ook nog heel hard gecrashed in Duitsland
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:59 schreef tonja het volgende:
Ik kan Flixbus afraden in ieder geval. Wel heel goedkoop en als je vertragingen en of buschauffeurs die tijdens het rijden YouTube bekijken of zitten te appen/bellen of veel te veel uren maken geen probleem vindt, dan is het wel een aanrader
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijken![]()
wow 4 dodenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest even zoeken:
Bus gekanteld, 4 doden:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rusttijden~ab38f3cf/
vreselijk. Je hebt de verantwoording over je passagiers. Dat is echt zo fout.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.
Flixbus is vooral heel goedkoop, kwaliteit is een tweede of misschien wel derde.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.
Ben ook nog eens achter op de motor die kant op geweest ... wel wat dagen over gedaan maar kwamen we eindelijk aan schuift de motor in een wat krappe gladde bocht in het stadje onderuit ... wij ongedeerd, maar de motor moest door de anwb gerepratieerd worden ..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Trein lijkt ook wel prima![]()
Schoonmoeder gezellig op de achterbank
Ik luister altijd YTquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijken![]()
Lang geleden(20+) zat ik al eens in een taxi hier in de stad en die chauffeur had ook gewoon een tv-schermpje aanstaan...quote:
Het bedrijf schijnt ook kut te zijn om voor te werken. Een vriend van me is (bus)chauffeur, hij weigert voor Flixbus te werken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijk. Je hebt de verantwoording over je passagiers. Dat is echt zo fout.
Schoenen (hoop ik)quote:
Dat klinkt wat minder leuk ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ook nog eens achter op de motor die kant op geweest ... wel wat dagen over gedaan maar kwamen we eindelijk aan schuift de motor in een wat krappe gladde bocht in het stadje onderuit ... wij ongedeerd, maar de motor moest door de anwb gerepratieerd worden ..
Ik had er nooit eerder van gehoord. Is maar goed ook geloof ikquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Het bedrijf schijnt ook kut te zijn om voor te werken. Een vriend van me is (bus)chauffeur, hij weigert voor Flixbus te werken.
Ach het was de zomer dat ik mn ex beter leerde kennen zeg maarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt wat minder leuk ookGelukkig ongedeerd. Dat kan heel anders aflopen.
quote:
alles is fout tegenwoordig. Fuck foutquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is ie wel vreselijk fout eigenlijk
fuck klopt jaquote:
quote:Het is dus toch zover gekomen
Dat jij hier naast me ligt
.......
Je bent ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Oh Belle Helene...quote:
Zou die smaken na een bbq ja?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie straks op het vuur ligt is die transparentie snel verdwenen
Hey Marc, alles goed?quote:
Hier relaxt jaquote:
Keertje 1 opduiken dan maar.quote:
Beetje minder, mijn contract wordt niet verlengt maar ik heb al wat op het oog.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier relaxt ja
En hoe gaat het met jou?
Ja vast wel, maar waar is dan de wedervraag ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keertje 1 opduiken dan maar.
Kan jij nog een boot regelen?
Zei je vorige week ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje minder, mijn contract wordt niet verlengt maar ik heb al wat op het oog.
Beginnen in de pacific?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar waar is dan de wedervraag ?
Binnen de NS kijken we. Die ik op het oog heb is een ander bedrijf.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zei je vorige week ja.
Die binnen het huidige of er ook buiten al iets op het oog?
Hopelijk 1 van beide snel danquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnen de NS kijken we. Die ik op het oog heb is een ander bedrijf.
Reisgids erbij?quote:
Ja zoiets maar dan nuquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reisgids erbij?
Jacques Cousteau ofzo?
Das toch niet zo'n ding als naar de Titanic dook en implodeerde he?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan nu
https://nautiluslive.org/
Nee die zijn al tijden bezig met verschillende apparaten om de oceaan en zn bodem te onderzoeken .. en soms komen ze ook gekke beestjes tegen ...quote:Op zondag 9 juni 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch niet zo'n ding als naar de Titanic dook en implodeerde he?
Gekke beesten die nog nooit iemand gezien heeft zat op die dieptenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zijn al tijden bezig met verschillende apparaten om de oceaan en zn bodem te onderzoeken .. en soms komen ze ook gekke beestjes tegen ...
Ik heb hier een flesje met diepzee water van 3 km diep staan dat stinkt naar rotte eieren vanwege zuurstof gebrek in een onderzees bekken ....quote:Op zondag 9 juni 2024 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gekke beesten die nog nooit iemand gezien heeft zat op die diepten
Why? Wat heb je er aan?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier een flesje met diepzee water van 3 km diep staan dat stinkt naar rotte eieren vanwege zuurstof gebrek in een onderzees bekken ....
Das een best eindje duiken jaquote:Op zondag 9 juni 2024 00:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
bewijs dan ook maar ... 3.5 diep zelfs
soort wetenschappelijk bewijs dat er op 3.5 km diepte in de Mediterrane rotte eieren waren gedropt en dat ik erbij wasquote:
Maar waarom heb jij het nog?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
soort wetenschappelijk bewijs dat er op 3.5 km diepte in de Mediterrane rotte eieren waren gedropt en dat ik erbij was
Beschikbare functies bij de NS zijn in Maastricht.quote:
Alleen als ik het open stinkt het .. maar als ik dat te vaak doe gaat het effect natuurlijk verloren ... De onwetende na mij zal het wetenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij het nog?
EN stinkt het flesje zo nog, zonder dat je het opent?
Leuke stad wel hoor, dat Maastrichtquote:Op zondag 9 juni 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beschikbare functies bij de NS zijn in Maastricht.![]()
Ik hoop wat te vinden in Leidschendam, dat is hier vlakbij.
Niet openen dan neequote:Op zondag 9 juni 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als ik het open stinkt het .. maar als ik dat te vaak doe gaat het effect natuurlijk verloren ... De onwetende na mij zal het weten
Heeft er niet iemand in dat flesje gezeken en dat labeltje er op geplakt.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het misschien 2 of 3 keer kort geopend... stonk elke keer behoorlijk...
Wat ik al eerder meldde .. ik was er bij toen we het opvisten ... 87 dusquote:Op zondag 9 juni 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft er niet iemand in dat flesje gezeken en dat labeltje er op geplakt.
Reis NOOIT lange afstanden met de trein in Duitsland. Ga met het vliegtuig, of met de auto, ga niet met de trein!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flixbus is vooral heel goedkoop, kwaliteit is een tweede of misschien wel derde.
Ze hebben in Duitsland ook treinen, staan slecht bekend.
ervaringsdeskundige gespeurdquote:Op zondag 9 juni 2024 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Reis NOOIT lange afstanden met de trein in Duitsland. Ga met het vliegtuig, of met de auto, ga niet met de trein!
En of ik met de trein gaquote:Op zondag 9 juni 2024 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Reis NOOIT lange afstanden met de trein in Duitsland. Ga met het vliegtuig, of met de auto, ga niet met de trein!
bestaat die ook ?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En of ik met de trein ga
Alleen niet met flixtrein
Helaas wel. Je mist sowieso al je aansluitingen en komt 7 uur later aan op je bestemming. Als de treinen überhaupt al rijden.quote:
Ik hoorde je vertellen dat chauffeurs van Flix op hun telefoon zaten tijdens t rijden?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En of ik met de trein ga
Alleen niet met flixtrein
Ken je deze site? Kan je zien hoe de huidige vertragingen zijn op een station, grappig welquote:Op zondag 9 juni 2024 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Helaas wel. Je mist sowieso al je aansluitingen en komt 7 uur later aan op je bestemming. Als de treinen überhaupt al rijden.
Dat was niet ik, maar kwam hier wel voorbijquote:Op zondag 9 juni 2024 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde je vertellen dat chauffeurs van Flix op hun telefoon zaten tijdens t rijden?
Dat was ik.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde je vertellen dat chauffeurs van Flix op hun telefoon zaten tijdens t rijden?
Duitsers vinden het al normaal dat hun reis 45 minuten langer duurt, want dat zijn ze gewend. Zwitserland heeft zijn hele dienstregeling afgekoppeld van de Duitse, omdat die toch nooit aansluiten.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je deze site? Kan je zien hoe de huidige vertragingen zijn op een station, grappig wel
Maar ja, ze hebben te vaak vertraging.
En
trein![]()
Om flixtrain hoef je het niet te mijden.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik mijd Duitsland wel of rijden die treinen overal ?
Yep, zag het ja, de trein die ik nog wil nemen bestaat straks niet meerquote:Op zondag 9 juni 2024 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Duitsers vinden het al normaal dat hun reis 45 minuten langer duurt, want dat zijn ze gewend. Zwitserland heeft zijn hele dienstregeling afgekoppeld van de Duitse, omdat die toch nooit aansluiten.
Welke site wilde je me doorsturen, want er werd iets geblokkeerd bij mij denk ik?
Oke bedankt!quote:
Je geeft je eigen antwoordquote:Op zondag 9 juni 2024 01:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Krijgen deze chauffeurs geen pauzes, of zijn ze zwaar onderbetaald? Zijn het Polen of Roemenen? Kun jij mij helpen de vraag te beantwoorden waarom mensen via Flix wel voor bijna niks Europa door kunnen reizen?
Ik heb geen idee of ze pauzes krijgen of goed betaald worden. Die chauffeur die voetbal zat te kijken was denk ik Pools, als ie zat te bellen viel het woord kurva regelmatig.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Krijgen deze chauffeurs geen pauzes, of zijn ze zwaar onderbetaald? Zijn het Polen of Roemenen? Kun jij mij helpen de vraag te beantwoorden waarom mensen via Flix wel voor bijna niks Europa door kunnen reizen?
Dan is ie pools iddquote:Op zondag 9 juni 2024 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze pauzes krijgen of goed betaald worden. Die chauffeur die voetbal zat te kijken was denk ik Pools, als ie zat te bellen viel het woord kurva regelmatig.
Blijkbaar wel, maar met strengere regels.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bestaat er in Duitsland ook iets als ZZP?
Maar dat is wel een puntje natuurlijk, Flix is een Duits bedrijf, maar Duitsers gaan dat baantje van buschauffeur door heel Europa niet invullen voor dat geld, dus het is zo goedkoop omdat Polen dat wel willen doen, omdat ze in Polen voor hetzelfde baantje nog niet de helft krijgen van wat ze nu in Duitsland verdienen.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze pauzes krijgen of goed betaald worden. Die chauffeur die voetbal zat te kijken was denk ik Pools, als ie zat te bellen viel het woord kurva regelmatig.
Heel simpel, het moet goedkoop, dus alles moet goedkoop.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar dat is wel een puntje natuurlijk, Flix is een Duits bedrijf, maar Duitsers gaan dat baantje van buschauffeur door heel Europa niet invullen voor dat geld, dus het is zo goedkoop omdat Polen dat wel willen doen, omdat ze in Polen voor hetzelfde baantje nog niet de helft krijgen van wat ze nu in Duitsland verdienen.
Nee ik ook niet, maar dat ik beter de auto of vliegtuig kan pakken omdat de Deutsche Bahn de zaakjes niet op orde heeft had ik nooit verwacht.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel simpel, het moet goedkoop, dus alles moet goedkoop.
Personeel, bussen/treinen, etcetc. Service hoef je niet te verwachten.
T is niet iets waarmee ik zou reizen
Vliegen is goedkoop, omdat over brandstof voor vliegtuigen geen belasting betaald wordt. En dat is prima.quote:
Langere reistijd is natuurlijk wel een ding. Dat gaat lang niet altijd opquote:Op zondag 9 juni 2024 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vliegen is goedkoop, omdat over brandstof voor vliegtuigen geen belasting betaald wordt. En dat is prima.
Het is echt niet zo dat we opeens allemaal met de trein gaan, als dat alternatief niet werkbaar is, duurder en langere reistijd heeft.
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langere reistijd is natuurlijk wel een ding. Dat gaat lang niet altijd op
Oh oh, ik ga dinsdag naar Polen via Berlijn met de treinquote:Op zondag 9 juni 2024 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.
Dat wordt een Avontuurquote:Op zondag 9 juni 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh oh, ik ga dinsdag naar Polen via Berlijn met de trein
Doe maar moeilijk terwijl de KLM rechtstreeks vliegt..quote:Op zondag 9 juni 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh oh, ik ga dinsdag naar Polen via Berlijn met de trein
weekend is altijd zo snel voorbij. Ik zou wel een weekend van 3 dagen willen...quote:
schattigquote:
Herkenbaarquote:
Gewaagd…quote:Op zondag 9 juni 2024 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
Guten morgen![]()
Straks met de trein proberen Duitsland uit te komen
Ja, dat kan nog wel eens een avontuur wordenquote:
Verwarring alomquote:Op zondag 9 juni 2024 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens een avontuur worden![]()
Eerst nog naar een museum en wat winkelen
Heb je een mini-city trip?quote:Op zondag 9 juni 2024 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens een avontuur worden![]()
Eerst nog naar een museum en wat winkelen
Je vliegtuig kan ook hopeloos vertraagd zijn. En files zijn in Duitsland ook wel een ding.quote:Op zondag 9 juni 2024 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.
quote:Op zondag 9 juni 2024 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Plicht gedaan. In oktober weer.
Fijne dag!
https://www.vlaanderen.be/lokale-en-provinciale-verkiezingen
Ja, twee nachtjesquote:
Treinen is altijd mooi eigenlijkquote:
Scheelde best wel wat in prijs. Ik vlieg terugquote:Op zondag 9 juni 2024 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar moeilijk terwijl de KLM rechtstreeks vliegt..
En niet rechtstreeks want dat enkeltje kost 450 euroquote:Op zondag 9 juni 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Scheelde best wel wat in prijs. Ik vlieg terug
Ik kan niet wachten totdat ze de Eurostar doortrekken naar Barcelona, want ik vind treinen ideaal. Ben met de trein naar Berlijn, Londen en Parijs geweest en dat beviel prima. Mijn dochter is laatst vanuit Berlijn doorgetreind naar Polen en dat is prima verlopen.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Treinen is altijd mooi eigenlijk![]()
Ben wat verbaasd over deze negativiteit want mijn ervaring is dat die Duitsers altijd stipt waren ( is wel al even geleden)
Ja die ga ik ook doen dus. 6 uur is wel wat vroeg om te vertrekken maar ik maf wel verder in de trein en ben dan om 3 uur in Poznan ongeveer.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ze de Eurostar doortrekken naar Barcelona, want ik vind treinen ideaal. Ben met de trein naar Berlijn, Londen en Parijs geweest en dat beviel prima. Mijn dochter is laatst vanuit Berlijn doorgetreind naar Polen en dat is prima verlopen.
Prima toch, in de trein zit je prima zodat je lekker nog even kan tukken.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook doen dus. 6 uur is wel wat vroeg om te vertrekken maar ik maf wel verder in de trein en ben dan om 3 uur in Poznan ongeveer.
Prima
Ga eens naar deze website, https://www.ns.nl/reisinformatie/externe-schermen/quote:Op zondag 9 juni 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Treinen is altijd mooi eigenlijk![]()
Ben wat verbaasd over deze negativiteit want mijn ervaring is dat die Duitsers altijd stipt waren ( is wel al even geleden)
Ik hoef niet naar Frankfurtquote:Op zondag 9 juni 2024 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens naar deze website,
en stel dan het station in als Frankfurt Hbf,
2 rijen
Het laat zien hoeveel vertragingen diverse treinen nu hebben. Bv die naar Oostenrijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Frankfurt![]()
Maar ik heb echt vaak vanuit Oostenrijk of Zwitserland terug getreind, soms met ingewikkelde verbindingen met een overstap of 5. Al was de overstap minder dan 10 minuten het liep altijd goed. Eenmaal de grens over bij Arnhem, hoppa een half uur vertraging op de volgende wachten etc
De NS is dan ook best een klote bedrijf, wat klantvriendelijkheid niet als kernwaarde heeft.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:22 schreef pullup het volgende:
Mallotig is ook dat je niet via de NS site kan boeken naar Polen vanuit AmsterdamVerwijzen ze je naar de website van de Deutsche Bahn en die werkt prima
Wat een weer. Lijkt wel lente hier .....quote:
Dat mandje is duidelijk gefotosoept jaquote:
Je zit in Nederland?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een weer. Lijkt wel lente hier .....
Die achterste fietsband ookquote:Op zondag 9 juni 2024 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mandje is duidelijk gefotosoept ja
AI moet nog beter worden...quote:Op zondag 9 juni 2024 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Die achterste fietsband ook![]()
Of het een houten wiel
Dat is vreemd.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu in de trein. Was prima op tijd, maar eenmaal binnen bleken onze gereserveerde stoelen niet te bestaan![]()
Er waren meerdere mensen met hetzelfde probleem. Uiteindelijk hebben we andere gekregen
Graad of 19 en zonnig.quote:
ICE?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu in de trein. Was prima op tijd, maar eenmaal binnen bleken onze gereserveerde stoelen niet te bestaan![]()
Er waren meerdere mensen met hetzelfde probleem. Uiteindelijk hebben we andere gekregen
Ik heb het gevoel dat jij meer van treinen weet dan SBE, en die zat er opquote:
En hebben we gewonnen?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:39 schreef aloa het volgende:
De eerste uitslagen uit Europa druppelen binnen.
Zeg je nou dat je extreem rechts bent?quote:
Friesland.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Graad of 19 en zonnig.
En ja, ik zit in nederland. Jij?
In Oostenrijk winnen ze. Maar goed, dat was ook wel verwacht..quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je extreem rechts bent?
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar recht door zeequote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je extreem rechts bent?
Woeehooeeequote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Alle winnaars krijgen een ballon 🎈
Belgie ookquote:Op zondag 9 juni 2024 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
In Oostenrijk winnen ze. Maar goed, dat was ook wel verwacht..
Boven de poolcirkel is het koud ja. Gelukkig wordt het ook daar steeds warmerquote:
En alle tegenstanders een ko***?quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Alle winnaars krijgen een ballon 🎈
Hoi Ritaquote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar recht door zee
Yepquote:
He, ze rijden blijkbaar en ik heb je niet gehoord over vertragingen,quote:
Dat ze tickets voor niet-bestaande stoelen verkopen vind ik wel verwijtbaar. Dat is toch iets anders dan een incident dat je niet kan voorzien.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ze rijden blijkbaar en ik heb je niet gehoord over vertragingen,
dus,
je hebt geluk
Hoeft niet perse helaas. Kan ook zijn dat ze een wagon eruit hebben gehaald of zelfs een heel treindeel.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ze tickets voor niet-bestaande stoelen verkopen vind ik wel verwijtbaar. Dat is toch iets anders dan een incident dat je niet kan voorzien.
Je kan het nog hier navragen. Daar zitten er een paar die het echt allemaal weten:quote:Op zondag 9 juni 2024 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ze tickets voor niet-bestaande stoelen verkopen vind ik wel verwijtbaar. Dat is toch iets anders dan een incident dat je niet kan voorzien.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 9 juni 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ze rijden blijkbaar en ik heb je niet gehoord over vertragingen,
dus,
je hebt geluk
In dit geval was het treindeel er welquote:Op zondag 9 juni 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse helaas. Kan ook zijn dat ze een wagon eruit hebben gehaald of zelfs een heel treindeel.
Dat is gewoon erg fout dan natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dit geval was het treindeel er welmaar de aangegeven stoelen bestonden niet
Ook geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren. Gelukkig hebben de conducteurs het goed opgelost
Ik zal mijn schuilkelder weer opzoekenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker waarik ben zelfs alnin Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steven_Stil zal het wel herkennen.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben gisteren met mijn vader en mijn broer bij Parenco geweest.Volgens mij heb ik zelfs ooit een plaatje van dat gezien van PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Steven_Stil zal het wel herkennen.
Ja, hij heeft wel eens wat filmpjes gedeeld.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs ooit een plaatje van dat gezien van Piet
Jouw pa heeft met hem samengewerkt toch ?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel eens wat filmpjes gedeeld.
Dus het viel mee .... Ik zag vroeger meerdere keren per dag de DE -Express naar Berlijn bij mn huis voorbij komen ... daar zat nog zo'n ouwe restaurant wagon (Mitropa) tussen ...quote:Op zondag 9 juni 2024 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ben thuis! Ik ben de Deutsche Bahn overleefd
Hoeveel vertraging had je uiteindelijk?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2024 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging had je uiteindelijk?
Was het maar waarquote:
Voor ICE begrippen zeker netjes jaquote:Op zondag 9 juni 2024 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Was het maar waar![]()
Uiteindelijk ongeveer een halfuur vertraging. Het werd alleen ook een halfuur langer wachten in Amersfoort omdat we net de aansluiting hadden gemist
Maar dat viel uiteindelijk nog mee. Mijn ouders hadden vorig jaar 1,5 uur vertraging met dezelfde trein
Ah dat is ook toevalligquote:Op zondag 9 juni 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het viel mee .... Ik zag vroeger meerdere keren per dag de DE -Express naar Berlijn bij mn huis voorbij komen ... daar zat nog zo'n ouwe restaurant wagon (Mitropa) tussen ...
Mijn naamgever had later ( eind 80's ) een bar in Valencia genaamd "Mitropa" wel iets te gay voor mij
Vermoed dat SBE m wel moet kennen ...quote:Op zondag 9 juni 2024 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is ook toevalligLeuk, die foto van zo'n oude wagon
Jaquote:Op zondag 9 juni 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw pa heeft met hem samengewerkt toch ?
quote:Op zondag 9 juni 2024 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in voor iedereen.
Dank uquote:Op maandag 10 juni 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker bakkie welquote:Op maandag 10 juni 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel een kutliedquote:Op maandag 10 juni 2024 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Birds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
No air, no pride
Oepsquote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Ik vind dat één van Anouk haar beste nummers..
Gaat momenteel wel. Hoge pieken en diepe dalen, dat is echt naar.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een kutlied![]()
Maar hoe gaat het met jou nu dan? Ik las ergens dat het niet zo lekker ging
sterkte iigquote:Op maandag 10 juni 2024 10:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat momenteel wel. Hoge pieken en diepe dalen, dat is echt naar.
Nu ik lopend patiënt ben merk ik pas hoe hard deze wereld is. Vooral wat werk betreft.
Maar komt goed.
Sterkte.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu ik lopend patiënt ben merk ik pas hoe hard deze wereld is. Vooral wat werk betreft.
Maar komt goed.
O ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 10 juni 2024 10:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |