vreselijk. Je hebt de verantwoording over je passagiers. Dat is echt zo fout.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.
Flixbus is vooral heel goedkoop, kwaliteit is een tweede of misschien wel derde.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.
Ben ook nog eens achter op de motor die kant op geweest ... wel wat dagen over gedaan maar kwamen we eindelijk aan schuift de motor in een wat krappe gladde bocht in het stadje onderuit ... wij ongedeerd, maar de motor moest door de anwb gerepratieerd worden ..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Trein lijkt ook wel prima![]()
Schoonmoeder gezellig op de achterbank
Ik luister altijd YTquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijken![]()
Lang geleden(20+) zat ik al eens in een taxi hier in de stad en die chauffeur had ook gewoon een tv-schermpje aanstaan...quote:
Het bedrijf schijnt ook kut te zijn om voor te werken. Een vriend van me is (bus)chauffeur, hij weigert voor Flixbus te werken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijk. Je hebt de verantwoording over je passagiers. Dat is echt zo fout.
Schoenen (hoop ik)quote:
Dat klinkt wat minder leuk ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ook nog eens achter op de motor die kant op geweest ... wel wat dagen over gedaan maar kwamen we eindelijk aan schuift de motor in een wat krappe gladde bocht in het stadje onderuit ... wij ongedeerd, maar de motor moest door de anwb gerepratieerd worden ..
Ik had er nooit eerder van gehoord. Is maar goed ook geloof ikquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Het bedrijf schijnt ook kut te zijn om voor te werken. Een vriend van me is (bus)chauffeur, hij weigert voor Flixbus te werken.
Ach het was de zomer dat ik mn ex beter leerde kennen zeg maarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt wat minder leuk ookGelukkig ongedeerd. Dat kan heel anders aflopen.
quote:
alles is fout tegenwoordig. Fuck foutquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is ie wel vreselijk fout eigenlijk
fuck klopt jaquote:
quote:Het is dus toch zover gekomen
Dat jij hier naast me ligt
.......
Je bent ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Oh Belle Helene...quote:
Zou die smaken na een bbq ja?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie straks op het vuur ligt is die transparentie snel verdwenen
Eendjenquote:
Hey Marc, alles goed?quote:
Hier relaxt jaquote:
Keertje 1 opduiken dan maar.quote:
Beetje minder, mijn contract wordt niet verlengt maar ik heb al wat op het oog.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier relaxt ja
En hoe gaat het met jou?
Ja vast wel, maar waar is dan de wedervraag ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keertje 1 opduiken dan maar.
Kan jij nog een boot regelen?
Zei je vorige week ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje minder, mijn contract wordt niet verlengt maar ik heb al wat op het oog.
Beginnen in de pacific?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar waar is dan de wedervraag ?
Binnen de NS kijken we. Die ik op het oog heb is een ander bedrijf.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zei je vorige week ja.
Die binnen het huidige of er ook buiten al iets op het oog?
Hopelijk 1 van beide snel danquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnen de NS kijken we. Die ik op het oog heb is een ander bedrijf.
Reisgids erbij?quote:
Ja zoiets maar dan nuquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reisgids erbij?
Jacques Cousteau ofzo?
Das toch niet zo'n ding als naar de Titanic dook en implodeerde he?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan nu
https://nautiluslive.org/
Nee die zijn al tijden bezig met verschillende apparaten om de oceaan en zn bodem te onderzoeken .. en soms komen ze ook gekke beestjes tegen ...quote:Op zondag 9 juni 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch niet zo'n ding als naar de Titanic dook en implodeerde he?
Gekke beesten die nog nooit iemand gezien heeft zat op die dieptenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zijn al tijden bezig met verschillende apparaten om de oceaan en zn bodem te onderzoeken .. en soms komen ze ook gekke beestjes tegen ...
Ik heb hier een flesje met diepzee water van 3 km diep staan dat stinkt naar rotte eieren vanwege zuurstof gebrek in een onderzees bekken ....quote:Op zondag 9 juni 2024 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gekke beesten die nog nooit iemand gezien heeft zat op die diepten
Why? Wat heb je er aan?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier een flesje met diepzee water van 3 km diep staan dat stinkt naar rotte eieren vanwege zuurstof gebrek in een onderzees bekken ....
Das een best eindje duiken jaquote:Op zondag 9 juni 2024 00:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
bewijs dan ook maar ... 3.5 diep zelfs
soort wetenschappelijk bewijs dat er op 3.5 km diepte in de Mediterrane rotte eieren waren gedropt en dat ik erbij wasquote:
Maar waarom heb jij het nog?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
soort wetenschappelijk bewijs dat er op 3.5 km diepte in de Mediterrane rotte eieren waren gedropt en dat ik erbij was
Beschikbare functies bij de NS zijn in Maastricht.quote:
Alleen als ik het open stinkt het .. maar als ik dat te vaak doe gaat het effect natuurlijk verloren ... De onwetende na mij zal het wetenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij het nog?
EN stinkt het flesje zo nog, zonder dat je het opent?
Leuke stad wel hoor, dat Maastrichtquote:Op zondag 9 juni 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beschikbare functies bij de NS zijn in Maastricht.![]()
Ik hoop wat te vinden in Leidschendam, dat is hier vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |