Dan is ie pools iddquote:Op zondag 9 juni 2024 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze pauzes krijgen of goed betaald worden. Die chauffeur die voetbal zat te kijken was denk ik Pools, als ie zat te bellen viel het woord kurva regelmatig.
Blijkbaar wel, maar met strengere regels.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bestaat er in Duitsland ook iets als ZZP?
Maar dat is wel een puntje natuurlijk, Flix is een Duits bedrijf, maar Duitsers gaan dat baantje van buschauffeur door heel Europa niet invullen voor dat geld, dus het is zo goedkoop omdat Polen dat wel willen doen, omdat ze in Polen voor hetzelfde baantje nog niet de helft krijgen van wat ze nu in Duitsland verdienen.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze pauzes krijgen of goed betaald worden. Die chauffeur die voetbal zat te kijken was denk ik Pools, als ie zat te bellen viel het woord kurva regelmatig.
Heel simpel, het moet goedkoop, dus alles moet goedkoop.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar dat is wel een puntje natuurlijk, Flix is een Duits bedrijf, maar Duitsers gaan dat baantje van buschauffeur door heel Europa niet invullen voor dat geld, dus het is zo goedkoop omdat Polen dat wel willen doen, omdat ze in Polen voor hetzelfde baantje nog niet de helft krijgen van wat ze nu in Duitsland verdienen.
Nee ik ook niet, maar dat ik beter de auto of vliegtuig kan pakken omdat de Deutsche Bahn de zaakjes niet op orde heeft had ik nooit verwacht.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel simpel, het moet goedkoop, dus alles moet goedkoop.
Personeel, bussen/treinen, etcetc. Service hoef je niet te verwachten.
T is niet iets waarmee ik zou reizen
Vliegen is goedkoop, omdat over brandstof voor vliegtuigen geen belasting betaald wordt. En dat is prima.quote:
Langere reistijd is natuurlijk wel een ding. Dat gaat lang niet altijd opquote:Op zondag 9 juni 2024 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vliegen is goedkoop, omdat over brandstof voor vliegtuigen geen belasting betaald wordt. En dat is prima.
Het is echt niet zo dat we opeens allemaal met de trein gaan, als dat alternatief niet werkbaar is, duurder en langere reistijd heeft.
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langere reistijd is natuurlijk wel een ding. Dat gaat lang niet altijd op
Oh oh, ik ga dinsdag naar Polen via Berlijn met de treinquote:Op zondag 9 juni 2024 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.
Dat wordt een Avontuurquote:Op zondag 9 juni 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh oh, ik ga dinsdag naar Polen via Berlijn met de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |