Ik niet maar AH vast welquote:
Veel draakdingetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb een website vol dingetjes
https://www.thingiverse.com/
Ik heb er wel eens iets van laten maken van die websitequote:
Ja!quote:
Ben benieuwd naar de recensie zoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
Er komt zo een vegetarische currywurst aan😛 ben benieuwd
wurst zequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
Er komt zo een vegetarische currywurst aan😛 ben benieuwd
De worst was lekkerquote:
Groetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De worst was lekker
En groeten uit Berlijn![]()
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De worst was lekker
En groeten uit Berlijn![]()
Dan zit je lang in de bus..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijn![]()
valt wel mee? 9 uur auto ben je precies in het midden van Polen, dus met de bus moet het ook wel lukken.quote:
Ik ben ooit met de bus naar Hamburg geweest. Was een hele zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
valt wel mee? 9 uur auto ben je precies in het midden van Polen, dus met de bus moet het ook wel lukken.
owj echt? Ik ben nooit met de bus ergens buiten nederland geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de bus naar Hamburg geweest. Was een hele zit
1 keer gedaan door het ijzeren gordijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus neem de bus naar Polen of de trein naar Berlijn![]()
oh wacht. Ik ben met de bus naar Praag geweest. Maar ik kan me er weinig van herinneren.quote:
of de bus van Barcelona naar hier ..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj echt? Ik ben nooit met de bus ergens buiten nederland geweest.
Ik ben er ook ooit geweest, maar kan me niet eens meer herinneren hoequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh wacht. Ik ben met de bus naar Praag geweest. Maar ik kan me er weinig van herinneren.
Hij weet niet hoe hij weet niet hoe hij weet niet hoequote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook ooit geweest, maar kan me niet eens meer herinneren hoe
Dat is wel een eind.quote:
Ja en toen had je strenge controles ..... en geen extra beenruimte stoelkeuze... Bij zowel de Be->Fra grens alles gecheckt op de juist zo "onschuldige" nonnetjes na .... En tevens SPA->FRA moest alles er uit ... daarna nooit meer gedaan ...quote:
dat hoop je danquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:47 schreef D. het volgende:
Volgende maand met de auto naar Praag
Dat ga ik wel onthouden
Geen wc zeker? Niks voor mij ik moet er echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en toen had je strenge controles ..... en geen extra beenruimte stoelkeuze... Bij zowel de Be->Fra grens alles gecheckt op de juist zo "onschuldige" nonnetjes na .... En tevens SPA->FRA moest alles er uit ... daarna nooit meer gedaan ...
Omdat je met de trein teruggaat >quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:47 schreef D. het volgende:
Volgende maand met de auto naar Praag
Dat ga ik wel onthouden
ga je iets bijzonders doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan denkwaardig genoeg, zodra ik dat vergeet kun je mij afschrijven
Jij gaat er vanuit dat hij Praag gaat halen met de auto?quote:
Wel wc , dat nog wel ... maar ja 24 uur zitten , wel een paar stops om de benen te strekken maar toch .. Dan is de trein toch iets comfortabeler.. ook een paar keer gedaan ... en een paar keer met de auto, maar de laatste keer reed alleen ik en dat was killing , met je schoonmoeder op de achterbank ...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen wc zeker? Niks voor mij ik moet er echt niet aan denken.
Die zijn pas ook nog heel hard gecrashed in Duitslandquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:59 schreef tonja het volgende:
Ik kan Flixbus afraden in ieder geval. Wel heel goedkoop en als je vertragingen en of buschauffeurs die tijdens het rijden YouTube bekijken of zitten te appen/bellen of veel te veel uren maken geen probleem vindt, dan is het wel een aanrader
Trein lijkt ook wel primaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel wc , dat nog wel ... maar ja 24 uur zitten , wel een paar stops om de benen te strekken maar toch .. Dan is de trein toch iets comfortabeler.. ook een paar keer gedaan ... en een paar keer met de auto, maar de laatste keer reed alleen ik en dat was killing , met je schoonmoeder op de achterbank ...
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Daarheen toeren, en dan meeting daar met toertocht door stadscentrum
Dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn pas ook nog heel hard gecrashed in Duitsland
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:59 schreef tonja het volgende:
Ik kan Flixbus afraden in ieder geval. Wel heel goedkoop en als je vertragingen en of buschauffeurs die tijdens het rijden YouTube bekijken of zitten te appen/bellen of veel te veel uren maken geen probleem vindt, dan is het wel een aanrader
Ja, of een voetbalwedstrijd of whatever. Ik volg een IRL streamer en die maakte dat mee tijdens zijn reis met Flixbus.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
chauffeurs die tijdens het rijden YouTube kijken![]()
wow 4 dodenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest even zoeken:
Bus gekanteld, 4 doden:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rusttijden~ab38f3cf/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |