Zeg ik dat dit dan al is gebeurd? Nee hè, maar men zou het wel zo doen. Deze media vallen namelijk meer dan eens terug op Al Jazeera als bron. En dat doen wel meer media zoals bijvoorbeeld de Volkskrant en de NOS. Dit terwijl het natuurlijk al veel langer bekend is dat Al Jazeera anti-Israël en antiwesterse sentimenten in hun berichtgeving heeft.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld van een artikel van Nieuwsuur of NRC waarvoor deze journalist is aangehaald?
Sibylla belde, ze wil haar land terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het antwoord is een stuk makkelijker dan dit stukje framing. Namelijk de Palestijnen wonen daar en er is geen enkele reden voor andere Islamitische landen om hun eigen land af te staan om een nieuw land te creëren. Sterker nog, die bereidheid was er ook niet in het Westen ten aanzien van de staat Israel. De Engelsen hadden ook een stuk land kunnen weggeven, of de Nederlanders.
Als dit waar is is het zoveelste voorbeeld van de stiekeme dubbelrol die een hoop Palestijnen vervullen. Jammer dat westerse media daar zo opzichtig in trappen.quote:
Deze verdachtmaking concreet maken voor NRC en Nieuwsuur etc lukt dus niet, snel schakelen dan maar naar Al-Jazeera.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeg ik dat dit dan al is gebeurd? Nee hè, maar men zou het wel zo doen. Deze media vallen namelijk meer dan eens terug op Al Jazeera als bron. En dat doen wel meer media zoals bijvoorbeeld de Volkskrant en de NOS. Dit terwijl het natuurlijk al veel langer bekend is dat Al Jazeera anti-Israël en antiwesterse sentimenten in hun berichtgeving heeft.
Schakelen naar de Al Jazeera? Deze man werkt dus voor de Al Jazeera, dat is het hele probleem.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Deze verdachtmaking concreet maken voor NRC en Nieuwsuur etc lukt dus niet, snel schakelen dan maar naar Al-Jazeera.
Het is een redelijk heterdaadje als een gijzelaar uit je woning wordt gehaald.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dit waar is is het zoveelste voorbeeld van de stiekeme dubbelrol die een hoop Palestijnen vervullen. Jammer dat westerse media daar zo opzichtig in trappen.
"Maar agent, ik kocht haar eerlijk op de markt hoor! Kon ik toch niet weten dat ze gestolen was?"quote:Op zondag 9 juni 2024 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een redelijk heterdaadje als een gijzelaar uit je woning wordt gehaald.
Wat ga je als excuus verzinnen "Oh, verrek. Zat die ook hier? Ik dacht al dat ik de afgelopen maanden rare geluiden hoorde. Geen idee hoe ze hier kwam!"
Ja helder, maar dus niet voor NRC of Nieuwsuur, dat is dus holle retoriek.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Schakelen naar de Al Jazeera? Deze man werkt dus voor de Al Jazeera, dat is het hele probleem.
Al Jazeera is een van de verslagkaders voor onderandere het AP en Reuters, wat weer de bronnen zijn voor NRC en Nieuwsuur - dus ergens zit er wel een verbintenis. Het is allemaal nieuws.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja helder, maar dus niet voor NRC of Nieuwsuur, dat is dus holle retoriek.
Het betreft juist verre van holle retoriek. Zoals ik dus al had aangegeven vallen zulke media geregeld terug op een outlet als Al-Jazeera, omdat dit in progressief liberale dan wel progressief linkse kringen, als legitieme media wordt gezien.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja helder, maar dus niet voor NRC of Nieuwsuur, dat is dus holle retoriek.
Iemand poste gisteren een tweet van iemand met een opstijgende blackhawk bij de Amerikaanse pier. De humanitaire pier zou door de bezetter en Amerikanen zijn gebruikt om Palestijnen af te slachten. Vertrouw Amerikanen nooit! Blah blah.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoezo buitenlandse troepen?
De idf heeft die helemaal niet nodig.
Lijkt op hoe de Volkskrant deze bevrijding brengt.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:
Goeie fucking god. De VN komt met een statement. De tering.
[ x ]
Kan deze teef even keihard worden ontslagen?
Dat relieved had ze ook wel weg kunnen laten.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:
Goeie fucking god. De VN komt met een statement. De tering.
[ x ]
Kan deze teef even keihard worden ontslagen?
Wat een walgelijk figuur met haar “released”.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zou de VN niet links willen noemen. Maar die club is wel overgenomen door allerlei onfrisse regimes.
Ze is al eerder dit jaar aangepakt door enkele Europese landen - ze werd door Frankrijk en Duitsland aangepakt op haar jodenhaat, maar dat had geen gevolgen. Benieuwd of er nu wel wordt ingegrepen. Tot die tijd gaat er wat mij betreft geen cent meer naar UNRWA.
[ x ]
Natuurlijk. Heb je niet gemerkt dat het "rhaahahahahahaaaaaaahongersnoooooood!!!" nieuws ontzettend is afgezwakt de laatste paar weken? Met dit soort verhaaltjes hebben ze een goede reden de pier te beschieten zodat er minder voedsel binnenkomt zodat er weer "Israël hongert on uit" geroepen kan worden.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iemand poste gisteren een tweet van iemand met een opstijgende blackhawk bij de Amerikaanse pier. De humanitaire pier zou door de bezetter en Amerikanen zijn gebruikt om Palestijnen af te slachten. Vertrouw Amerikanen nooit! Blah blah.
Ik zou niet weten waarom de VS zo'n enorm politiek risico zou willen lopen terwijl Israël zelf ook genoeg special forces en helikopters heeft. Maar de verdachtmaking is weer de lucht in gegooid en dat is genoeg.
Wellicht spreekt ze op persoonlijke basis.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Haar geestelijke gesteldheid interesseert me geen flikker. Maar als dit het standpunt van de VN is dan stellen ze dat je gijzelaars nooit mag bevrijden. De volledig omgekeerde wereld.
Met haar officiële UN account?quote:Op zondag 9 juni 2024 12:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wellicht spreekt ze op persoonlijke basis.
Is deze persoon nu door Israël opgepakt of tijdens de bevrijdingsactie gedood?quote:
Had ik niet gezien, je hebt gelijk. Schandelijk dat Nederland jaarlijkse honderden miljoenen uitgeeft aan het sponsoren van deze terreurverheerlijkende organisatie. Ik denk dat we eruit moeten stappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |