abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213841723
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
@:HannahVrede O+
Ik moet zeggen dat ik het soms wel een apart gevoel blijf vinden dat, in de dagen werkende daar, 'dus misschien ergens een gijzelaar had kunnen opmerken; of zo dicht bij had kunnen zijn.. De gedachte alleen al maakt mij bijna gek, dat je eigenlijk dus bij het zien van de weg van de post in Deir al Balah naar het noorden via de Eddin straat, zo alleen al dus een dozijn extra ogen nodig gehad zou moeten hebben: want ergens zijn ze dus, en als.. als dan?

Enfin, wie kan het zeggen, voor de 100+ overige gegijzelden heb ik niets meer over dan hoop, dat ze op een dag weer vrij kunnen zijn. *;
  zondag 9 juni 2024 @ 01:03:28 #177
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_213841728
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 00:50 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik oordeel niet over de gegijzelden, maar ik weet vrij zeker dat mensen die net een half jaar gegijzeld zijn in Nederland volledig afgeschermd zouden worden van de media.
Dit is gewoon een succesverhaal voor de regering, en die heeft het broodnodig dat er een keer wat positiefs naar buiten komt. Het geeft weer legitimiteit aan de acties die worden uitgevoerd in Gaza in hun ogen.

Het kille verhaal lijkt er gewoon op dat de acties in Gaza niet minder gaan worden, maar dat er nog harder wordt geprobeerd om meer gijzelaars te bevrijden, met alle gevolgen van dien. En alles gaat nog langer duren. Of er gebeurd een wonder en de partijen komen tot een oplossing voor een staakt het vuren, maar dat kan nog wel eens verder weg zijn geraakt.

Niet dat ik de bevrijding niet toe juich, ben blij voor hun en hun families, maar als ze een maand later met een staakt het vuren waren vrijgekomen was het voor mij ook dikke prima.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 9 juni 2024 @ 01:06:26 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213841740
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:03 schreef zalkc het volgende:

[..]
Dit is gewoon een succesverhaal voor de regering, en die heeft het broodnodig dat er een keer wat positiefs naar buiten komt. Het geeft weer legitimiteit aan de acties die worden uitgevoerd in Gaza in hun ogen.

Het kille verhaal lijkt er gewoon op dat de acties in Gaza niet minder gaan worden, maar dat er nog harder wordt geprobeerd om meer gijzelaars te bevrijden, met alle gevolgen van dien. En alles gaat nog langer duren. Of er gebeurd een wonder en de partijen komen tot een oplossing voor een staakt het vuren, maar dat kan nog wel eens verder weg zijn geraakt.

Niet dat ik de bevrijding niet toe juich, ben blij voor hun en hun families, maar als ze een maand later met een staakt het vuren waren vrijgekomen was het voor mij ook dikke prima.
En de top van HAMAS zit in 5 sterren hotels in QATAR de filpijnse serveersters achterna

Ze geven geen zier om de bevolking van GAZA , die gaat HAMAS allemaal opofferen en Israel gaat door tot ze daar een regering geinstalleerd hebben en de laaste gijzelaar terug is

Israel had GAZA nooit terug moeten geven in 2005 , het eerste wat HAMAS (Iran) deed was ruzie maken met FATAH en ze eruit bonjouren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 9 juni 2024 @ 01:12:37 #179
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_213841762
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En de top van HAMAS zit in 5 sterren hotels in QATAR de filpijnse serveersters achterna
Buiten een vergezocht causaal verband ontgaat het mijn compleet wat je daarmee wil zeggen wat op mijn stelling betrekking heeft.

X - Niets te maken met succes voor beleid Israel
X - Niets te maken met de verwachting dat dit de operatie in Gaza niet zal verkorten
O - In de verte misschien iets in de zijlijn met een mogelijk bestand, maar ik zie niet iets wat een argument kan zijn dat er wat veranderd is.
X - niets te maken met dat het ook mooi zou zijn als straks alle gijzelaars weer vrij en bij hun familie zijn.

Ook na je laatste edit zie ik nog steeds niet de koppeling tussen deze posts. Het leest eerder als dat je je eigen mening ventileert ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 9 juni 2024 @ 01:17:17 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213841777
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:12 schreef zalkc het volgende:

[..]
Buiten een vergezocht causaal verband ontgaat het mijn compleet wat je daarmee wil zeggen wat op mijn stelling betrekking heeft.

X - Niets te maken met succes voor beleid Israel
X - Niets te maken met de verwachting dat dit de operatie in Gaza niet zal verkorten
O - In de verte misschien iets in de zijlijn met een mogelijk bestand, maar ik zie niet iets wat een argument kan zijn dat er wat veranderd is.
X - niets te maken met dat het ook mooi zou zijn als straks alle gijzelaars weer vrij en bij hun familie zijn.
Er is niets positief te melden dat klopt
Ik zie ook geen andere oplossing voor dit smerige spel tussen religies

Een bestand zal er nooit komen ,
Israel moet weer een regering daar neer zetten of ze nu willen of niet, anders komt HAMAS (Iran ) terug en begint deze ellende weer overnieuw , maar dan met het neerzetten van een nuclear raketten arenaal

HAMAS (Iran) mag niet opnieuw een ondergronds leger gaan bouwen daar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213841782
Mijn nachtdienst zit erop. Ik ga er vanuit dat @Red_85 @Scorpie en de rest deze shit voor me gaan oplossen O+

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2024 01:19:42 ]
  zondag 9 juni 2024 @ 01:20:17 #182
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213841784
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 00:50 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik oordeel niet over de gegijzelden, maar ik weet vrij zeker dat mensen die net een half jaar gegijzeld zijn in Nederland volledig afgeschermd zouden worden van de media.
Geen idee. Misschien willen ze ook zelf hun verhaal kwijt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213841802
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Inderdaad, doet mij denken aan dat verhaal van die kinderen van Ruinerwold. Volgensmij ging de media daar boven op en waren er ook kinderen vanuit dat gezin die graag hun verhaal kwijt wilden.

Nu is het in dit geval dan geen voorbeeld van een gijzeling door een staat/terroristisch groepering - maar het opgroeien in een zeer disfunctionele gezinssituatie / onttrekking aan de maatschappij en het basis wenselijke voor de ontwikkeling.
pi_213841978
UvA says no
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213842409
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Plus dat Israël wel een andere mentaliteit heeft dan NL volgens mij. Minder indivualistisch en erg nationalistisch.
pi_213842442
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Minder indivualistisch en erg nationalistisch.
Zeker. En dat is precies waarom ze niet buigen voor de moslims.
Ik zou willen dat wij hetzelfde konden zeggen :{
pi_213842444
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 03:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
UvA says no
:D
pi_213842609
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Welke andere samenleving verkiest een terreurgroepering tot hun leiders, heeft een paar procent van de bevolking die zelf terrorist zijn, waarvan er driekwart terrorisme steunt en over 90% antisemitisme overtuigingen omarmd en een groot streven is het vernietigen van het land waar men naast leeft? Nergens hè, dit zien we alleen terug bij de Palestijnen.

Laten we dus niet doen alsof de Palestijnse samenleving te vergelijken valt met willekeurige landen, waar terrorisme gelukkig beperkt is of zelfs niet bestaan. In de Palestijnse samenleving is het een groot onderdeel van de cultuur, normen en waarden.
Ik begrijp het doel van jou en Ulx wel. Als iemand het beeld van bruut moordende verkrachtende kindermoordenaars oo het netvlies heeft en alle Gazanen worden net zoals die moordende verkrachtende terrorist ook 'brave onschuldige burgers' genoemd, dan verdwijnt elke grens. Dan is die zwaargewonde kleuter ook geen mens meer. Iedereen mag veel leed aangedaan worden. Trek het nog een beetje verder en heb het over Palestijnen in plaats van Gazanen en je hebt er nog een paar miljoen terroristen bij, ineens kan die 'brave onschuldige burgers' in de west bank ook niks verkeerds aangedaan worden.

Goed strategie hoor, dat eindeloos herhalen werkt. Het klopt niet, maar het werkt wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 09-06-2024 08:51:55 ]
  zondag 9 juni 2024 @ 08:49:49 #189
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213842625
Dit schijnt de man te zijn bij wiens familie Noa Argamani vastgehouden werd:

twitter
  zondag 9 juni 2024 @ 08:51:45 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213842643
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:49 schreef Qarrad het volgende:

[ x ]
Holy shit man.

En hiervoor gaan dus zoveel mensen op straat...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213842651
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:49 schreef Qarrad het volgende:

[ x ]
Die meneer heeft een zogenaamde 'McDonalds' haarlijn. Zie je de 'M'..? :s)
pi_213842677
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Holy shit man.

En hiervoor gaan dus zoveel mensen op straat...
Vervang mensen op straat die vreedzaam demonstreren met kleuters die de boel vernielen en onderkladderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2024 08:57:20 ]
pi_213842689
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik lag ook te pitten, jaah
:D :*
  zondag 9 juni 2024 @ 09:02:01 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_213842721
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Interessant filmpje van minister buitenlandse zaken Saudi Arabië waarin hij uitlegt waarom ze niets moeten hebben Qatar. De Saudi’s hebben natuurlijk ook boter op hun hoofd wat betreft het e.e.a., maar goed.

twitter
pi_213842728
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:18 schreef Molo het volgende:

[..]
De 'als ik het combineer met' zegt weer genoeg idd
En waar is de rest om Israël te veroordelen omdat ze geen consessies doen?
Terwijl het boegbeeld van de gegijzelden is vrijgelaten?
  zondag 9 juni 2024 @ 09:05:37 #196
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213842758
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En waar is de rest om Israël te veroordelen omdat ze geen consessies doen?
Terwijl het boegbeeld van de gegijzelden is vrijgelaten?
Israel moet doorgaan tot HAMAS weg is en daar blijven helaas , baas blijven of dood gaan , er is geen keus
Weer weg gaan uit GAZA net als in 2005, dat kan echt niet

Iran gaat er ogenblikkelijk weer lopen stoken

alle tunnels moeten volgestort met zand en beton en mogen nooit meer open
pi_213842773
twitter

Zouden de mensen nog denken dat de NOS een betrouwbaar nieuwsmedium is. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213842795
twitter

Booo-fucking-hooo. Straks radicaliseren die onschuldige kindertjes. Of zo. Marc Dutroux zal wel balen dat hij niet zo slim was zich voor te doen als arts of journalist.
  zondag 9 juni 2024 @ 09:19:42 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213842857
Iran is inderdaad een van de axes of evil
Het stenigen van overspelige vrouwen is niet echt van deze tijd

samen met Noord Korea , Rusland begint er nu ook bij te komen
pi_213842862
Goeie fucking god. De VN komt met een statement. De tering.

twitter

Kan deze teef even keihard worden ontslagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')