Dat wordt ook wat lastig gezien het laatste anderhalf decennium.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd geen andere premiersvrouw herinneren.
Ja iddquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat wordt ook wat lastig gezien het laatste anderhalf decennium.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
Rita Kok?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat wordt ook wat lastig gezien het laatste anderhalf decennium.
Ik wou net zeggen: Balkenende had toch wel een vrouw? Die was wel normaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Rita Kok?
Bianca Balkenende?
En nee, niet tijdens Rutte uiteraard![]()
Liesbeth den Uyl.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Rita Kok?
Bianca Balkenende?
En nee, niet tijdens Rutte uiteraard![]()
Hij had een crush op Margareth Thatcher.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:17 schreef Elan het volgende:
Lubbers viespeukHoevaak zou hij haar bedrogen hebben?
RIP
Hij was in de olie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Den Uyl![]()
Een van de meest markante politicus.
Nou, Liesbeth den Uyl was toch ook een redelijke media-persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
Waarom moeten die ook dood?quote:
Liesbeth den Uyl was ook prominent aanwezig tijdens de regeerperiode van Joop.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
Das bijna nog erger dan homo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had een crush op Margareth Thatcher.
https://www.nu.nl/politie(...)-met-zijn-vrouw.htmlquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Had zij ook van die groten wenkbrauwen?
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, Liesbeth den Uyl was toch ook een redelijke media-persoonlijkheid.
We zijn hier niet allemaal 70 jaar hè.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Liesbeth den Uyl was ook prominent aanwezig tijdens de regeerperiode van Joop.
Edit: al vaker genoemd dus.
Wat heeft leeftijd er mee te makenquote:Op zondag 9 juni 2024 05:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn hier niet allemaal 70 jaar hè.
Die was al dood voordat ik geboren was. Beetje lastig om zo iemand dan te herinneren.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, Liesbeth den Uyl was toch ook een redelijke media-persoonlijkheid.
Ene Hitler was er voor mijn tijd. Rare verhalen over gehoord.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die was al dood voordat ik geboren was. Beetje lastig om zo iemand dan te herinneren.
Ook mensen van 20 kunnen lezen en mogen Google gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2024 05:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn hier niet allemaal 70 jaar hè.
Ik speelde met Duplo toen Den Uyl overleed, maar door effectief SOG heb ik als vroege twintiger genoeg Polygoonjournaalbeelden gekeken op YouTube om te weten wie hij en zijn vrouw waren.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die was al dood voordat ik geboren was. Beetje lastig om zo iemand dan te herinneren.
Gebrek aan algemene ontwikkeling is niet leeftijdsgebonden.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:20 schreef Stepperoller het volgende:
Eén van mijn favoriete voetballers is Garrincha. Die veroverde de wereld toen ik nog in moekes buik lag.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik speelde met Duplo toen Den Uyl overleed, maar door effectief SOG heb ik als vroege twintiger genoeg Polygoonjournaalbeelden gekeken op YouTube om te weten wie hij en zijn vrouw waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |