SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
[ Bericht 2% gewijzigd door heywoodu op 08-06-2024 09:55:25 ]
Femke Heemskerk vibes.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat het mentale lek bij Schilder al boven is
Maar welke opbouw? Ze lopen het hele jaar al kut outdoor, er zijn echt wonderwerken nodig de komende 8-9 weken. Vrij bizar, want indoor vlogen ze.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:33 schreef TheArt het volgende: Vooral Klaver heel slecht door dit opbouw. Die split 50.74. Dat is normaal een seconde tot anderhalve seconde sneller.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor Bol dus ook degelijk en niks bijzonders
Bij Bol liep er iemand in de wegquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia 46.10 (echt matig)
Klaver 50.74 (ronduit slecht)
Klein Ikkink 44.68 (gewoon prima)
Bol 49.21 (niets bijzonder)
Opbouw als in dat ze zichzelf gigantisch opblies door die strijd met Adeleke aan te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar welke opbouw? Ze lopen het hele jaar al kut outdoor, er zijn echt wonderwerken nodig de komende 8-9 weken. Vrij bizar, want indoor vlogen ze.
Het was net alsof ze helemaal niet door had wat de stand wasquote:
Ja, dat was tactisch wel een foutje, want ze had prima als nummer 2 de bocht kunnen lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opbouw als in dat ze zichzelf gigantisch opblies door die strijd met Adeleke aan te gaan.
Klaver ziet er uit en klinkt of ze elk moment in tranen kan uitbarstenquote:
Ik bedenk mij nu dat ze misschien dacht dat het nog niet de zesde ronde was.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was net alsof ze helemaal niet door had wat de stand was
3e was dat toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat was tactisch wel een foutje, want ze had prima als nummer 2 de bocht kunnen lopen.
Tony two laps ook spoorloos, ze hadden ook beter een van de nieuwe talenten kunnen laten lopen, dit was brandhoutquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Bonevacia wordt toch ook elk jaar een tandje minder... maar blijkbaar is de rest niet beter momenteel
Alle andere lopers hebben de binnenstebocht en richtpunten nodig.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Bonevacia wordt toch ook elk jaar een tandje minder... maar blijkbaar is de rest niet beter momenteel
Laatste 75 waren wel okquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog geen splits gezien maar zelfs Bol zag er langzaam uit. Gelukkig hebben we de steengooiers nog
Redelijk normale situatie in de estafettequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:41 schreef Nober het volgende:
Niets over die blokkerende Italiaan bij Bol.
Koster.quote:
Of een Italiaan. Sluit elkaar niet per definitie uitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:42 schreef Szura het volgende:
Wat krijgen we nou na de estafette nog een 5000
Degene die dit programma in elkaar heeft gedraaid is zwakzinnig
Maar Ierland zijn het hele jaar al mokersnel en Adeleke is sterker dan Klaver (en komt dicht in de buurt van Bol), gewoon een sterk team.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:40 schreef kilon het volgende:
Dit zal wel zo'n jaar worden waar Ierland op een of andere manier een medaille wegkaapt in augustus. Een beetje zoals Polen met goud in Tokio.
Gaat al snel richting een 4de/5de plek op de Spelen voor NLquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar Ierland zijn het hele jaar al mokersnel en Adeleke is sterker dan Klaver (en komt dicht in de buurt van Bol), gewoon een sterk team.
Het is wat.quote:
Qua tv registratie is dat verschil niet groot nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of een Italiaan. Sluit elkaar niet per definitie uit
Die liep een week geleden nog 1.44,8 op de 800. Focust zich daar ook vol op.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tony two laps ook spoorloos, ze hadden ook beter een van de nieuwe talenten kunnen laten lopen, dit was brandhout
Weet ik niet meer, volgens mij laag in de 23.quote:
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.quote:
Ok, Geert, dank jequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Dat kan, waarvan akte verder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Die schitterende stijl missen we wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Naast Klosterhalfen missen we ook favoriet van velen hier Laura Muir.
Nou ja, missen...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Naast Klosterhalfen missen we ook favoriet van velen hier Laura Muir.
Vermoeiend lijkt me dat, als je je aan zulke dingen ergert.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Op de OS hoop ik toch wel dat Bol ook de series loopt, daar moet je geen rare risico's gaan nemen. Tenminste, als ze zelf zegt dat aan te kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:48 schreef Marcoss het volgende:
De mannen moeten ook 2x lopen op de OS, denk ik? Er vanuit gaande dat Bol enkel ingezet wordt voor de finale
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de OS hoop ik toch wel dat Bol ook de series loopt, daar moet je geen rare risico's gaan nemen. Tenminste, als ze zelf zegt dat aan te kunnen natuurlijk.
24.17quote:
Die ligt volgens mij ook niet zo best meer in die 400m-clan sinds dat vage verhaal over Van Commeneequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die liep een week geleden nog 1.44,8 op de 800. Focust zich daar ook vol op.
Dat wil je vast graag uitleggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
Ik zal niet snel fan worden van Schilder of van Klinken.
Oei, dat gaan ze niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
Ik zal niet snel fan worden van Schilder of van Klinken.
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel ja
In deze vorm niet zo'n slecht idee om Klaver de series niet te laten lopen. Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.
Op de mixed ja? Dacht enkel bij de 4x400 vrouwen, maar kan zijn dat dat een ander toernooi was..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.
Cathelijne Peeters is op deze manier niet heel veel slechterquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze vorm niet zo'n slecht idee om Klaver de series niet te laten lopen. Voor de zekerheid.
Dat lijkt me sowieso wel een feit, maar in echte topvorm had ze dat dan misschien nog door kunnen trekkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij Klaver hoop ik ergens nog dat het gewoon een tactische blunder was...
Toch is 7 dagen lopen (2x 4x400 mixed, 2x 4x400 vrouwen, 3x 400 horden) wel te zwaar eigenlijk, ook al kan je in de voorrondes van de horden natuurlijk op 40% nog door.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel ja
Mja, die liep nog nooit een tijd in de 50 secondenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cathelijne Peeters is op deze manier niet heel veel slechter
Kan ook andersom zijn nu je het zegt. Maar dacht juist bij de mixed.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op de mixed ja? Dacht enkel bij de 4x400 vrouwen, maar kan zijn dat dat een ander toernooi was..
Laten we wel zijn op alle onderdelen waar Bol op meedoet heeft ze Amerikaanse torenhoge favorieten voor zich, dus ze loopt überhaupt hoogstens voor 3x zilver op de spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:56 schreef kilon het volgende:
Toch
[..]
Toch is 7 dagen lopen (2x 4x400 mixed, 2x 4x400 vrouwen, 3x 400 horden) wel te zwaar eigenlijk, ook al kan je in de voorrondes van de horden natuurlijk op 40% nog door.
Het moet ook afhangen van de kansen op goud en dus van welke bloedwaardes McLaughlin op die dag heeft.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dit soort amateurs zoals Koster die nooit mee gaan doen om de grote prijzenGa lekker wat anders doen joh
Er zitten denk ik springveren in de baanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef TheArt het volgende:
Wat een bizar snelle race voor een EK en dat in deze omstandigheden. Sneu voor Koster.
Nee, is gewoon mokerslecht outdoor, dit wordt helemaal niks meer dit seizoen, want ook een mental midgetquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij Klaver hoop ik ergens nog dat het gewoon een tactische blunder was...
Klopt, maar je hoopt altijd op een positieve verrassing.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laten we wel zijn op alle onderdelen waar Bol op meedoet heeft ze Amerikaanse torenhoge favorieten voor zich, dus ze loopt überhaupt hoogstens voor 3x zilver op de spelen
Op het WK ging het outdoor best aardig de vorige keerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, is gewoon mokerslecht outdoor, dit wordt helemaal niks meer dit seizoen, want ook een mental midget
Italiaanse en Spaanse met bizarre tijdenKoster sterk zoals de rest van het jaar, helaas net niet die medaille
De Amerikanen zijn notoire slechte wisselaars dus dat is altijd nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laten we wel zijn op alle onderdelen waar Bol op meedoet heeft ze Amerikaanse torenhoge favorieten voor zich, dus ze loopt überhaupt hoogstens voor 3x zilver op de spelen
We gaan dit nu toch niet elke dag krijgen he?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dit soort amateurs zoals Koster die nooit mee gaan doen om de grote prijzenGa lekker wat anders doen joh
We moeten misschien ook niet meteen overdrijven, als je pas over 8 weken in topvorm wilt zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, is gewoon mokerslecht outdoor, dit wordt helemaal niks meer dit seizoen, want ook een mental midget
Kans is groot. Buiten dat ben ik het woord mokerslecht na één avond al zatquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan dit nu toch niet elke dag krijgen he?
Nee. Al gaf Klaver aan op 98% te zitten. Maar laten we eerst haar individuele races afwachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We moeten misschien ook niet meteen overdrijven, als je pas over 8 weken in topvorm wilt zijn
"Wat is dat met jou en de 4e plek?" waarmee we eigenlijk willen vragen "Vind je jezelf ook geen enorme prutskut?"quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:05 schreef kilon het volgende:
Wat een geweldige vragen weer op zo'n moment. Gelukkig zijn de antwoorden wel goed.
Ja dat kun je niet vragen als iemand er zo bij zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Wat is dat met jou en de 4e plek?" waarmee we eigenlijk willen vragen "Vind je jezelf ook geen enorme prutskut?"
Was ook wel een snelle race ja, Ierland zat heel dichtbij het ERquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Die estafetteploeg zat trouwens ondanks deze prutrace niet eens heel ver van het NR af...
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kun je niet vragen als iemand er zo bij zit.
Overigens was dat NR wel een heel stuk sneller geweest als Bol niet crashte vorig jaar.. maar ja, dat hoort er ook bijquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Die estafetteploeg zat trouwens ondanks deze prutrace niet eens heel ver van het NR af...
In Rome krijg je zelfs gratis een burcht erbij.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Pas op, nu volgt er een stokpaardje van @:wimderon
Die hebben (normaalgesproken) aparte feeds op digitale kanalen, die geven je tenminste nog de keuze.quote:
Er is toch ook wel een coach die vooraf dit scenario had kunnen bedenken en had kunnen aangeven dat in de rug van Adeleke gaan zitten veel verstandiger is dan een wedstrijdje ver plassen te houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:29 schreef VoMy het volgende:
Wanvertoning van Liemarvin, Klaver die zich vervolgens vergaloppeert uit paniek. Dit was niet best.
Een onderdeel met een grote Italiaanse kanshebster, heel raar dat ze dat als finale onderdeel hadden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:42 schreef Szura het volgende:
Wat krijgen we nou na de estafette nog een 5000
Degene die dit programma in elkaar heeft gedraaid is zwakzinnig
Ben je 4de en krijg je als bedankje een dickpic van Gregquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Greg gaat een berichtje sturen aan Koster, dus alles komt goed
1-2 voor de Belgjes zeg ik na kogel. Weissenberg heeft hoog weer eens verneukt, Kozcak was daar ook ruk. KJT is ook in flopvorm afgereisd. Kalin gaat ze ook niet verslaan.quote:
Als afbeelding een beetje groot denk ik, of valt dat mee? Ik zal in elk geval de link er even bij zettenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:42 schreef Szura het volgende:
@:heywoodu kan dit niet in de OP in plaats van dat waardeloze TeamNL-schema?
https://d2aiem8k52mzhj.cl(...)OMA.pdf?v=1714376384
Simon Vroemen vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:16 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is er geen Nederlander die dit kan?
Pakhaasgod.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Simon Vroemen vindt dit niet leuk
Snap ikquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pakhaasgod.
Maar ik bedoel uiteraard tegenwoordig, niet 10 jaar terug.
Die vond het vooral leuk om in de finale de verkeerde kant op te kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Simon Vroemen vindt dit niet leuk
quote:Ochtendprogramma
10.05 uur. Kogelslingeren mannen (kwalificatie groep A) - Denzel Comenentia
11.30 uur. Kogelslingeren mannen (kwalificatie groep B) - Denzel Comenentia
12.10 uur. Meerkamp verspringen vrouwen - Sofie Dokter en Marijke Esselink
Avondprogramma
18.05 uur. Meerkamp speerwerpen vrouwen (groep A) - Sofie Dokter en Marijke Esselink
19.20 uur. Meerkamp speerwerpen vrouwen (groep B) - Sofie Dokter en Marijke Esselink
19.50 uur. 800 meter mannen (halve finales) - Ryan Clarke
20.12 uur. 100 meter horden vrouwen (halve finales) - Nadine Visser en Maayke Tjin A-Lim
20.38 uur. 110 meter horden mannen (halve finales) - Mark Heiden en Timme Koster
21.10 uur. 100 meter mannen (halve finales) - Taymir Burnet
21.37 uur. Discuswerpen vrouwen (finale) - Jorinde van Klinken
21.47 uur. Meerkamp 800 meter vrouwen (laatste onderdeel) - Sofie Dokter en Marijke Esselink
22.08 uur. 100 meter horden vrouwen (finale) - Nadine Visser en Maayke Tjin A-Lim*
22.18 uur. 110 meter horden mannen (finale) - Mark Heiden, Timme Koster*
22.28 uur. 5000 meter mannen (finale) - Mike Foppen, Tim Verbaandert, Mahadi Abdi Ali
22.53 uur. 100 meter mannen (finale) - Taymir Burnet*
*Atleten zijn nog niet geplaatst
Komt ook wel dat de langere afstanden en veel technische nummers geen prioriteit zijn binnen de bond (of dat moet recent veranderd zijn). Alle focus ligt op de sprinters.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap ikHeb er ook geen antwoord op. Zo goed zijn we ook niet op langere afstanden toch? 5 of 10 doen we ook niet mee. Laros is dan een uitzondering op 1500.
4.25 is toch echt niet bijzonder moeilijk zou je zeggen, maar ja.quote:
Wat was er met Maslak aan de hand?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Haydock-Wilson, vorige keer goed voor brons, komt niet eens door de series.
Vertel.....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en hoe de Belgen het dan proberen recht te praten
Ik vrees voor de zaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan ik ergens nog live uitslagen zien zonder me te moeten registreren?
Nopequote:
TeamNL-sjooktroepquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:16 schreef DeeBee het volgende:
Comenentia toernooi troep weer op de rand van uitschakeling in de kwalificatie
Oud?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er met Maslak aan de hand?
Zonder registreren, haha! Ik ben al lang blij dat het gratis is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan ik ergens nog live uitslagen zien zonder me te moeten registreren?
Ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Lazraq en Gerevini zijn op weg naar PR verbeteringen van 250-300 punten, kan dat?
Lazraq is geheel toevallig op de straalmotor.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-2 voor de Belgjes zeg ik na kogel. Weissenberg heeft hoog weer eens verneukt, Kozcak was daar ook ruk. KJT is ook in flopvorm afgereisd. Kalin gaat ze ook niet verslaan.
Die zal wel weer niet leveren op de tweede dag van de OS.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:52 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen noteren we 8961 voor Neugebauer in de Verenigde Staten van Amerika.
Damn. Nog niet de trials al toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:52 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen noteren we 8961 voor Neugebauer in de Verenigde Staten van Amerika.
Ah ja, natuurlijk, verkeerde nationaliteit in gedachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou ook apart zijn om tijdens een EK Duitse trials te houden, in de VS
Weer zin in de Amerikaanse trials waar Kunz en Bougard 6600 scoren om dan vervolgens op de OS er geen kut van te kunnen.quote:
Alvast oefenen voor 27 juli.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan dit nu toch niet elke dag krijgen he?
Dit is niet heel ongebruikelijk nee. Oosterwegel had ook een PR van 250 punten ofzo toen ze brons pakte. Als alles valt pak op ver zo 100 punten en dan hoef je op de andere 6 onderdelen maar zo'n 30 punten de stuk te pakken, kan allemaal best.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Lazraq en Gerevini zijn op weg naar PR verbeteringen van 250-300 punten, kan dat?
Het is wel nog even wachten op de sport.quote:
Als God het wil. @KingRolandquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi, komt brons nu nog in zicht voor Dokter?
Die stond al 200 punten achter, dan heb je echt wel ruim over de 50 meter nodig om dat goed te makenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi, komt brons nu nog in zicht voor Dokter?
Ok, thanks!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond al 200 punten achter, dan heb je echt wel ruim over de 50 meter nodig om dat goed te makenOf een bijzondere 800 meter maar die heeft Dokter ook niet
Ofwel: Nee, maar 6400 zou kunnen. Wat ook niet genoeg is voor directe kwalificatie voor de OS.
Gelukkig inderdaad, deel twee van het speerwerpen zo af en toe even kort laten zien en dan kunnen we de eerste finale van de dag gewoon helemaal kijken voor de rest gaat beginnenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel heel lang wachten tot volgende onderdeel
Ik moest er ook aan denken. Paul heet-ie ook nog eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schrik wel een beetje dat ik voor spanje uitkom (ik zie nu pas de uitzending op de vrt)
De regel is dan ook dat het met het oog waarneembaar moet zijn, bijna iedereen heeft een heel kort moment dat ze de grond niet raken, maar is niet waarneembaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ga dit pas serieus nemen als ze met sensoren in de zool gaan werken.
Maar dat blijft compleet random, in de NFL heb je ook zo'n regel dat de klok pas op nul staat als een scheidsrechter de klok op nul ziet staan in het stadion. Volledige willekeur.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
De regel is dan ook dat het met het oog waarneembaar moet zijn, bijna iedereen heeft een heel kort moment dat ze de grond niet raken, maar is niet waarneembaar.
Ach ja, de VAR is ook nog altijd random en Eekhoff heeft er ook nog wel een mening overquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat blijft compleet random, in de NFL heb je ook zo'n regel dat de klok pas op nul staat als een scheidsrechter de klok op nul ziet staan in het stadion. Volledige willekeur.
Goed gezien, gaat een waarschuwing krijgen aan de steward te zienquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die McGrath is nu gewoon vol aan het rennen
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed gezien, gaat een waarschuwing krijgen aan de steward te zien
RIPquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveelde me en heb uitslagen van NK’s snelwandelen opgezocht. Het leeft echt totaal niet in ons land.
De vier mannen die meedoen aan het NK halen de 1h50 nog niet.
Ik zou ook niet weten hoe iemand begint aan competitief snelwandelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveelde me en heb uitslagen van NK’s snelwandelen opgezocht. Het leeft echt totaal niet in ons land.
Nee nee nee. De meerkamp zo wegzetten, dit kan nietquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig inderdaad, deel twee van het speerwerpen zo af en toe even kort laten zien en dan kunnen we de eerste finale van de dag gewoon helemaal kijken voor de rest gaat beginnen
Tja, zoals met heel veel sporten en onderdelen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zal alle amoebes die op snelwandelen bitchen lerenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee nee. De meerkamp zo wegzetten, dit kan niet
Ik wacht nog steeds op een VAR -hawkeye systeem bij het snelwandelen. Ik denk dat niemand de finish haaltquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal alle amoebes die op snelwandelen bitchen leren
Voor de honderdmiljoenste keer: dan passen ze hun techniek aan, logischerwijzequote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een VAR -hawkeye systeem bij het snelwandelen. Ik denk dat niemand de finish haalt
Dat is denk ik nog wel haalbaar.Maar dan moet je ze wel op een speciaal geprepareerd parcours laten lopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een VAR -hawkeye systeem bij het snelwandelen. Ik denk dat niemand de finish haalt
Maar dat is het probleem, je zit 20km lang te kijken naar mensen die proberen zo onopvallend mogelijk vals te spelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de honderdmiljoenste keer: dan passen ze hun techniek aan, logischerwijze. Snelwandelaars zouden daar echt geen groot tegenstander van zijn, op het financiële aspect na (je hebt nu alleen normale schoenen nodig en kunt aan de slag).
Niet echt, vooral naar mensen die proberen precies binnen de regels te blijven, zo snel mogelijk. Zoals men in zoveel sporten precies tegen de grenzen aan probeert te zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem, je zit 20km lang te kijken naar mensen die proberen zo onopvallend mogelijk vals te spelen.
uhm, ik zie Marathon Race Walking Mixed Relay staan in het schema van de OS, dat is een grap hoop ik?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig zijn we ervan af voor de rest van het toernooi en gelukkig ook maar 2x op de Spelen.
Dát is nou iets wat iedereen, voor- en tegenstanders van snelwandelen, kut vindt. Dus zijn we het toch ergens over eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
uhm, ik zie Marathon Race Walking Mixed Relay staan in het schema van de OS, dat is een grap hoop ik?
Je kunt het soms al zonder vertraagde beelden zien, het is echt overduidelijk bij sommigen. En het argument van geld vind ik bij de kampioenschappen een beetje potsierlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de honderdmiljoenste keer: dan passen ze hun techniek aan, logischerwijze
Snelwandelaars zouden daar echt geen groot tegenstander van zijn, op het financiële aspect na (je hebt nu alleen normale schoenen nodig en kunt aan de slag).
Ik dacht dat breakdance het dieptepunt ging worden van de komende spelenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dát is nou iets wat iedereen, voor- en tegenstanders van snelwandelen, kut vindt. Dus zijn we het toch ergens over eens.
Skateboarden kan mij ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht dat breakdance het dieptepunt ging worden van de komende spelen
Maar je kunt toch niet bij kampioenschappen een totáál andere set regels gebruiken dan bij reguliere wedstrijden? Zoals gezegd: weinig snelwandelaars zouden er problemen mee hebben, want zoals in elke sport passen ze hun techniek en dergelijken dan gewoon aan de regels aan, dus als het financieel haalbaar is in de breedte - dus dat je niet ineens 300 euro neer moet leggen om überhaupt mee te kunnen doen - zou het prima zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt het soms al zonder vertraagde beelden zien, het is echt overduidelijk bij sommigen. En het argument van geld vind ik bij de kampioenschappen een beetje potsierlijk.
Ze lopen altijd al rondjes van meestal 2 km dus maak daar een wat korter rondje van en dat moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is denk ik nog wel haalbaar.Maar dan moet je ze wel op een speciaal geprepareerd parcours laten lopen.
Al zal niemand de kosten ervoor willen maken. Dus haalbaar is relatief![]()
Nóg korter?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lopen altijd al rondjes van meestal 2 km dus maak daar een wat korter rondje van en dat moet kunnen.
Ah dus we hebben straks weer een lab met een alternatieve uitgangquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Macron heeft even met Poetin gebeld hoe je je sporters het best voorbereid.
Ja, maar ook dan zal het niet heel goedkoop zijn voor een organisatie om toe te passen. En hoe korter de ronde weliswaar beter te doen, maar dan gaan ze elkaar wel heel erg in de weg lopen en kun je net zo goed het in een stadion doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lopen altijd al rondjes van meestal 2 km dus maak daar een wat korter rondje van en dat moet kunnen.
Golfwachten kan daar ook nog wel bij. Al scheelt het dat Tahiti er meer geschikt voor is dan Japan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Skateboarden kan mij ook gestolen worden
Bij de meeste sporten kom je met 300 euro nergens. Ik zie het een beetje hetzelfde als met wielrennen. Vanaf een bepaald niveau kom je in de anti-dopingpool, rijd je met transponders en moet je fotofinish apparatuur hebben. Zoiets kan bij het snelwandelen ook primaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet bij kampioenschappen een totáál andere set regels gebruiken dan bij reguliere wedstrijden? Zoals gezegd: weinig snelwandelaars zouden er problemen mee hebben, want zoals in elke sport passen ze hun techniek en dergelijken dan gewoon aan de regels aan, dus als het financieel haalbaar is in de breedte - dus dat je niet ineens 300 euro neer moet leggen om überhaupt mee te kunnen doen - zou het prima zijn.
Ach, gezien de tijden denk ik dat ik daar sowieso vrij weinig van ga zien, het is het enige moment waarop er geslapen kan worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Golfwachten kan daar ook nog wel bij. Al scheelt het dat Tahiti er meer geschikt voor is dan Japan.
Ritmische gymnastiek om het lijstje af te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Golfwachten kan daar ook nog wel bij. Al scheelt het dat Tahiti er meer geschikt voor is dan Japan.
Misschien is er wel iets mogelijk met aangepaste transponders met wat andere sensoren.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ook dan zal het niet heel goedkoop zijn voor een organisatie om toe te passen. En hoe korter de ronde weliswaar beter te doen, maar dan gaan ze elkaar wel heel erg in de weg lopen en kun je net zo goed het in een stadion doen.
Enige keer van het toernooi dat je een nacht niet kan slapen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, gezien de tijden denk ik dat ik daar sowieso vrij weinig van ga zien, het is het enige moment waarop er geslapen kan worden.
Ik zal het ook niet gaan kijken. Vorige keer soms aangezet om het nog een minimale kans te geven. Maar kijken naar groeiend gras was zelfs boeienderquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, gezien de tijden denk ik dat ik daar sowieso vrij weinig van ga zien, het is het enige moment waarop er geslapen kan worden.
Het zijn wel meerdere nachten....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Enige keer van het toernooi dat je een nacht niet kan slapen.
Goed dat je het zegt. Dan gaan we er met zijn allen voor zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 nacht, voorrondes zijn op redelijk normale tijden.
Helpt ook niet dat het zeer matige kwaliteit gras is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:44 schreef Redefine het volgende:
Met die speren die zo vlak landen en daardoor doorschieten, ben je wel heel erg afhankelijk van het jurylid om de juiste plek op te meten.
Ach. Al was het netjes om 9 uur 's ochtends, ik zou het alsnog niet kijken denk ik, dus uiteindelijk maakt het ook weinig uitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 nacht voor de medailles, voorrondes zijn voor een deel op redelijk normale tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |