SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
[ Bericht 2% gewijzigd door heywoodu op 08-06-2024 09:55:25 ]
Femke Heemskerk vibes.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat het mentale lek bij Schilder al boven is
Maar welke opbouw? Ze lopen het hele jaar al kut outdoor, er zijn echt wonderwerken nodig de komende 8-9 weken. Vrij bizar, want indoor vlogen ze.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:33 schreef TheArt het volgende: Vooral Klaver heel slecht door dit opbouw. Die split 50.74. Dat is normaal een seconde tot anderhalve seconde sneller.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor Bol dus ook degelijk en niks bijzonders
Bij Bol liep er iemand in de wegquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia 46.10 (echt matig)
Klaver 50.74 (ronduit slecht)
Klein Ikkink 44.68 (gewoon prima)
Bol 49.21 (niets bijzonder)
Opbouw als in dat ze zichzelf gigantisch opblies door die strijd met Adeleke aan te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar welke opbouw? Ze lopen het hele jaar al kut outdoor, er zijn echt wonderwerken nodig de komende 8-9 weken. Vrij bizar, want indoor vlogen ze.
Het was net alsof ze helemaal niet door had wat de stand wasquote:
Ja, dat was tactisch wel een foutje, want ze had prima als nummer 2 de bocht kunnen lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opbouw als in dat ze zichzelf gigantisch opblies door die strijd met Adeleke aan te gaan.
Klaver ziet er uit en klinkt of ze elk moment in tranen kan uitbarstenquote:
Ik bedenk mij nu dat ze misschien dacht dat het nog niet de zesde ronde was.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was net alsof ze helemaal niet door had wat de stand was
3e was dat toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat was tactisch wel een foutje, want ze had prima als nummer 2 de bocht kunnen lopen.
Tony two laps ook spoorloos, ze hadden ook beter een van de nieuwe talenten kunnen laten lopen, dit was brandhoutquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Bonevacia wordt toch ook elk jaar een tandje minder... maar blijkbaar is de rest niet beter momenteel
Alle andere lopers hebben de binnenstebocht en richtpunten nodig.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Bonevacia wordt toch ook elk jaar een tandje minder... maar blijkbaar is de rest niet beter momenteel
Laatste 75 waren wel okquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog geen splits gezien maar zelfs Bol zag er langzaam uit. Gelukkig hebben we de steengooiers nog
Redelijk normale situatie in de estafettequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:41 schreef Nober het volgende:
Niets over die blokkerende Italiaan bij Bol.
Koster.quote:
Of een Italiaan. Sluit elkaar niet per definitie uitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:42 schreef Szura het volgende:
Wat krijgen we nou na de estafette nog een 5000
Degene die dit programma in elkaar heeft gedraaid is zwakzinnig
Maar Ierland zijn het hele jaar al mokersnel en Adeleke is sterker dan Klaver (en komt dicht in de buurt van Bol), gewoon een sterk team.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:40 schreef kilon het volgende:
Dit zal wel zo'n jaar worden waar Ierland op een of andere manier een medaille wegkaapt in augustus. Een beetje zoals Polen met goud in Tokio.
Gaat al snel richting een 4de/5de plek op de Spelen voor NLquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar Ierland zijn het hele jaar al mokersnel en Adeleke is sterker dan Klaver (en komt dicht in de buurt van Bol), gewoon een sterk team.
Het is wat.quote:
Qua tv registratie is dat verschil niet groot nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of een Italiaan. Sluit elkaar niet per definitie uit
Die liep een week geleden nog 1.44,8 op de 800. Focust zich daar ook vol op.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tony two laps ook spoorloos, ze hadden ook beter een van de nieuwe talenten kunnen laten lopen, dit was brandhout
Weet ik niet meer, volgens mij laag in de 23.quote:
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.quote:
Ok, Geert, dank jequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Dat kan, waarvan akte verder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Die schitterende stijl missen we wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Naast Klosterhalfen missen we ook favoriet van velen hier Laura Muir.
Nou ja, missen...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Naast Klosterhalfen missen we ook favoriet van velen hier Laura Muir.
Vermoeiend lijkt me dat, als je je aan zulke dingen ergert.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja eiegenlijk wel ja, een volledig (en echt volledig) in het zwart ingepakte vrouw op een EK. Ik ga dat toch echt niet normaal vinden.
Op de OS hoop ik toch wel dat Bol ook de series loopt, daar moet je geen rare risico's gaan nemen. Tenminste, als ze zelf zegt dat aan te kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:48 schreef Marcoss het volgende:
De mannen moeten ook 2x lopen op de OS, denk ik? Er vanuit gaande dat Bol enkel ingezet wordt voor de finale
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de OS hoop ik toch wel dat Bol ook de series loopt, daar moet je geen rare risico's gaan nemen. Tenminste, als ze zelf zegt dat aan te kunnen natuurlijk.
24.17quote:
Die ligt volgens mij ook niet zo best meer in die 400m-clan sinds dat vage verhaal over Van Commeneequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die liep een week geleden nog 1.44,8 op de 800. Focust zich daar ook vol op.
Dat wil je vast graag uitleggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
Ik zal niet snel fan worden van Schilder of van Klinken.
Oei, dat gaan ze niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
Ik zal niet snel fan worden van Schilder of van Klinken.
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel ja
In deze vorm niet zo'n slecht idee om Klaver de series niet te laten lopen. Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.
Op de mixed ja? Dacht enkel bij de 4x400 vrouwen, maar kan zijn dat dat een ander toernooi was..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Maar Klaver liep alleen de finale.
Cathelijne Peeters is op deze manier niet heel veel slechterquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze vorm niet zo'n slecht idee om Klaver de series niet te laten lopen. Voor de zekerheid.
Dat lijkt me sowieso wel een feit, maar in echte topvorm had ze dat dan misschien nog door kunnen trekkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij Klaver hoop ik ergens nog dat het gewoon een tactische blunder was...
Toch is 7 dagen lopen (2x 4x400 mixed, 2x 4x400 vrouwen, 3x 400 horden) wel te zwaar eigenlijk, ook al kan je in de voorrondes van de horden natuurlijk op 40% nog door.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK deed ze dat ook niet, dacht ik, maar om risico uit te sluiten, moet het eigenlijk wel ja
Mja, die liep nog nooit een tijd in de 50 secondenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cathelijne Peeters is op deze manier niet heel veel slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |