Welkom thuisquote:
Dankjewel. Jij bent ook een lieverd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Sorry @:Pisces29 je bent een mooi mens
Welke van de tekeningen is kadgod?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:48 schreef Oriente het volgende:
Katgod.
https://imgur.com/a/1090Pgb
@:pisces29 @:salina @:ggmm @:coco @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r nog gecondoleerd!![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Klopt, ik was altijd meer van het korfballen.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:36 schreef Zoon_John het volgende:
Grappig dat woordje in de TT, hooguit een enkeling hier heeft er ervaring mee.
link?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
Net een beetje in mijn mond overgegeven om de tranen van Sjek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de Crocs van de Brub wel de bom anders.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
waarom zitten de oranje spelers als een stelletje kleuters op audientie bij engnek Sjek? terwijl ze dit programma eerst hadden geboycot?
wat een genante situatie allemaal
Lekker bij viesdik op schoot allenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
waarom zitten de oranje spelers als een stelletje kleuters op audientie bij engnek Sjek? terwijl ze dit programma eerst hadden geboycot?
wat een genante situatie allemaal
quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7337]Wordt jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |