Oké...quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
X-Men '97(2024)8.9animation, action, adventure, fantasy, sci-fi22TV-14n/aGeorge Buza, Cal Dodd, Holly ChouA band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.check review8.6
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:GGMM @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko
De zanger is inmiddels voor de wormen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Touché. Maar Linkin Park is ook wel voor bakvissen
Vuile vetklep dat je bent. Heb je dan geen greintje respect voor je lichaam?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga eens een lekkere tosti klaarmaken.
Bnw is wat verderop, doldrieste idiootquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:18 schreef Origami94 het volgende:
Hahaha wat een lul die Koeman. Eerst een 17 jarig jochie die in de CL finale staat niet oproepen de week van de CL finale en daarna alsnog
Perez zijn wegen zijn ongelimiteerd
bNw Is WaT vErDeRoP, dOlDrIeSte IdIoOtquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bnw is wat verderop, doldrieste idioot
En ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland je krijgt de groetjes van @:Kapiteintje
Ik wilde het eigenlijk niet doen zei ik tegen Kapi maar bedacht me redelijk snel omdat ik erg benieuwd was naar jouw passief-agressieve reactie. Maar die blijft uit zo te zienquote:
Dan mag @kapiteintje lekker de tering krijgen in zijn ondergrondse oorlogsbunker met zijn 10.000 euro aan boodschappen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet doen zei ik tegen Kapi maar bedacht me redelijk snel omdat ik erg benieuwd was naar jouw passief-agressieve reactie. Maar die blijft uit zo te zien
Verder repte @:Kapiteintje met geen woord over @:fetx en @:Gurneyisbestoke
Heel pijnlijk.
De groetjes terugquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland je krijgt de groetjes van @:Kapiteintje
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen zaterdag nog op een verjaardag
Hij zal wel 2 stukken taart genomen hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen zaterdag nog op een verjaardag
Wat een zoetekauw. Hij neemt ook altijd zakjes met poedersuiker mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel 2 stukken taart genomen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |