Jij noemt een van de betere spelers in het elftal een waterdrager die je niet kent dus denk dat jij het maar gewoon bij de haarband moet latenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Die zweetband is nog tot daaraan toe, maar is hij ook van plan om een doelpunt te maken dit toernooi?
Voordat het EK begon kende ik er veel niet, inmiddels heb ik alle AH-onderzetters gespaard en kan ik meepratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt een van de betere spelers in het elftal een waterdrager die je niet kent dus denk dat jij het maar gewoon bij de haarband moet laten
'HiJ HeEfT nU eEn AfRoKaPsEl! Het is ook altijd wat met die gozer'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
Alle boomers werden boos omdat ‘ie vlechten had
Alle boomers nu weer boos omdat ‘ie zijn vlechten eruit heeft gehaald
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:31 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Zoveel met uiterlijkheden bezig zijn terwijl je wanstaltig slecht presteert is best chanant.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaan
Vent zit al jaren in een mindere periodequote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaan
Belachelijk dat hij in die jaren dan naar de kapper is geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vent zit al jaren in een mindere periode
Het is letterlijk wat je zegt boomerquote:
Dat zal mij een zorg zijn calandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij in die jaren dan naar de kapper is geweest
En Geert laat het allemaal maar gebeurenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Depay heeft een ander kapsel.
Het is wat zeg.
Hij moet lekker zelf weten wat hij allemaal doet. Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt. Hij weet de aandacht in ieder geval niet op zichzelf te vestigen door geweldig te voetballen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, op mij komt hij niet zo over in ieder geval. Verschil van perceptie. Die bij de usual suspects sowieso al uitgemaakte zaak is. Al wordt hij topscorer van het toernooi. Dat maakt echt geen drol uit. De volgende interland periode met een ander kapsel is het dan alsnog krijsen geblazenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt.
Ik wil graag nog een haters-topic, dat houd me gemotiveerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wtf, gewoon 2 topics over deze voetballer
zelfs Cruyff had dat niet
kan een mod deze 2 topics samenvoegen?
Laten we het dan maar houden op verschil in perceptiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, op mij komt hij niet zo over in ieder geval. Verschil van perceptie. Die bij de usual suspects sowieso al uitgemaakte zaak is. Al wordt hij topscorer van het toernooi. Dat maakt echt geen drol uit. De volgende interland periode met een ander kapsel is het dan alsnog krijsen geblazen
Hij loopt over het veld met een ander kapsel, wordt gefilmdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hele punt, iedereen mag zich kleden etc zoals hij/zij wil maar anderen mogen er best een mening over hebben.
En als ie zelfs maar gewoon een redelijk EK zou spelen boeide het helemaal niemand, maar als je als een natte krant speelt en naast het veld sterallures laat zien krijg je kritiek.
Boeiend verder.
Ja, dat is de afgelopen maanden de enige aanleiding geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij loopt over het veld met een ander kapsel, wordt gefilmd
SteralluresHeatWavegod
De mensen die zich zo ontzettend aan hem irriteren, hebben het vaak over zijn houding en zo. Maar eigenlijk doet ie niets ernstigs om je zo bij te irriteren. De houding 'hij doet niet waarvoor hij betaald wordt' is natuurlijk complete nuance en en actieve houding.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt.
Gelukkig zijn dat soort dingen niet persoonlijk en 100% meetbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De mensen die zich zo ontzettend aan hem irriteren, hebben het vaak over zijn houding en zo. Maar eigenlijk doet ie niets ernstigs om je zo bij te irriteren. De houding 'hij doet niet waarvoor hij betaald wordt' is natuurlijk complete nuance en en actieve houding.
Van de week iemand 'het is altijd wat met die gozer' , na een beetje navragen bleek het wel mee te vallen, terwijl ie altijd over Noa Lang dan weer zegt 'die gaat zo lekker tegen de stroom in'.
Nou zeg eens, wat heeft ie dan allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat soort dingen niet persoonlijk en 100% meetbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |