Vent zit al jaren in een mindere periodequote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaan
Belachelijk dat hij in die jaren dan naar de kapper is geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vent zit al jaren in een mindere periode
Het is letterlijk wat je zegt boomerquote:
Dat zal mij een zorg zijn calandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij in die jaren dan naar de kapper is geweest
En Geert laat het allemaal maar gebeurenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Depay heeft een ander kapsel.
Het is wat zeg.
Hij moet lekker zelf weten wat hij allemaal doet. Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt. Hij weet de aandacht in ieder geval niet op zichzelf te vestigen door geweldig te voetballen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaan
Nee hoor, op mij komt hij niet zo over in ieder geval. Verschil van perceptie. Die bij de usual suspects sowieso al uitgemaakte zaak is. Al wordt hij topscorer van het toernooi. Dat maakt echt geen drol uit. De volgende interland periode met een ander kapsel is het dan alsnog krijsen geblazenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt.
Ik wil graag nog een haters-topic, dat houd me gemotiveerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wtf, gewoon 2 topics over deze voetballer
zelfs Cruyff had dat niet
kan een mod deze 2 topics samenvoegen?
Laten we het dan maar houden op verschil in perceptiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, op mij komt hij niet zo over in ieder geval. Verschil van perceptie. Die bij de usual suspects sowieso al uitgemaakte zaak is. Al wordt hij topscorer van het toernooi. Dat maakt echt geen drol uit. De volgende interland periode met een ander kapsel is het dan alsnog krijsen geblazen
Hij loopt over het veld met een ander kapsel, wordt gefilmdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hele punt, iedereen mag zich kleden etc zoals hij/zij wil maar anderen mogen er best een mening over hebben.
En als ie zelfs maar gewoon een redelijk EK zou spelen boeide het helemaal niemand, maar als je als een natte krant speelt en naast het veld sterallures laat zien krijg je kritiek.
Boeiend verder.
Ja, dat is de afgelopen maanden de enige aanleiding geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij loopt over het veld met een ander kapsel, wordt gefilmd
SteralluresHeatWavegod
De mensen die zich zo ontzettend aan hem irriteren, hebben het vaak over zijn houding en zo. Maar eigenlijk doet ie niets ernstigs om je zo bij te irriteren. De houding 'hij doet niet waarvoor hij betaald wordt' is natuurlijk complete nuance en en actieve houding.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
Maar zijn hele houding laat het net overkomen alsof hij met van alles en nog wat bezig is behalve met hetgeen waar hij voor betaald wordt.
Gelukkig zijn dat soort dingen niet persoonlijk en 100% meetbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De mensen die zich zo ontzettend aan hem irriteren, hebben het vaak over zijn houding en zo. Maar eigenlijk doet ie niets ernstigs om je zo bij te irriteren. De houding 'hij doet niet waarvoor hij betaald wordt' is natuurlijk complete nuance en en actieve houding.
Van de week iemand 'het is altijd wat met die gozer' , na een beetje navragen bleek het wel mee te vallen, terwijl ie altijd over Noa Lang dan weer zegt 'die gaat zo lekker tegen de stroom in'.
Nou zeg eens, wat heeft ie dan allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat soort dingen niet persoonlijk en 100% meetbaar.
Wat maakt dat uit? Waarom zou iemand verantwoording moeten afleggen voor "smaak"?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou zeg eens, wat heeft ie dan allemaal gedaan?
Wat zouden die redenen nou toch zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Waarom zou iemand verantwoording moeten afleggen voor "smaak"?
Ik mag Depay niet om redenen, anderen mogen Weghorst niet om redenen.
En wat zou het volgens jou zijn dan? En nu niet terugkrabbelen want je beweert het te wetenquote:
Ja het niet mogen dat is prima, dat moet je lekker zelf weten. Maar dat was de vraag niet. Er waren ook mensen heel erg geïrriteerd als er een viroloog plaatsnam in een praatprogramma waar ie voor was uitgenodigd. Dat mensen dan massaal zich kwaad maken, vind ik eigenlijk heel erg zielig. Doe wat je wil, we leven in een vrij land, maar als iemand afwijkt van 'het normale' dan is het al genoeg om zo iemand te haten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Waarom zou iemand verantwoording moeten afleggen voor "smaak"?
Ik mag Depay niet om redenen, anderen mogen Weghorst niet om redenen.
Je zegt het toch zelf al in je eigen post lol. Je hebt geen hekel aan Weghorst. Die de personificatie van mediageil en een dramaqueen is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat zou het volgens jou zijn dan? En nu niet terugkrabbelen want je beweert het te weten.
Nee, dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelf al in je eigen post lol. Je hebt geen hekel aan Weghorst. Die de personificatie van mediageil en een dramaqueen is.
Je verpakt het anders met een vergelijking inderdaadquote:
Nee, je probeert me nu woorden in de mond te leggen, behoorlijk smerig gedrag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verpakt het anders met een vergelijking inderdaad
Iedere totaaldebiel weet wat je probeert te zeggen. Maar is goed hoor HeatWave.
Dat is het ook wel een beetje, laten we zeggen dat hij de gunfactor al niet mee heeft. Waarom weet ik ook niet precies eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het was leuk voor het EK, maar na 3 ontzettende kutwedstrijden is het toch minder leuk.
Nee, dat geloof ik dus niet, hij heeft er bijna zelfs meer dan welke Nederlander dan ook ingeschoten, maar toch heeft hij er nooit wat van gekund en bla bla bla.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:49 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dat is het ook wel een beetje, laten we zeggen dat hij de gunfactor al niet mee heeft. Waarom weet ik ook niet precies eigenlijk.
Speelt hij 3 geweldige wedstrijden en schiet hij er 6 in, hoor je niemand over die haarband.
Bijna allemaal in nietszeggende kutwedstrijden of nietszeggende 3,4,5-0. Hij heeft een historie er niet te staan als het er toe doet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik dus niet, hij heeft er bijna zelfs meer dan welke Nederlander dan ook ingeschoten, maar toch heeft hij er nooit wat van gekund en bla bla bla.
10 strafschoppen en net een handje vol tegen top-landen. Verder is het een redelijke spits. In 1998 zou hij niet eens geselecteerd worden. Niveau Vennegoor of Hesseling, Youri Mulder, Michael Mols.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik dus niet, hij heeft er bijna zelfs meer dan welke Nederlander dan ook ingeschoten, maar toch heeft hij er nooit wat van gekund en bla bla bla.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan maar haten, want ja hij is de enige speler die dat heeft. Maar dan toch al die goals afdoen als simpel. Heel bijzonder eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bijna allemaal in nietszeggende kutwedstrijden of nietszeggende 3,4,5-0. Hij heeft een historie er niet te staan als het er toe doet.
Van Persie heet het nooit moelijk gehad in Oranje. Hij had alleen grotere concurrentie. Van Persie werd topscorer allertijden mede door doelpunten op grote toernooien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan maar haten, want ja hij is de enige speler die dat heeft. Maar dan toch al die goals afdoen als simpel. Heel bijzonder eigenlijk wel.
Ik zeg ook niet dat ie de beste spits ooit is, sterker nog, zie hem liever vanaf de zijkant spelen. Hij is spits geworden omdat wij helemaal niemand anders hadden dan Vincent Jansen. Van Persie was ook geen spits en had het ook moeilijk in het Nederlands elftal, toch een van de beste spelers die we ooit gehad hebben. Blijkbaar is het nog best lastig.
Nou dan heb je een slecht geheugen, want het liep helemaal niet met Van Persie op grote toernooien. Ja hij scoorde wel. Van Persie heeft 6 (rectificatie 9) keer gescoord op een eindtoernooi, maar speelde er ook veel meer. Die goals kwamen zeker niet allemaal vanuit de spitspositie en tijdens WK 2010, EK 2012 en WK 2014 was het verhaal juist dat het moeizaam verliep. Van Persie was erbij op WK 2006, EK 2008, WK 2010, EK 2012, WK 2014quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Persie heet het nooit moelijk gehad in Oranje. Hij had alleen grotere concurrentie. Van Persie werd topscorer allertijden mede door doelpunten op grote toernooien.
n. Plus hij was een vedette bij Arsenal en Man. U. en speelde in Nederland een belangrijke rol bij Feijenoord.
Ja ook dat is een mooie, Het is niet vergelijkbaar, maar als we dan toch beginnen zie ik op het moment geen enkele speler bij Oranje die mee had mogen doen bij het WK van 1998. Jij wel? En dat dan naast het feit dat sommige nog niet eens geboren waren, uiteraard.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
10 strafschoppen en net een handje vol tegen top-landen. Verder is het een redelijke spits. In 1998 zou hij niet eens geselecteerd worden. Niveau Vennegoor of Hesseling, Youri Mulder, Michael Mols.
Sterker nog internationaal is het op alle fronten minder. Met Klose als topscorer allertijden en 9 keer Messi en 5 keer Ronaldo-2 als gevolg.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:26 schreef Vis1980 het volgende:
Ja ook dat is een mooie, Het is niet vergelijkbaar, maar als we dan toch beginnen zie ik op het moment geen enkele speler bij Oranje die mee had mogen doen bij het WK van 1998. Jij wel? En dat dan naast het feit dat sommige nog niet eens geboren waren, uiteraard.
De sport ontwikkeld zich en daarom is het lastig vast te stellen of men vroeger beter was. Toen dronk men er ook nog veel naast en er waren zelfs kettingrokers bij. Er wordt ook veel meer van de spelers gevraagd, Maar het Nederlands elftal is geen topland op het moment, eigenlijk al sinds 2012 niet, maar in 2014 kwamen we nog ver door een goede tactiek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterker nog internationaal is het op alle fronten minder. Met Klose als topscorer allertijden en 9 keer Messi en 5 keer Ronaldo-2 als gevolg.
Dat snapt hij oprecht nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch wel hoe dom je opmerking is? Toch?
Aké is absoluut een klasse (of twee) beter dan Arthur fucking Numanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja ook dat is een mooie, Het is niet vergelijkbaar, maar als we dan toch beginnen zie ik op het moment geen enkele speler bij Oranje die mee had mogen doen bij het WK van 1998. Jij wel? En dat dan naast het feit dat sommige nog niet eens geboren waren, uiteraard.
Touché.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Aké is absoluut een klasse (of twee) beter dan Arthur fucking Numan
Maar heel veel verder kom ik ook niet
Wijnaldum is irrelevantquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Overigens heeft ook Depay's vriendje Wijnaldum hetzelfde kapsel gekozen, maar daar heb ik nog niemand over gehoord:
[ x ]
Het haar of kleding van elke voetballer is irrelevantquote:
Ohquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het haar of kleding van elke voetballer is irrelevant
Heeft iedere wedstrijd gespeeld, maar nog geen enkel memorabel moment gehadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |