Goede methode om je te laten horen nadat je kritiek krijgt op je omgang met criminelen en dat voetbal niet je focus is.quote:
Even met opruier Akwasi een liedje maken en de teaser twee uur voor de wedstrijd uitbrengen. Het is zo'n leuke eigenzinnige jongen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
Hij heeft er een rapliedje over gemaakt met Akwasi![]()
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C8RMiP2shK7/
Bedankt voor je mening!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede methode om je te laten horen nadat je kritiek krijgt op je omgang met criminelen en dat voetbal niet je focus is.
Wat een mongooltje is het toch ook.
Waarom kijk jij Russische streamsquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kijk jij Russische streams
Erg verdacht
Jij noemt een van de betere spelers in het elftal een waterdrager die je niet kent dus denk dat jij het maar gewoon bij de haarband moet latenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Die zweetband is nog tot daaraan toe, maar is hij ook van plan om een doelpunt te maken dit toernooi?
Voordat het EK begon kende ik er veel niet, inmiddels heb ik alle AH-onderzetters gespaard en kan ik meepratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt een van de betere spelers in het elftal een waterdrager die je niet kent dus denk dat jij het maar gewoon bij de haarband moet laten
'HiJ HeEfT nU eEn AfRoKaPsEl! Het is ook altijd wat met die gozer'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
Alle boomers werden boos omdat ‘ie vlechten had
Alle boomers nu weer boos omdat ‘ie zijn vlechten eruit heeft gehaald
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:31 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Zoveel met uiterlijkheden bezig zijn terwijl je wanstaltig slecht presteert is best chanant.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet voetballers die een mindere periode hebben eigenlijk verbieden om naar de kapper te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |