Hij zal wel de kleuren van Ghana kiezen. Zit in onze bloed togquote:Op maandag 10 juni 2024 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij tegen Polen,Frankrijk,Oostenrijk nou rood wit blauw doet kan niemand meer janken dat hij geen liefde voor zijn land heeft
Ik heb Memphis als omslagfoto op Facebook.....quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In dit topic zijn er een hoop trieste users, ik ga ze niet allemaal noemen, maar je moet je gewoon diep en diep schamen als je op dit succes (want dat is het wel - de zweetbandjes gaan als warme broodjes over de toonbank) aan het haten bent.
Zijn ook dezelfde trieste users die op deze actie haten, rot lekker op joh. Wat een zielig leven moet je hebben als je op deze stunt van Memphis haat.
tog:?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij zal wel de kleuren van Ghana kiezen. Zit in onze bloed tog
Je bent er maar druk mee meid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij zal wel de kleuren van Ghana kiezen. Zit in onze bloed tog
Ze zitten er boven op hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:11 schreef Paul het volgende:
BREAKING
zie net bij ESPN dat Depay speciale zweetband heeft laten maken met 10 erop
Deze man
Zoom in, en let op de details (rafelig) dus ik denk Primark / Action waarbij Depay wil laten zien hoe gewoon ie is gebleven als ie in zijn Bugatti staptquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
Welk merk is het nou eigenlijk?
[ afbeelding ]
deze manquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zoom in, en let op de details (rafelig) dus ik denk Primark / Action waarbij Depay wil laten zien hoe gewoon ie is gebleven als ie in zijn Bugatti stapt
Insta profielfoto met De Band.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:11 schreef Paul het volgende:
BREAKING
zie net bij ESPN dat Depay speciale zweetband heeft laten maken met 10 erop
Deze man
Goede methode om je te laten horen nadat je kritiek krijgt op je omgang met criminelen en dat voetbal niet je focus is.quote:
Even met opruier Akwasi een liedje maken en de teaser twee uur voor de wedstrijd uitbrengen. Het is zo'n leuke eigenzinnige jongen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
Hij heeft er een rapliedje over gemaakt met Akwasi![]()
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C8RMiP2shK7/
Bedankt voor je mening!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede methode om je te laten horen nadat je kritiek krijgt op je omgang met criminelen en dat voetbal niet je focus is.
Wat een mongooltje is het toch ook.
Waarom kijk jij Russische streamsquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kijk jij Russische streams
Erg verdacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |