Die er naast staat haalt daar zijn neus voor op.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:52 schreef Paul het volgende:
Memphis heeft een trend gezet, ook een Oostenrijke speler heeft zweetband omgedaan
[ afbeelding ]
Ja.quote:
insert vingers in je oren gifquote:Op zondag 9 juni 2024 11:50 schreef Coco het volgende:
Dit is geen racisme discussie topic.
Graag on topic.
Tuurlijk doet hij dat.quote:
Als-ie hem niet meer draagt komen daar weer vragen over.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat.
Moet wel de Depay show blijven.
Tuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als-ie hem niet meer draagt komen daar weer vragen over.
Ik heb het tegendeel. Waarom zoveel aandacht voor een haarbandquote:Op maandag 10 juni 2024 13:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ik snap gewoon niet waarom je met zoiets de spotlights op je wil krijgen. Je weet dat het consternatie gaat opleveren. Het leidt af. En toch doet ie het.
Ik zou me er als teamgenoot verschrikkelijk aan storen.
Snap je punt hoor, er is niet zomaar zoveel verschil van mening over.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het tegendeel. Waarom zoveel aandacht voor een haarbandRare tijden leven we. Eenheids worsten regeren en als je "anders" denkt of doet ben je gelijk woke of extreem-rechts (af en toe links). Polarisatie is dan ook het mode woord.
gekleurde, 6 euro nog wat..quote:Op maandag 10 juni 2024 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)pEAQYASABEgJV4_D_BwE
Koeman is een zeikerd. Meedelen dat je er een nachtje over gaat slapen, daarna dat je een gesprek hebt gehad en ‘we kunnen het laten rusten’.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het tegendeel. Waarom zoveel aandacht voor een haarbandRare tijden leven we. Eenheids worsten regeren en als je "anders" denkt of doet ben je gelijk woke of extreem-rechts (af en toe links). Polarisatie is dan ook het mode woord.
Hij heeft er inmiddels 45 voor Oranje. Alleen van Persie heeft er meer.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:54 schreef byah het volgende:
Die gast leeft voor zijn irritatiefactor. Jammer dat hij niet gewoon wat vaker scoort, zou een stuk leuker zijn voor ons.
Hashtag krantje makenquote:
ik ben sowieso het probleem nietquote:Op maandag 10 juni 2024 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja.
Als je dat niet inziet ben je een wezenlijk onderdeel van het probleem.
[..]
insert vingers in je oren gif
Daar hebben we dan weer de bondscoach voor.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben sowieso het probleem niet
ik maak het ook niet groter dan het is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |