abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2024 @ 10:41:49 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_213843695
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:32 schreef ISVV het volgende:

[..]
Er is een ieder geval een groep die openlijk gediscrimineerd wordt, dat is de blanke ('witte') man.
Kijk eens aan

Here comes the monkey out of the sleeve
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213843698
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Die hebben het wel extreem zwaar ja.

:').

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ja, wij gaan hier niet uitkomen. Google voor de grap eens 'witte mannen' en daarna 'zwarte mannen' en klik eens op nieuws. Kijk dan eens even hoe er openlijk over beide groepen gesproken wordt.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:43:27 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843713
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:26 schreef prunus het volgende:

Ja, dat is wel duidelijk als je niet onder een steen leeft idd. Sowieso altijd gek om te lezen/merken dat er nog steeds mensen zijn die willen bediscussiëren of er hier racisme is of niet, terwijl het zo zichtbaar is.
Wie ontkent dat hier ? Kijk wel uit dat je het niet te gemakkelijk gebruikt. Het stikt van de racisten. Dat is triest genoeg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213843717
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Kijk eens aan

Here comes the monkey out of the sleeve
Ik werd al geadviseerd om jou links te laten liggen. Ik bedoel alleen maar dat iedere groep kan roepen dat ie gediscrimineerd wordt, de afgelopen jaren heb ik zat voorbeelden van racisme jegens de witte man. Als dat over zwarte mannen geroepen zou worden stonden jij en het Da Sandman voorop om racisme te roeptoeteren. Nu zijn de Joden aan de beurt lijkt het.

Maar goed, we dwalen af.

[ Bericht 1% gewijzigd door ISVV op 09-06-2024 11:35:42 ]
pi_213843727
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Spreek me er niet van. En wat dacht je van het taalprobleem ? Ze weten niet eens FOK! goed te spellen. :(

Er moet geen spatie voor een vraagteken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:46:01 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843733
Er zitten heus wel goede witte Nederlanders tussen. Daar heb ik geen problemen mee, maar ze moeten er niet mee te koop lopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213843734
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ja, wij gaan hier niet uitkomen. Google voor de grap eens 'witte mannen' en daarna 'zwarte mannen' en klik eens op nieuws. Kijk dan eens even hoe er openlijk over beide groepen gesproken wordt.
Je hebt helemaal gelijk man in alles worden witte mannen achtergesteld.

:')___________________________!
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:46:38 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843741
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er moet geen spatie voor een vraagteken.
Heb je spatjes ???????????????????

: T
pi_213843747
Tsja, ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Duidelijk wat voor type dit is :')
pi_213843753
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat voor geweldige inzichten haal je daar precies uit?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 11:00:01 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213843863
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Geen haar beter dan wie of wat?
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
Mwah je hebt ook racisten in Nederland ja maar Nederland heeft echt geen gigantisch racisme probleem hoor, je moet er echt naar op zoek gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213843981
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Mwah je hebt ook racisten in Nederland ja maar Nederland heeft echt geen gigantisch racisme probleem hoor, je moet er echt naar op zoek gaan
Je moet er op zoek naar gaan?

Toeslagenaffaire bij de Belastingdienst? Discriminatie bij DUO? Etnische profilering door de Marechaussee? Ongelijke kansen in het onderwijs? Op de arbeidsmarkt? Nooit van gehoord? Ik kan wel doorgaan met voorbeelden waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat het enorme gevolgen heeft voor de mensen die daar last van hebben.

Maar... het is er niet. En al die mensen moesten daar zelf naar op zoek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213844207
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat voor geweldige inzichten haal je daar precies uit?
Dat het in een hoop kringen sociaal geaccepteerd is om generaliserende uitspraken over witte mensen (of mannen) te doen. Laatstgenoemde groep mag zich niet gediscrimineerd voelen, dan vallen mensen als jij en Document1 over elkaar heen om ze uit te lachen en meteen te overdrijven ('extreem' zwaar, 'geweldige' inzichten). Meteen dat denigrerende toontje.

https://www.trouw.nl/reli(...)-feminisme~bc7f72a5/

Ik zit mobiel, dus even het eerste linkje wat ik vond. Vervang witte man hier eens door zwarte man. Dat is dan meteen racisme in jouw ogen natuurlijk. Maar andersom mag het wel?
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 11:38:23 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213844260
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:11 schreef prunus het volgende:

[..]
Je moet er op zoek naar gaan?

Toeslagenaffaire bij de Belastingdienst? Discriminatie bij DUO? Etnische profilering door de Marechaussee? Ongelijke kansen in het onderwijs? Op de arbeidsmarkt? Nooit van gehoord? Ik kan wel doorgaan met voorbeelden waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat het enorme gevolgen heeft voor de mensen die daar last van hebben.

Maar... het is er niet. En al die mensen moesten daar zelf naar op zoek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dat mensen er last van hebben geloof ik meteen maar is racisme het probleem hier

De konklijke marechaussee lijkt me geen overdreven racistische organisatie, die willen gewoon de pakkans verhogen

Als je een man met een baard en een jurk en op sandalen op Wilders af ziet stappen dan ga jehem als marechaussee zijnde ff vragen wat voor plannen hij heeft voor de avond, puur op basis van het etnisch profiel

Is het niks dan laat je hem gaan
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 11:39:45 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213844273
Ontopic Memphis krijgt meer aandacht omdat hij vraagt om meer aandacht

Haarband boeit me verder niet, ziet er wat sommige uit dus het staat hem wel
pi_213844411
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:47 schreef prunus het volgende:
Tsja, ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Duidelijk wat voor type dit is :')
Ik zie mijn punt bevestigd worden door dit soort reacties. Er is nog een lange weg te gaan als het gaat om het creëeren van bewustwording m.b.t. het feit dat racisme alle kanten op werkt, dus ook richting de blanke bevolking. Maar als je dat laatste aankaart word je weggehoond.

Maar laten we het hier inderdaad maar bij laten, met jou gaat het nog (beetje jammer van deze post), verder valt er weinig te discussiëren. Ik kan net zo goed zeggen dat het voor mij duidelijk is met wat voor soort types ik te maken heb, al kom jij in ieder geval nog met argumenten.

Laten we in ieder geval met zijn allen hopen op een mooi EK met een goed functionerende Memphis😉
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 11:50:58 #92
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213844447
Dit is geen racisme discussie topic.

Graag on topic.
What can change the nature of a man?
pi_213844699
Wat een gejank achter een toetsenbord. @RamboDirk

Mensen die janken omdat ze zelf nul aandacht aan hun uiterlijk besteden. :') En foei dat die jongen weer aandacht krijgt. (Terwijl die band hem prima staat.)

quote:
You'll never be criticized by someone who is doing more than you. You'll always be criticized by someone doing less.
:Y)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 13:39:09 #94
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_213845718
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gejank achter een toetsenbord. @:rambodirk

Mensen die janken omdat ze zelf nul aandacht aan hun uiterlijk besteden. :') En foei dat die jongen weer aandacht krijgt. (Terwijl die band hem prima staat.)
[..]
Dat laatste quote: Amen. :Y)
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  zondag 9 juni 2024 @ 14:08:15 #95
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213845880
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gejank achter een toetsenbord. @:rambodirk

[..]
Memphis staat alles schatje.
pi_213846695
quote:
Inmiddels heeft er een "serieus" gesprek plaatsgevonden tussen Koeman en de Oranje-aanvaller, zo bevestigde de bondscoach zondag op de persconferentie richting IJsland-thuis.
"Ik heb hem gezegd dat ik het niet zo prettig vond dat ik werd verrast", zei Koeman. "Ik word niet graag verrast, zeker niet op het laatste moment."
:')

quote:
Koeman heeft Memphis niet verzocht de haarband voortaan af te laten. "Nee, dat heb ik niet gezegd. Memphis heeft de laatste dagen met de band getraind. Wat mij betreft hoeven we ons er niet meer druk over te maken."

We kunnen weer door. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213846987
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 15:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
[..]

We kunnen weer door. :)
Ik heb niets met Memphis maar ik had hem groot gelijk gegeven als die gewoon was weggelopen het moment dat Koeman een serieus gesprek wilde gaan voeren over een haarband.
pi_213847452
Nou vind ik Depay maar een naar kwalletje maar wat boeit het nou 9f hij een haarband draagt net als die hoed toen...

Ik snap niks van deze fophef zal wel zijn omdat de media toch iets moet schrijven.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 17:35:15 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_213847454
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik heb niets met Memphis maar ik had hem groot gelijk gegeven als die gewoon was weggelopen het moment dat Koeman een serieus gesprek wilde gaan voeren over een haarband.
Had Koeman wel z'n klompen uitgetrokken voor ie naar binnen ging ?

zondag 9 juni 2024 @ 18:38:13 #100
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213848218
Jezus wat doen we moeilijk met zn allen. Als hij een haarband op wil dan doet ie dat toch lekker. Het betekent niet gelijk dat je zelf ook een haarband moet gaan dragen tegen je wil.
Je hebt veel meer aan hem als ie lekker in zn vel zit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')