Kijk eens aanquote:Op zondag 9 juni 2024 10:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er is een ieder geval een groep die openlijk gediscrimineerd wordt, dat is de blanke ('witte') man.
Ja, wij gaan hier niet uitkomen. Google voor de grap eens 'witte mannen' en daarna 'zwarte mannen' en klik eens op nieuws. Kijk dan eens even hoe er openlijk over beide groepen gesproken wordt.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hebben het wel extreem zwaar ja..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ontkent dat hier ? Kijk wel uit dat je het niet te gemakkelijk gebruikt. Het stikt van de racisten. Dat is triest genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:26 schreef prunus het volgende:
Ja, dat is wel duidelijk als je niet onder een steen leeft idd. Sowieso altijd gek om te lezen/merken dat er nog steeds mensen zijn die willen bediscussiëren of er hier racisme is of niet, terwijl het zo zichtbaar is.
Ik werd al geadviseerd om jou links te laten liggen. Ik bedoel alleen maar dat iedere groep kan roepen dat ie gediscrimineerd wordt, de afgelopen jaren heb ik zat voorbeelden van racisme jegens de witte man. Als dat over zwarte mannen geroepen zou worden stonden jij en het Da Sandman voorop om racisme te roeptoeteren. Nu zijn de Joden aan de beurt lijkt het.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Here comes the monkey out of the sleeve
Er moet geen spatie voor een vraagteken.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek me er niet van. En wat dacht je van het taalprobleem ? Ze weten niet eens FOK! goed te spellen.
Je hebt helemaal gelijk man in alles worden witte mannen achtergesteld.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, wij gaan hier niet uitkomen. Google voor de grap eens 'witte mannen' en daarna 'zwarte mannen' en klik eens op nieuws. Kijk dan eens even hoe er openlijk over beide groepen gesproken wordt.
Heb je spatjes ???????????????????quote:Op zondag 9 juni 2024 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er moet geen spatie voor een vraagteken.
Wat voor geweldige inzichten haal je daar precies uit?quote:Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, wij gaan hier niet uitkomen. Google voor de grap eens 'witte mannen' en daarna 'zwarte mannen' en klik eens op nieuws. Kijk dan eens even hoe er openlijk over beide groepen gesproken wordt.
Mwah je hebt ook racisten in Nederland ja maar Nederland heeft echt geen gigantisch racisme probleem hoor, je moet er echt naar op zoek gaanquote:Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen haar beter dan wie of wat?
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
Je moet er op zoek naar gaan?quote:Op zondag 9 juni 2024 11:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mwah je hebt ook racisten in Nederland ja maar Nederland heeft echt geen gigantisch racisme probleem hoor, je moet er echt naar op zoek gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het in een hoop kringen sociaal geaccepteerd is om generaliserende uitspraken over witte mensen (of mannen) te doen. Laatstgenoemde groep mag zich niet gediscrimineerd voelen, dan vallen mensen als jij en Document1 over elkaar heen om ze uit te lachen en meteen te overdrijven ('extreem' zwaar, 'geweldige' inzichten). Meteen dat denigrerende toontje.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat voor geweldige inzichten haal je daar precies uit?
quote:Op zondag 9 juni 2024 11:11 schreef prunus het volgende:
[..]
Je moet er op zoek naar gaan?
Toeslagenaffaire bij de Belastingdienst? Discriminatie bij DUO? Etnische profilering door de Marechaussee? Ongelijke kansen in het onderwijs? Op de arbeidsmarkt? Nooit van gehoord? Ik kan wel doorgaan met voorbeelden waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat het enorme gevolgen heeft voor de mensen die daar last van hebben.
Maar... het is er niet. En al die mensen moesten daar zelf naar op zoek?Ow dat mensen er last van hebben geloof ik meteen maar is racisme het probleem hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De konklijke marechaussee lijkt me geen overdreven racistische organisatie, die willen gewoon de pakkans verhogen
Als je een man met een baard en een jurk en op sandalen op Wilders af ziet stappen dan ga jehem als marechaussee zijnde ff vragen wat voor plannen hij heeft voor de avond, puur op basis van het etnisch profiel
Is het niks dan laat je hem gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik zie mijn punt bevestigd worden door dit soort reacties. Er is nog een lange weg te gaan als het gaat om het creëeren van bewustwording m.b.t. het feit dat racisme alle kanten op werkt, dus ook richting de blanke bevolking. Maar als je dat laatste aankaart word je weggehoond.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:47 schreef prunus het volgende:
Tsja, ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Duidelijk wat voor type dit is
quote:You'll never be criticized by someone who is doing more than you. You'll always be criticized by someone doing less.
Dat laatste quote: Amen.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gejank achter een toetsenbord. @:rambodirk
Mensen die janken omdat ze zelf nul aandacht aan hun uiterlijk besteden.En foei dat die jongen weer aandacht krijgt. (Terwijl die band hem prima staat.)
[..]
Memphis staat alles schatje.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gejank achter een toetsenbord. @:rambodirk
Mensen die janken omdat ze zelf nul aandacht aan hun uiterlijk besteden.En foei dat die jongen weer aandacht krijgt. (Terwijl die band hem prima staat.)
[..]
quote:Inmiddels heeft er een "serieus" gesprek plaatsgevonden tussen Koeman en de Oranje-aanvaller, zo bevestigde de bondscoach zondag op de persconferentie richting IJsland-thuis.
"Ik heb hem gezegd dat ik het niet zo prettig vond dat ik werd verrast", zei Koeman. "Ik word niet graag verrast, zeker niet op het laatste moment."
quote:Koeman heeft Memphis niet verzocht de haarband voortaan af te laten. "Nee, dat heb ik niet gezegd. Memphis heeft de laatste dagen met de band getraind. Wat mij betreft hoeven we ons er niet meer druk over te maken."
Ik heb niets met Memphis maar ik had hem groot gelijk gegeven als die gewoon was weggelopen het moment dat Koeman een serieus gesprek wilde gaan voeren over een haarband.quote:
Had Koeman wel z'n klompen uitgetrokken voor ie naar binnen ging ?quote:Op zondag 9 juni 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb niets met Memphis maar ik had hem groot gelijk gegeven als die gewoon was weggelopen het moment dat Koeman een serieus gesprek wilde gaan voeren over een haarband.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |