abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2024 @ 13:42:57 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_213833711
Is goed Sfancta
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213834334
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 13:15 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Niet gelezen, heb al genoeg stront in mijn ogen door je eerdere posts.
Is goed grote jongen, je valt wel door de mand.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:53 schreef prunus het volgende:

[..]
Welnee. Als jij zegt dat het niet zo is dan geloof ik je meteen.

Wel opvallend dat je het van Weghorst als minder provocerend opvat. Waar zit het in?
Heb toch wel een zwak voor hem omdat ie zo ontzettend trots is om voor NL uit te komen. Ook heeft hij minder talent dan Memphis natuurlijk, toch meer respect voor hem dat ie het als beperkte voetballer het zover heeft geschopt. Iets begrijpelijker dat het je dan af en toe naar de bol stijgt. Al was dat wappiegelul compleet fout.
  Moderator zaterdag 8 juni 2024 @ 15:20:11 #53
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_213834520
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 14:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is goed grote jongen, je valt wel door de mand.
Lekker boeiend. Jij neemt het FOK!forum wel heel serieus.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_213834525
Achterlijke idioot is het ook. Tekenend voor de huidige generatie bij Oranje.

Het EK leeft ook totaal niet meer in Nederland daardoor. Laat ze er maar snel uitvliegen.
pi_213834535
Typerend voor deze Oranje generatie. Stelletje patjepeeërs.
pi_213834550
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 15:20 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Lekker boeiend. Jij neemt het FOK!forum wel heel serieus.
Ah ja, zo gaan we het doen. Insinueren dat iemand een racist is, als diegene beargumenteert waarom dat niet zo is ga je 'm beledigen en daarna moeten we het niet te serieus nemen. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel een zwaktebod.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 08-06-2024 15:50:52 ]
pi_213834761
Ach zolang die jongen gewoon doet voetballen boeit het toch niet.
Ventje is gewoon geil op aandacht.
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Moderator zondag 9 juni 2024 @ 01:21:33 #58
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_213841789
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 15:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ah ja, zo gaan we het doen. Insinueren dat iemand een racist is, als diegene beargumenteert waarom dat niet zo is ga je 'm beledigen en daarna moeten we het niet te serieus nemen. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel een zwaktebod.
Janken.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 08:34:36 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_213842550
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:21 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Janken.
Niks janken. Ik ben laatst ook voor racist uitgemaakt. Ik weet door welke hufter. Maar het is kut dat je je moet verdedigen. Ik zei alleen maar dat het me opviel dat er bijna geen geheel blanke gezinnen of situaties meer zijn in reclames. Gewoon een constatering. Dat het me opviel was volgens de hufter al reden om me een racist te noemen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 juni 2024 @ 08:36:44 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213842561
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:34 schreef tong80 het volgende:

[..]
Niks janken. Ik ben laatst ook voor racist uitgemaakt. Ik weet door welke hufter. Maar het is kut dat je je moet verdedigen. Ik zei alleen maar dat het me opviel dat er bijna geen geheel blanke gezinnen of situaties meer zijn in reclames. Gewoon een constatering. Dat het me opviel was volgens de hufter al reden om me een racist te noemen.

Voor racist uitgemaakt worden terwijl je gewoon gelijk hebt. Noujaaaaa
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_213842617
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goh ja dat was wat he!

Gr,
De hufter
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 08:49:39 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_213842624
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Goh ja dat was wat he!

Gr,
De hufter
Voel je je aangesproken :? Wat was het dan wèl ? Verder geen zin in een ban.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213842699
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Voel je je aangesproken :? Wat was het dan wèl ? Verder geen zin in een ban.

Nee die komt wel weer na een volgende meltdown.
In Southern Sun
pi_213842707
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat zegt ie nagenoeg letterlijk. Als het over Ghanezen heeft dan spreekt ie in de wij-vorm. Noemt zichzelf 'African', Ashanti-boy, noem maar op. Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.

Vind het dieptriest dat je hier als racist weggezet wordt als je van mening bent dat het heel normaal is dat jongens die voor NL spelen zich ook primair Nederlander moeten voelen. Uit niets blijkt dat dit voor Depay het geval is.

Neem nou een Van der Vaart. Als die continu riep dat ie 'Andalusian-boy' is, een foto van zichzelf op Instagram zou zetten met 'Spanish' dan zou ik dat dus net zo storend gevonden hebben. Het mag, maar dan moet je ook voor Spanje kiezen.

Veel mensen hebben zoiets van zolang ie presteert vind ik het goed, ik kijk anders naar interlandvoetbal. Zou liever niveautje Noorwegen zijn met jongens als Weghorst en Dumfries die gewoon trotse Nederlanders zijn en dat ook uitspreken. Als je dan een racist bent soit, maar ik vind jullie insinuaties heel erg ongepast.
Waarom denk je dat Memphis zo aan die Ghanese roots hangt?
In Southern Sun
pi_213843470
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2024 01:21 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Janken.
Jep, je valt door de mand.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Memphis zo aan die Ghanese roots hangt?
Het is niet echt in de mode om tatta te zijn tog bro, wethewave n shit they should respect me cuz the man is black!

Nee geen idee joh, beetje recalcitrant zijn. Hij zal ongetwijfeld gediscrimineerd zijn vroeger en in Ghana dragen ze hem op handen. Maar om nu bijvoorbeeld 'Nederland een land van racisme' te noemen gaat mij veel te ver. Dan ben je zelf geen haar beter namelijk!
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:17:15 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843488
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:15 schreef ISVV het volgende:

Dan ben je zelf geen haar beter namelijk!
Het schept wel een haarband.

Miss 200.000.000! zondag 9 juni 2024 @ 10:18:10 #67
367000 roos94
pi_213843502
Ik vind de neus van Depay ongemakkelijk om naar te kijken.
pi_213843530
quote:

[..]
[..]
Het is niet echt in de mode om tatta te zijn tog bro, wethewave n shit they should respect me cuz the man is black!

Nee geen idee joh, beetje recalcitrant zijn. Hij zal ongetwijfeld gediscrimineerd zijn vroeger en in Ghana dragen ze hem op handen. Maar om nu bijvoorbeeld 'Nederland een land van racisme' te noemen gaat mij veel te ver. Dan ben je zelf geen haar beter namelijk!
Geen haar beter dan wie of wat?
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
In Southern Sun
pi_213843563
quote:

[..]
[..]

Wat probeer je nou te doen dan met je 1e alinea? Daarmee bevestig je juist hoe je erin staat. Jammer.

Jij hoeft verder niet voor hem te bepalen hoe hij dingen ervaart in Nederland (krijgt dagelijks genoeg racistische dm’s/reacties), welke conclusies hij daaraan verbindt en of die conclusies onjuist of juist zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
Ja, dat is wel duidelijk als je niet onder een steen leeft idd. Sowieso altijd gek om te lezen/merken dat er nog steeds mensen zijn die willen bediscussiëren of er hier racisme is of niet, terwijl het zo zichtbaar is.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2024 10:28:19 ]
pi_213843604
quote:

[..]
Dan de mensen waardoor hij zich gediscrimineerd voelt. Met die uitspraak scheert hij een heel land over een kam. Of mag ik roepen dat Ghana een land van corruptie is? Zou ook nergens op slaan.

Verder denk ik dat in onze multiculturele samenleving iedereen zich tegenwoordig gediscrimineerd voelt. Er is een ieder geval een groep die openlijk gediscrimineerd wordt, dat is de blanke ('witte') man. Daar mag alles over geroepen worden lijkt het. Dus in die zin kan Matthijs de Ligt ook roepen dat Nederland een land van racisme is.

Nogmaals, neem een voorbeeld aan jongens als Dumfries en Weghorst. Samen strijden voor Nederland. Dan speelt kleur geen rol joh, we zijn allemaal Nederlanders, klaar. Als iedereen met een dubbele loyaliteit (of erger) zit dan wordt het ook niks.
pi_213843611
Al dit gezeik hier vanwege iemand die een haarband omdoet. _O-

Ik weet wel zeker wat ik triester vind.
pi_213843642
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:26 schreef prunus het volgende:

[..]
Wat probeer je nou te doen dan met je 1e alinea? Daarmee bevestig je juist hoe je erin staat. Jammer.

Jij hoeft verder niet voor hem te bepalen hoe hij dingen ervaart in Nederland (krijgt dagelijks genoeg racistische dm’s/reacties), welke conclusies hij daaraan verbindt en of die conclusies onjuist of juist zijn.
Met die eerste alinea probeer ik aan te tonen welke indruk Memphis op mij maakt, gebaseerd op zijn argumentatie en gedrag.

Verder ben ik het niet met je eens en vind ik dat ik rustig een mening mag hebben over de conclusies die door een publiek figuur (dat ook mij internationaal vertegenwoordigt) over Nederland getrokken worden.
pi_213843679
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:32 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dan de mensen waardoor hij zich gediscrimineerd voelt. Met die uitspraak scheert hij een heel land over een kam. Of mag ik roepen dat Ghana een land van corruptie is? Zou ook nergens op slaan.

Verder denk ik dat in onze multiculturele samenleving iedereen zich tegenwoordig gediscrimineerd voelt. Er is een ieder geval een groep die openlijk gediscrimineerd wordt, dat is de blanke ('witte') man. Daar mag alles over geroepen worden lijkt het. Dus in die zin kan Matthijs de Ligt ook roepen dat Nederland een land van racisme is.

Nogmaals, neem een voorbeeld aan jongens als Dumfries en Weghorst. Samen strijden voor Nederland. Dan speelt kleur geen rol joh, we zijn allemaal Nederlanders, klaar. Als iedereen met een dubbele loyaliteit (of erger) zit dan wordt het ook niks.
Die hebben het wel extreem zwaar ja.

:').

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:40:33 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843682
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:18 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de neus van Depay ongemakkelijk om naar te kijken.
Daar haalt ie z'n neus voor op. Zijn er ook neuzen waar je op je gemak ff naar gaat zitten kijken ?

Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 10:41:38 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843692
quote:

[..]
Spreek me er niet van. En wat dacht je van het taalprobleem ? Ze weten niet eens FOK! goed te spellen. :(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')