Is goed grote jongen, je valt wel door de mand.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet gelezen, heb al genoeg stront in mijn ogen door je eerdere posts.
Heb toch wel een zwak voor hem omdat ie zo ontzettend trots is om voor NL uit te komen. Ook heeft hij minder talent dan Memphis natuurlijk, toch meer respect voor hem dat ie het als beperkte voetballer het zover heeft geschopt. Iets begrijpelijker dat het je dan af en toe naar de bol stijgt. Al was dat wappiegelul compleet fout.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:53 schreef prunus het volgende:
[..]
Welnee. Als jij zegt dat het niet zo is dan geloof ik je meteen.
Wel opvallend dat je het van Weghorst als minder provocerend opvat. Waar zit het in?
Lekker boeiend. Jij neemt het FOK!forum wel heel serieus.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is goed grote jongen, je valt wel door de mand.
Ah ja, zo gaan we het doen. Insinueren dat iemand een racist is, als diegene beargumenteert waarom dat niet zo is ga je 'm beledigen en daarna moeten we het niet te serieus nemen. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel een zwaktebod.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Jij neemt het FOK!forum wel heel serieus.
Janken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah ja, zo gaan we het doen. Insinueren dat iemand een racist is, als diegene beargumenteert waarom dat niet zo is ga je 'm beledigen en daarna moeten we het niet te serieus nemen. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel een zwaktebod.
Niks janken. Ik ben laatst ook voor racist uitgemaakt. Ik weet door welke hufter. Maar het is kut dat je je moet verdedigen. Ik zei alleen maar dat het me opviel dat er bijna geen geheel blanke gezinnen of situaties meer zijn in reclames. Gewoon een constatering. Dat het me opviel was volgens de hufter al reden om me een racist te noemen.quote:
Voor racist uitgemaakt worden terwijl je gewoon gelijk hebt. Noujaaaaaquote:Op zondag 9 juni 2024 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks janken. Ik ben laatst ook voor racist uitgemaakt. Ik weet door welke hufter. Maar het is kut dat je je moet verdedigen. Ik zei alleen maar dat het me opviel dat er bijna geen geheel blanke gezinnen of situaties meer zijn in reclames. Gewoon een constatering. Dat het me opviel was volgens de hufter al reden om me een racist te noemen.
Goh ja dat was wat he!quote:Op zondag 9 juni 2024 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks janken. Ik ben laatst ook voor racist uitgemaakt. Ik weet door welke hufter. Maar het is kut dat je je moet verdedigen. Ik zei alleen maar dat het me opviel dat er bijna geen geheel blanke gezinnen of situaties meer zijn in reclames. Gewoon een constatering. Dat het me opviel was volgens de hufter al reden om me een racist te noemen.
Voel je je aangesprokenquote:
Nee die komt wel weer na een volgende meltdown.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel je je aangesprokenWat was het dan wèl ? Verder geen zin in een ban.
Waarom denk je dat Memphis zo aan die Ghanese roots hangt?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zegt ie nagenoeg letterlijk. Als het over Ghanezen heeft dan spreekt ie in de wij-vorm. Noemt zichzelf 'African', Ashanti-boy, noem maar op. Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.
Vind het dieptriest dat je hier als racist weggezet wordt als je van mening bent dat het heel normaal is dat jongens die voor NL spelen zich ook primair Nederlander moeten voelen. Uit niets blijkt dat dit voor Depay het geval is.
Neem nou een Van der Vaart. Als die continu riep dat ie 'Andalusian-boy' is, een foto van zichzelf op Instagram zou zetten met 'Spanish' dan zou ik dat dus net zo storend gevonden hebben. Het mag, maar dan moet je ook voor Spanje kiezen.
Veel mensen hebben zoiets van zolang ie presteert vind ik het goed, ik kijk anders naar interlandvoetbal. Zou liever niveautje Noorwegen zijn met jongens als Weghorst en Dumfries die gewoon trotse Nederlanders zijn en dat ook uitspreken. Als je dan een racist bent soit, maar ik vind jullie insinuaties heel erg ongepast.
Jep, je valt door de mand.quote:
Het is niet echt in de mode om tatta te zijn tog bro, wethewave n shit they should respect me cuz the man is black!quote:Op zondag 9 juni 2024 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Memphis zo aan die Ghanese roots hangt?
Het schept wel een haarband.quote:
Geen haar beter dan wie of wat?quote:Op zondag 9 juni 2024 10:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jep, je valt door de mand.
[..]
Het is niet echt in de mode om tatta te zijn tog bro, wethewave n shit they should respect me cuz the man is black!
Nee geen idee joh, beetje recalcitrant zijn. Hij zal ongetwijfeld gediscrimineerd zijn vroeger en in Ghana dragen ze hem op handen. Maar om nu bijvoorbeeld 'Nederland een land van racisme' te noemen gaat mij veel te ver. Dan ben je zelf geen haar beter namelijk!
Wat probeer je nou te doen dan met je 1e alinea? Daarmee bevestig je juist hoe je erin staat. Jammer.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jep, je valt door de mand.
[..]
Het is niet echt in de mode om tatta te zijn tog bro, wethewave n shit they should respect me cuz the man is black!
Nee geen idee joh, beetje recalcitrant zijn. Hij zal ongetwijfeld gediscrimineerd zijn vroeger en in Ghana dragen ze hem op handen. Maar om nu bijvoorbeeld 'Nederland een land van racisme' te noemen gaat mij veel te ver. Dan ben je zelf geen haar beter namelijk!
Ja, dat is wel duidelijk als je niet onder een steen leeft idd. Sowieso altijd gek om te lezen/merken dat er nog steeds mensen zijn die willen bediscussiëren of er hier racisme is of niet, terwijl het zo zichtbaar is.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen haar beter dan wie of wat?
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
Dan de mensen waardoor hij zich gediscrimineerd voelt. Met die uitspraak scheert hij een heel land over een kam. Of mag ik roepen dat Ghana een land van corruptie is? Zou ook nergens op slaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh en Nederland heeft een gigantisch racisme probleem. Sla alleen maar de NWS topics hier op Fok erop na.
Met die eerste alinea probeer ik aan te tonen welke indruk Memphis op mij maakt, gebaseerd op zijn argumentatie en gedrag.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:26 schreef prunus het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen dan met je 1e alinea? Daarmee bevestig je juist hoe je erin staat. Jammer.
Jij hoeft verder niet voor hem te bepalen hoe hij dingen ervaart in Nederland (krijgt dagelijks genoeg racistische dm’s/reacties), welke conclusies hij daaraan verbindt en of die conclusies onjuist of juist zijn.
Die hebben het wel extreem zwaar ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan de mensen waardoor hij zich gediscrimineerd voelt. Met die uitspraak scheert hij een heel land over een kam. Of mag ik roepen dat Ghana een land van corruptie is? Zou ook nergens op slaan.
Verder denk ik dat in onze multiculturele samenleving iedereen zich tegenwoordig gediscrimineerd voelt. Er is een ieder geval een groep die openlijk gediscrimineerd wordt, dat is de blanke ('witte') man. Daar mag alles over geroepen worden lijkt het. Dus in die zin kan Matthijs de Ligt ook roepen dat Nederland een land van racisme is.
Nogmaals, neem een voorbeeld aan jongens als Dumfries en Weghorst. Samen strijden voor Nederland. Dan speelt kleur geen rol joh, we zijn allemaal Nederlanders, klaar. Als iedereen met een dubbele loyaliteit (of erger) zit dan wordt het ook niks.
Daar haalt ie z'n neus voor op. Zijn er ook neuzen waar je op je gemak ff naar gaat zitten kijken ?quote:Op zondag 9 juni 2024 10:18 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de neus van Depay ongemakkelijk om naar te kijken.
Spreek me er niet van. En wat dacht je van het taalprobleem ? Ze weten niet eens FOK! goed te spellen.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |