Ik zou ff bij @Geschiedkundige op bezoek gaan. Daar is het altijd strakblauw en 20+ gradenquote:Op zondag 9 juni 2024 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week wordt gewoon sneu en triest tegelijk. Verste verte geen zomer. Herfstig weekje
Junikoelte duurt voort en vooral op dinsdag zijn er buienkansen. Aan het einde van de week hogere temperaturen.
Van dinsdag t/m donderdag (11-13 juni) blijft de ‘uitgezakte Scandinavische hoogtetrog’ ons nog parten spelen. Vooral op dinsdag is de kans op (buiige) regen vrij groot en wordt het hooguit 15 tot 16 graden. Op woensdag en donderdag een afwisseling van zon en enkele buien en aanhoudende junikoelte.
Ja hallo, zo lang kan ik m'n vakantiegevoel niet vasthoudenquote:Op zondag 9 juni 2024 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week wordt gewoon sneu en triest tegelijk. Verste verte geen zomer. Herfstig weekje
Junikoelte duurt voort en vooral op dinsdag zijn er buienkansen. Aan het einde van de week hogere temperaturen.
Van dinsdag t/m donderdag (11-13 juni) blijft de ‘uitgezakte Scandinavische hoogtetrog’ ons nog parten spelen. Vooral op dinsdag is de kans op (buiige) regen vrij groot en wordt het hooguit 15 tot 16 graden. Op woensdag en donderdag een afwisseling van zon en enkele buien en aanhoudende junikoelte.
Ik denk dat hij alle muren en plafonds blauw heeft geverfd en de verwarming nonstop aan staatquote:Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou ff bij @:Geschiedkundige op bezoek gaan. Daar is het altijd strakblauw en 20+ graden
Gewoon op de juiste plek gaan wonenquote:Op zondag 9 juni 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou ff bij @:Geschiedkundige op bezoek gaan. Daar is het altijd strakblauw en 20+ graden
We lopen nog achter op 2023.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:20 schreef Djeez het volgende:
Morgen extreme regenval, zo las ik. Eind vorig jaar riep ik al dat 2024 het natste jaar aller tijden zpu worden, puur omdat dit jaar een extra dag relt. Ik haat het als ik gelijk krijg
Maar wel bijzonder aangenaam. Zon, 20 graden en weinig wind. Dikke schnitzel voor mijn neus. Wat een levenquote:Op zondag 9 juni 2024 13:08 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig schijnt de zon, maar echt bijster warm is het niet
Op verschillende andere plaatsen werd die dag de 25 graden zelfs al dik overschreden. Nu twee maanden later in juni, vandaag dus en komende dagen op sommige plaatsen een 'comfortabele' 14 á 15 graden te verwachten! https://www.buienradar.nl/weer/De%20Bilt/NL/2757783quote:Het weer van: zaterdag 06 april 2024 in De Bilt
Temperatuur
Gemiddelde 18.0 ° C
Maximum 24.1 ° C
Minimum10.9 ° C
Ik struikelde over een dikke Duitser (geen BMW) in een kuilquote:Op zondag 9 juni 2024 13:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heeft iemand gisteren en vandaag een emmer water over dat weerstation in Zeeland geflikkerd, verder rondom niks loos namelijk.
Matige wind en 16 graden hier, zit je in het buitenland ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2024 14:32 schreef THEFXR het volgende:
volop zon, prachtige blauwe lucht, 22 graden, lichte wind,
Dit is superweer
ja, zuid-Limbolandquote:Op zondag 9 juni 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige wind en 16 graden hier, zit je in het buitenland ofzo?
Dat.quote:
Grootste oorzaak is en blijft overbevolking. Er zijn gewoon te veel mensenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Klimaatverandering is idd van alle tijden en zo oud als dat de planeet een atmosfeer heeft.
En ook als de mensheid er niet meer is, zal er klimaatverandering plaats vinden.
Maar wij als moderne mens hebben met onze maatschappij en manier van leven weg degelijk invloed.
Wij versnellen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |