Volgens mij komen er thuis nu ook wat wolkjes aan. Ik zag de zonnepanelen dippen van 21kwh naar 13kwh opbrengstquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
De zon en de strakblauwe lucht van vanochtend zijn nu wel volledig weg.
Witgrijs nu.
Limburg is dan ook gewoon Duitslandquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bizar. Bij ons al de hele week prachtig weer. Zoveel verschil in zo'n klein land
Boeie, we hebben lekker weer. Warm jij je maar lekker op aan de kachel.quote:
Ligt eraan welk deel, het Ruhrgebied is maar meh.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Boeie, we hebben lekker weer. Warm jij je maar lekker op aan de kachel.
Overigens: Duitsland, prachtig land om te zien
Haha ja.. bizar hoeveel grote steden daar liggen ook. Wel goed winkelen in Düsseldorf en Essen als ik de vrouw mag gelovenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt eraan welk deel, het Ruhrgebied is maar meh.
Tenzij je van zware shag industrie houdt
Allgäuquote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Juist.. en Sächsische Schweiz (Geheimtipp!), Schwarzwald, Sauerland, Harz, Berchtesgadener Alpen, Zugspitze , Bayerischer Wald en de rest van het moois!
En dat op masr een paar uurtjes rijden meestal.
Zekers, schitterend daar. Leuke wandeling/klim vanuit Reichenbach via de Untere en Obere Gaisalpsee naar de Nebelhornquote:
Je bent zelf een kale asterquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Straks nog even de zonsondergang op de Kahler Asten meepikken. Prachtige dag geweest hier
Morgen nog en dan maandag weer huiswaarts.
Als ie maar niet zo ruikt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zolang de vrouw maar een kale oester heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |