Wat een weelde zou dat zijn zegquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
De zon is in rap tempo aan het uitdoven. Over een paar jaar komt de temperatuur helemaal nooit meer boven de 10 graden
Dan nog liever het hele jaar 16-20 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een weelde zou dat zijn zeg
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan nog liever het hele jaar 16-20 graden
Wat zou dat fijn zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan nog liever het hele jaar 16-20 graden
Koud weer is ideaal voor de zonnepanelen!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:29 schreef Djeez het volgende:
Ik zie deze zomer wederom gigantisch in het water vallen. De komende twee weken blijft het veel te koud voor de tijd van het jaar. Nou, dan is juni alweer voorbij. Dan heb je juli en augustus waarin het wellicht iets warmer kan zijn, en is zomer 2024 alweer achter de rug
We hebben net de warmste mei ooit achter de rug manquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:29 schreef Djeez het volgende:
Ik zie deze zomer wederom gigantisch in het water vallen. De komende twee weken blijft het veel te koud voor de tijd van het jaar. Nou, dan is juni alweer voorbij. Dan heb je juli en augustus waarin het wellicht iets warmer kan zijn, en is zomer 2024 alweer achter de rug
En ook weer kletsnat. Maar hij heeft het over de zomer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
We hebben net de warmste mei ooit achter de rug man
Een graad of 18-20, af en toe een zonnetje en af en toe een buitje is toch prima juniweer? Ik snap het gezeur niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En ook weer kletsnat. Maar hij heeft het over de zomer.
Dat is prima lenteweer. Ik ben zonne- en warmteliefhebber. Ik wil minstens 25 graden in mijn zomer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Een graad of 18-20, af en toe een zonnetje en af en toe een buitje is toch prima juniweer? Ik snap het gezeur niet.
Dan woon je in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is prima lenteweer. Ik ben zonne- en warmteliefhebber. Ik wil minstens 25 graden in mijn zomer.
Komt vooral door de zachte nachten. Evengoed geen goed signaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Toch heb ik hier vaak best goed zomerweer gehad. Van temperaturen onder de 20 graden in juni word ik iig niet gelukkig.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan woon je in het verkeerde land.
Fucking bullshit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:29 schreef Djeez het volgende:
De dagtemperatuur was wel bovengemiddeld warm,maar zeker niet recordwarm. Hier heb ik toch 22.13 graden als gemiddelde maximale dagtemperatuur gemeten. Dat is niet verkeerd. Ik zie net: 24 dagen boven de 20 graden in mei.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fucking bullshit.
Omdat het snachts warm bleef door het wolkendek. Daar heb je geen ene reet aan en is mooi bedacht
Dat zien we al dagen bij mij thuis. Vandaag wederomquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Wat is er te veel gevraagd aan 20-25 graden, zonnetje weinig wind.
Vorig jaar ook weinig gezien. Bokkoud kutweer zoals nu of direct teringheet.
En nu? Eeuwige herfst. Maandag 13 graden
3 ok weekenden gehad tot nu toe.
Nee hoor, dan heb je nog een week.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:29 schreef Djeez het volgende:
De komende twee weken blijft het veel te koud voor de tijd van het jaar. Nou, dan is juni alweer voorbij
Nee dan is men op vakantie in warme landenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Djeez het volgende:
We hebben nu opritverkoop (rommelmarkt op ieders oprit) in de wijk. Er komt geen hond, omdat het kutweer is. Waarom organiseert men het niet in de zomer, die ene week in augustus?
Het is nog geen zomerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Het is in mijn woonkamer 17 graden en ik weiger natuurlijk de verwarming aan te zetten.
De boodschappen zijn binnen ik ga bonensoep maken... dat zal deze Nederlandse zomer leren!![]()
Herfst, winter en lente te warm.
Zomer te koud.. vooralsnog
Bonensoep GVD !
Volgens mij is juni zomer.. of zou moeten zijn volgens de regelsquote:
Hier brandt gewoon de kachel als het buiten beneden de 20 graden is. O, en ik heb nog gewoon een shawl om, zolang de I of de R in de maand zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Het is in mijn woonkamer 17 graden en ik weiger natuurlijk de verwarming aan te zetten.
De boodschappen zijn binnen ik ga bonensoep maken... dat zal deze Nederlandse zomer leren!![]()
Bonensoep GVD !
Ik vroeg me al af of ik de enige was die het zo fris had in huis. Nu is 18 graden zeker niet koud maar ook weer net niet aangenaam te noemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Bonensoep GVD !
Klopt... in de winter heb je in de regel de temperatuur hogerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik de enige was die het zo fris had in huis. Nu is 18 graden zeker niet koud maar ook weer net niet aangenaam te noemen.
welke provincie woon je?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier brandt gewoon de kachel als het buiten beneden de 20 graden is. O, en ik heb nog gewoon een shawl om, zolang de I of de R in de maand zit
Drenthe 👍🏻quote:
Windkracht 1 thuis.quote:
Ik woon aan zee, dus windkracht 5 stelt weinig voor hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Windkracht 1 thuis.
Ik woon echt op zo'n plek waar het zelden echt goed waait
Windkracht 5 noemen we hier bijna storm
Veel over zowel deze als die van vorig jaar. Beide zijn niet echt normaalquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
In mijn woonkamer gewoon 20,5
En dat zegt gigantisch veel over deze 'zomer' tot nu toe als je bedenkt dat ik het met airco een jaar geleden nog amper op 25 wist te houden...
Ah ja, dan is windkracht 5 idd niks bijzonders. Hier hoor je serieus mensen bij windkracht 6 het hebben over stormquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon aan zee, dus windkracht 5 stelt weinig voor hier.
Aan zee zelf (echt op de pier/strand) is het zeker een straffe wind wel.
En ga je met een bootje nu het wad op, dan mag je wel enige ervaring hebben. Gaat vaak genoeg mis met mensen die het onderschatten.
Bizar. Bij ons al de hele week prachtig weer. Zoveel verschil in zo'n klein landquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Evangelion het volgende:
Wat een grauwe grafbende weer
Zelfmoordcijfers door het dak dit jaar
whut. heb je daar een link van?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Evangelion het volgende:
*gaat in de touwenhandelquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Evangelion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |