Dat had gisteren prima gekund hoor.quote:Op maandag 10 juni 2024 06:25 schreef Resistor het volgende:
Ik wil wel weer eens een keer de barbecue aandoen zonder dat ik wegwaai, nat word of iets met lange mouwen aan moet doen omdat het te fris is.
Als ik thuis ben, gewoon lekker in plaats van met pannen en/of ovenquote:
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijdquote:Op maandag 10 juni 2024 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat ik 4 maanden geslapen heb en dat ik nu in oktober wakker ben geworden
Ik heb een stekje van een wildgroeiend eikenboompje dat als "onkruid" tussen planten groeide een nieuwe vrijstaande bestemming gegeven. Met dit weer schiet dat spul als een paddestoel de grond uit. Het doel is een grote eik in de tuin.. nog even geduld nog.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:52 schreef Symphonic het volgende:
We hoeven de tuin in ieder geval niet te sproeien.
Het regent niet hard maar wel gestaag.
Waarom zou je een grote eik in de tuin willen? Er zijn echt veel betere keuzesquote:Op maandag 10 juni 2024 08:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb een stekje van een wildgroeiend eikenboompje dat als "onkruid" tussen planten groeide een nieuwe vrijstaande bestemming gegeven. Met dit weer schiet dat spul als een paddestoel de grond uit. Het doel is een grote eik in de tuin.. nog even geduld nog.
Ditquote:Op maandag 10 juni 2024 06:25 schreef Resistor het volgende:
Ik wil wel weer eens een keer de barbecue aandoen zonder dat ik wegwaai, nat word of iets met lange mouwen aan moet doen omdat het te fris is.
quote:Op maandag 10 juni 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijd
Beter zomer- en wintertijd afschaffen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijd
Alleen maar zon gehad toen.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Is dit wat jullie in mei meegemaakt hebben?
Stephanie Seymourquote:
Vind het wel lekker zo een paar dagen regen. Afgelopen jaren hadden we mei tot augustus niets dan hittequote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Nou waar zijn de global warming gekkies
De FvD is net het Europees parlement uitgebonjourd.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Nou waar zijn de global warming gekkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |