Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer dat CDA en CU bij elkaar geveegd worden. Dat maakt zo'n poll minder interessant.
Misschien konden er niet meer opties in de poll.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer dat CDA en CU bij elkaar geveegd worden. Dat maakt zo'n poll minder interessant.
Is dat laatste al zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.
Ik begrijp dat je een keuze moet maken. Maar voor mij zijn die partijen verschillend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.
Gewoon solo leek me.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie alleen berichten over NSC en BBB en EPP. Waar zouden ze anders bij gaan horen, ECR?
Serieus? Dat doen eigenlijk alleen hele obscure partijen zoals FvD.quote:
Oh, niet op gelet. Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nieuwe stembiljet wel een enorme verbetering vind, wat een verademing in vergelijking met het vorige.
Alles? Het stembiljet is enorm vereenvoudigd, heeft het logo van de partij naast het bolletje en geen namen van kandidaten meer op het eigenlijke stembiljet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh, niet op gelet. Wat is er veranderd?
Huh? Mijn stembiljet had gewoon de namen met een bolletje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles? Het stembiljet is enorm vereenvoudigd, heeft het logo van de partij naast het bolletje en geen namen van kandidaten meer op het eigenlijke stembiljet.
Ja, inderdaad, ik dacht dat het landelijk ingevoerd was.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Mijn stembiljet had gewoon de namen met een bolletje.
Heb even gekeken, maar woon je wellicht in een van deze gemeentes:
Alphen aan den Rijn, Boekel, Borne, Midden-Delfland, Tynaarlo?
Fijn dat de test bevalt, mij lijkt me dat nieuwe stembiljet ook een enorme aanwinst.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik dacht dat het landelijk ingevoerd was.
Grappig, voor het eerste gedeelte ben ik het eens met je helaas, voor het tweede gedeelte heb ik meer een 'gelukkig niet'quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al met zekerheid zeggen dat dit helaas niet de landelijke uitslag wordt met slechts 9% voor de PVV en 40% voor PvdA-GL.
Hoezo? Houd je niet van vouwen en accordeon spelen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nieuwe stembiljet wel een enorme verbetering vind, wat een verademing in vergelijking met het vorige.
Dus je stemt dan alleen nog maar op een partij. En dan gaat de partij zelf wel bepalen wie er in de kamer komen. Maar stemmen is heel belangrijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles? Het stembiljet is enorm vereenvoudigd, heeft het logo van de partij naast het bolletje en geen namen van kandidaten meer op het eigenlijke stembiljet.
ja snap ik. Moet zeggen pvdagl zat er dichtbij hier en idd europees is wat anders dan nederlands danwel lokaalquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, met de landelijke verkiezingen idealistisch gestemd, geschrokken van de uitslag en nu toch strategisch. Moet ook zeggen dat ik op Europees niveau andere zaken belangrijk vind.
TK2023 - PvdD, vandaag PvdA/GL
Nou, dan had jij een ander stembiljet dan ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je kleurt 2 bolletjes: 1 bij de partij en 1 bij het nummer van de kandidaat waar je op wil stemmen. Stem je alleen op de partij, dan gaat hij naar de lijsttrekker.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus je stemt dan alleen nog maar op een partij. En dan gaat de partij zelf wel bepalen wie er in de kamer komen. Maar stemmen is heel belangrijk.
Nee, je stemt eerst op een partij en daarna kleur je een nummertje toch? Op het nieuwe biljet moet je volgens mij 2 bolletjes kleuren?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus je stemt dan alleen nog maar op een partij. En dan gaat de partij zelf wel bepalen wie er in de kamer komen. Maar stemmen is heel belangrijk.
Vooraf kun je natuurlijk wel de namen zien en hoef je alleen het nummer te onthouden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |