Nog een stapje verder naar links aangezien milieu op groter vlak belangrijker wordt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Best wat mensen die op een andere partij hebben gestemd als in november. Welke switch heb je gemaakt en waarom?
Dat moet nog maar blijken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Het blijft toch triest dat er zo weinig mensen gaan stemmen.
Voorzover ik hoor van kennissen en vrienden die stembureaus bemannen wordt er vanavond/vannacht gewoon geteld. Uitslag inderdaad pas zondag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze tellen de lijsten en daarna ook de kandidaten. Je kunt namelijk ook met voorkeursstemmen gekozen worden als je niet op een verkiesbare plaats staat. Meestal tellen ze 's-avonds de lijsten voor de uitslag en de dag erna ook op kandidaatniveau. Aangezien er bij deze verkiezing pas zondag een uitslag is, kan ik me voorstellen dat er vanavond helemaal niet geteld wordt en ze dat morgen in één keer doen.
Ik heb het andersom, met de landelijke verkiezingen idealistisch gestemd, geschrokken van de uitslag en nu toch strategisch. Moet ook zeggen dat ik op Europees niveau andere zaken belangrijk vind.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
Vvd. Landelijk had ik pvdagl stratetisch tegen een mogelijkheid voor wilders als mp maar dat zal ik niet snel nog een x doen (het strategische dan)
Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer dat CDA en CU bij elkaar geveegd worden. Dat maakt zo'n poll minder interessant.
Misschien konden er niet meer opties in de poll.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer dat CDA en CU bij elkaar geveegd worden. Dat maakt zo'n poll minder interessant.
Is dat laatste al zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.
Ik begrijp dat je een keuze moet maken. Maar voor mij zijn die partijen verschillend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt max 15 opties in een poll. Beide partijen zijn EPP. NSC en BBB vallen daar trouwens ook onder.
Gewoon solo leek me.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie alleen berichten over NSC en BBB en EPP. Waar zouden ze anders bij gaan horen, ECR?
Serieus? Dat doen eigenlijk alleen hele obscure partijen zoals FvD.quote:
Oh, niet op gelet. Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nieuwe stembiljet wel een enorme verbetering vind, wat een verademing in vergelijking met het vorige.
Alles? Het stembiljet is enorm vereenvoudigd, heeft het logo van de partij naast het bolletje en geen namen van kandidaten meer op het eigenlijke stembiljet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh, niet op gelet. Wat is er veranderd?
Huh? Mijn stembiljet had gewoon de namen met een bolletje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles? Het stembiljet is enorm vereenvoudigd, heeft het logo van de partij naast het bolletje en geen namen van kandidaten meer op het eigenlijke stembiljet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |