abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:27:31 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213809228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Gefrustreerde kettingroker gespot.
Ik betaal klauwen vol belasting, heb al 15 jaar geen gebruik gemaakt van mijn zorgverzekering (naast de tandarts), ondanks fanatiek sporten.

Dusja, die cashgrab op rokerij is een grote schande. Zal er aan denken als ik lachend Duitsland binnenrijd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:28:31 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213809244
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:23 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Die maatregelen helpen gewoon geen reet, er wordt sinds mensenheugenis gerookt en dat zal altijd zo blijven. Het enige wat de overheid kan doen is fors investeren in voorlichting en prefentie en daar houdt het wel op.

Ik vind het vermakelijk dat ze de afgelopen decennia alleen maar zinloze maatregelen hebben genomen om roken te ontmoedigen met de meest kinderachtige maatregelen; grijze pakjes, vieze plaatjes, capslock teksten op pakjes dat je er dood van gaat, constante prijsverhogingen, verkooppunten beperken, tabak niet meer zichtbaar in winkel en ga zo maar door. En het resultaat is dat er nauwelijks minder wordt gerookt, het enige wat ze hebben bereikt is dat de verkoop is verplaatst naar het illegale circuit en het buitenland en ze veel minder accijnzen innen.
Dit betwijfel ik toch wel zeer hoor. Roken zal altijd iets populairder blijven onder de jeugd en jongvolwassenen maar ik kan me niet voorstellen dat er nog net zoveel gerookt wordt als in een tijd waar het gangbaar was dat er een glas sigaretten op tafel stond bij verjaardagen en waarbij er in de treinen volop gepaft werd.

Of nog eerder:
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213809334
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat is ook het grote risico als we tabak helemaal zouden verbieden in Nederland: Dat er dan nektasjes op straat gewoon peuken staan te verkopen vanuit de fietstas van hun fatbike.
Dat wordt nu al verkocht via Facebook.

Uit Duitsland.

Met een hele discussie eronder hoe duur het overal is. Want de mensen die het in Duitsland gaan halen verkopen het natuurlijk ook voor meer geld, weer.

Alleen dan is het gewoon nog steeds ongezond.

Maar van mij mag verder iedereen ook zelf weten wat-ie rookt, spuit, slikt of drinkt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:40:01 #104
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213809384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
Maar van mij mag verder iedereen ook zlef weten wat-ie rookt, spuit, slikt of drinkt.
Wat mij betreft ook. Als ik niet in je walm hoef te staan, doe vooral je ding.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:53:20 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213809554
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:23 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Die maatregelen helpen gewoon geen reet, er wordt sinds mensenheugenis gerookt en dat zal altijd zo blijven. Het enige wat de overheid kan doen is fors investeren in voorlichting en prefentie en daar houdt het wel op.

Ik vind het vermakelijk dat ze de afgelopen decennia alleen maar zinloze maatregelen hebben genomen om roken te ontmoedigen met de meest kinderachtige maatregelen; grijze pakjes, vieze plaatjes, capslock teksten op pakjes dat je er dood van gaat, constante prijsverhogingen, verkooppunten beperken, tabak niet meer zichtbaar in winkel en ga zo maar door. En het resultaat is dat er nauwelijks minder wordt gerookt, het enige wat ze hebben bereikt is dat de verkoop is verplaatst naar het illegale circuit en het buitenland en ze veel minder accijnzen innen.

Wat mij betreft gaan ze gewoon door met al die prijsverhogingen en pesterijen, rokers vinden toch wel andere manieren om aan tabak te komen.
Door het vapen is de jeugd ook weer gaan roken. Los van dat wordt er echt veel minder gerookt. In 1995 rookte de helft van mijn v collega’s nog. Nu is dat een enkeling. Ideeën voor vrienden en familie.
Het zijn de oudjes 60+ die nog roken en de jeugd in de 20
The End Times are wild
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:54:27 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213809564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit betwijfel ik toch wel zeer hoor. Roken zal altijd iets populairder blijven onder de jeugd en jongvolwassenen maar ik kan me niet voorstellen dat er nog net zoveel gerookt wordt als in een tijd waar het gangbaar was dat er een glas sigaretten op tafel stond bij verjaardagen en waarbij er in de treinen volop gepaft werd.

Of nog eerder:
[ afbeelding ]
Waarom worden deze onschadelijke kettingrooksigaretten niet meer verkocht?
The End Times are wild
pi_213809590
Rokers :')

Verslaafd zijn :')
Verslaafd zijn aan iets smerigs :') :')
Verslaafd zijn aan iets smerigs dat de kans op lichamelijke problemen enorm vergroot :') :') :')
Verslaafd zijn aan iets smerigs dat de kans op lichamerlijke problemen enorm vergroot en ook nog eens heel duur is :') :') :') :')
Verslaafd zijn aan iets smerigs dat de kans op lichamelijke problemen enorm vergroot en ook nog eens heel duur is en dan gaan mekkeren dat verslaafd zijn aan iets smerigs dat de kans op lichamelijke problemen enorm vergroot en ook nog eens heel duur is ontmoedigd wordt :') :') :') :') :')

Steek er nog maar eentje op, sukkels!
pi_213809616
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:31 schreef Twiitch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het percentage rokers in Duitsland? De vele hogere prijzen in NL worden doorgaans verkocht als ontmoedigingsbeleid. Ok prima, met mensen ontmoedigen om te roken is weinig mis. Maar dan zouden er in Duitsland dus veel meer mensen moeten paffen dan hiero. Het is daar immers veel goedkoper. Is dat dus ook zo?
Hoezo is er eigenlijk weinig mis met mensen op deze wijze te ontmoedigen? Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee? Kinderen beschermen tegen de manipulaties van het grootbedrijf zodat ze niet verslaafd raken is een legitiem doel, maar volwassenen die je als overheid zelf hebt helpen verslaafd te worden en daardoor gemiddeld enorm op zorgkosten, AOW en pensioen gaan besparen omdat ze eerder dood gaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:08:51 #109
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213809711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]maar volwassenen die je als overheid zelf hebt helpen verslaafd te worden en daardoor gemiddeld enorm op zorgkosten, AOW en pensioen gaan besparen omdat ze eerder dood gaan?
Dat is best zo lang de mensen die niet roken maar wel meeroken daar niet ook de dupe van worden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:25:54 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213809850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoezo is er eigenlijk weinig mis met mensen op deze wijze te ontmoedigen? Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee? Kinderen beschermen tegen de manipulaties van het grootbedrijf zodat ze niet verslaafd raken is een legitiem doel, maar volwassenen die je als overheid zelf hebt helpen verslaafd te worden en daardoor gemiddeld enorm op zorgkosten, AOW en pensioen gaan besparen omdat ze eerder dood gaan?
Daaruit zou dan blijken dat de motivatie van de overheid oprecht is. Als mensen echt stoppen kost ze dat dus veel geld!
Ik vind het juist vreemd dat de milieu normen zo bizar streng zijn vwb stoffen in het milieu en dat roken nog steeds mag.
De enige reden het niet te verbieden is dat je anders een illegaal circuit krijgt. Verder niks.
The End Times are wild
pi_213809891
VOC mentaliteit. 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213809918
Tabak XXL, mede mogelijk gemaakt door Big Tobacco, en al hun zielige verslaafden die niet meer zonder kunnen.
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:34:45 #113
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_213809945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:01 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Heb het even opgezocht

Ze roken inderdaad veel meer dan in Nederland.

[ afbeelding ]

Bron: https://www.vzinfo.nl/roken/internationaal
edit: Wat oudere data maar neem aan dat het nog aardig hetzelf is qua verhoudingen.
Wel bijzonder dat Luxemburg heel laag staat terwijl ze spotgoedkope sigaretten hebben voor een land met een hoog inkomen. Wat is hun geheim?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:38:48 #114
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213809986
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat Luxemburg heel laag staat terwijl ze spotgoedkope sigaretten hebben voor een land met een hoog inkomen. Wat is hun geheim?
Gelukkige mensen die daardoor minder roken?
pi_213809991
Meer verstandige mensen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213810338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:08 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat is best zo lang de mensen die niet roken maar wel meeroken daar niet ook de dupe van worden.
Je hoeft nergens mee te roken en om er de dupe van te worden moet je 40 jaar met 20 rokers in een slecht geventileerde ruimte doorbrengen en dan nog is het niet meetbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daaruit zou dan blijken dat de motivatie van de overheid oprecht is. Als mensen echt stoppen kost ze dat dus veel geld!
Ik vind het juist vreemd dat de milieu normen zo bizar streng zijn vwb stoffen in het milieu en dat roken nog steeds mag.
De enige reden het niet te verbieden is dat je anders een illegaal circuit krijgt. Verder niks.
De reden is dat mensen zo hoog op het paard zitten dat ze denken dat de beslissing die zij voor hun eigen leven maken ook voor andermans leven gemaakt moet worden. Als hun levensverwachtingsstatistiekje er maar beter uit komt te zien. Volksgezondheidsbeleid, volksgezondheid, individuele gezondheid, het is allemaal hetzelfde en iedereen moet alles laten voor hoogbejaardheid, niet toevallig ook de kip met de gouden eieren van de medische industrie. Tabakswinkels moeten eraan kapot, een school bij mij om de hoek is een rookvrije generatie aan het wensdenken zodat een peukenvrije stoep een droom is geworden.

Het zijn gewoon domineetjes die willen preken, autonome beslissingsbevoegdheid van de volwassen burger is volkomen uit beeld. Er is geen legitiem belang, last door derden is niet het probleem maar wordt gebruikt om volwassen burgers emotioneel te chanteren in het gewenste brave gedrag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:19:09 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213810359
Morgen ook weer hierheen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:21:07 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213810389
quote:

[..]
Juist door die veel kleinere onderlaag wellicht? De meeste rokers zitten (gok ik) in een lagere sociale klasse. Luxemburg is zoals je stelt gemiddeld genomen een zeer vermogende staat. Een snelle google leert mij dat ze wel veeeeeel meer alcohol drinken dan hier (wel maar één bron bekeken), blijkbaar zuipen welgestelde mensen meer dan dat ze roken? Past op zich wel in het beeld van de vermogende en gepensioneerde boomer die 7 dagen in de week teut is en het eerste wijntje bij de lunch drinkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 06-06-2024 14:32:03 ]
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:41:09 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213810621
quote:

[..]
Dat hoge inkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213810675
quote:

[..]
Beter onderwijs?
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:49:41 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_213810710
Dit is al jaren bekend en ik ken inmiddels al veel mensen die een keer in de twee maanden of zo even de grens overschieten. Letterlijk alles is daar stukken goedkoper, afhankelijk van welke tabak je rookt scheelt je dat 15 euro of meer per pakje van 50 gram. Boodschappen 40 tot 60% goedkoper dan bij ons, sterke drank en bier scheelt ook bijna de helft, en als je daar dan toch bent, ook maar gelijk even je tank vol gooien want ook dat is daar nog betaalbaar.

De overheid hier wringt de mensen helemaal uit, dus zoeken de mensen hun heil elders, en dat zijn echt niet alleen mensen die in de grensstreek wonen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:55:15 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213810786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:49 schreef Hathor het volgende:
Dit is al jaren bekend en ik ken inmiddels al veel mensen die een keer in de twee maanden of zo even de grens overschieten. Letterlijk alles is daar stukken goedkoper, afhankelijk van welke tabak je rookt scheelt je dat 15 euro of meer per pakje van 50 gram. Boodschappen 40 tot 60% goedkoper dan bij ons, sterke drank en bier scheelt ook bijna de helft, en als je daar dan toch bent, ook maar gelijk even je tank vol gooien want ook dat is daar nog betaalbaar.

De overheid hier wringt de mensen helemaal uit, dus zoeken de mensen hun heil elders, en dat zijn echt niet alleen mensen die in de grensstreek wonen.
Ik woon in het midden van het land en ken letterlijk niemand die met enige regelmaat de grens over gaat voor sigaretten, drank en/of andere boodschappen, of om te tanken.

Ik ken alleen 3 jongens die ieder jaar eind december een dagje over de grens doen om vuurwerk te halen, en dan gaan ze ook nog met 1 auto dus dat beperkt de hoeveelheid die ze mee kunnen nemen.

Als ik zelf in Duitsland ben met de auto (zeer sporadisch) tank ik daar idd meestal wel, maar als ik de afgelopen 10 jaar 3 keer in Duitsland getankt heb dan hebben we het wel gehad.
Komend zomer ben ik idd met de auto in Duitsland dus dan zal er wel getankt worden, al was het alleen al omdat ik ergens in die periode wel zal moeten tanken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 6 juni 2024 @ 15:02:56 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213810873
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:49 schreef Hathor het volgende:

De geldklopperij is misdadig hier. En maar lullen over lastenverlichting maar de accijnzen en belastingen stijgen over de hele linie, structureel.

De enige 'compensatie' die we hier kennen is aan de borst bij moeder staat als je al geen stuiver hebt.

Ik hoop dan ook dat de schatkist beste klappen krijgt door dit wanbeleid. Je jaagt mensen letterlijk weg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_213810967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De geldklopperij is misdadig hier. En maar lullen over lastenverlichting maar de accijnzen en belastingen stijgen over de hele linie, structureel.

De enige 'compensatie' die we hier kennen is aan de borst bij moeder staat als je al geen stuiver hebt.

Ik hoop dan ook dat de schatkist beste klappen krijgt door dit wanbeleid. Je jaagt mensen letterlijk weg.
pi_213810990
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 07:11 schreef Toine51 het volgende:
Rook niet, drink geen fris, ben vegetarisch en rijdt elektrisch...

Dus ik blijf deze zomer thuis...

:')
Hoezo? Je houdt zo te lezen genoeg geld over voor een mooie vakantie.
  donderdag 6 juni 2024 @ 15:17:41 #126
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_213811010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 02:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Mensen kanker bezorgen _O_ wat een ondernemer
Van straling krijg je ook kanker. Ik hoor je niet kankeren op Vodafone
pi_213811226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef deedeetee het volgende:
Luxemburg is nog goedkoper. Slof camel yellow grote pakjes 52 ¤ en de gewone maat 56 ¤ per slof. Shag 96 ¤ per slof.
Ik ben gelukkig al ruim 30 jr geleden gestopt maar denk ook dat de huidige prijzen pure diefstal is.
En de volksgezondheid gaat er echt niet op vooruit. In plaats van rokers zijn dezelfde mensen nu vreters geworden. Ze steken geen sigaret meer op maar stoppen eten in hun mond. Is dat nu echt gezonder ?
Als ze mij vragen wanneer ik gestopt ben met roken is het antwoord: "20 kilo geleden".
Ik heb ook geen idee waar al dat bespaarde geld is gebleven en qua gezondheid merk ik er ook niks van.
Maar ik ben zooooooo allemachtig blij dat al dat vreselijke gezeik en dat getreiter helemaal aan mij voorbij gaat. Aleen al om die redenkan ik iedereen aanraden om te stoppen met roken.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_213811263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Van straling krijg je ook kanker. Ik hoor je niet kankeren op Vodafone
:')
pi_213811339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:40 schreef quo_ het volgende:

[..]
Als ze mij vragen wanneer ik gestopt ben met roken is het antwoord: "20 kilo geleden".
Ik heb ook geen idee waar al dat bespaarde geld is gebleven en qua gezondheid merk ik er ook niks van.
Maar ik ben zooooooo allemachtig blij dat al dat vreselijke gezeik en dat getreiter helemaal aan mij voorbij gaat. Aleen al om die redenkan ik iedereen aanraden om te stoppen met roken.
Ik heb er juist heel erg veel positiefs van gemerkt, nadat ik gestopt was met roken. Niet meer rochelend wakker worden, zo goed als nooit meer een verstopte neus of verkouden, beter reukvermogen en smaak, meer energie, betere conditie. Echt een wereld van verschil. Beste beslissing ever. De geldbesparing merkte ik niet echt, maar dat kwam ook wel omdat een pakje shag max een euro of 5-6 kostte toen ik nog rookte. Maar ik was vooral blij dat ik van die "monkey on my back" af ben.
  donderdag 6 juni 2024 @ 15:51:51 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213811349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:40 schreef quo_ het volgende:

[..]
Lol toen ik stopte heb ik me voorgenomen om niet al voor mn 30ste een afzichtelijke skinnyfat buik te krijgen dus ben erg streng geweest. Schade is beperkt gebleven tot 5 kg maar vraag me oprecht af waardoor want ik zat echt alleen maar wortels en andere snackgroente te vreten te hele dag. Verschrikkelijke tijd
  donderdag 6 juni 2024 @ 16:01:00 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213811454
Ben ook erg blij dat ik in Landgraaf woon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 6 juni 2024 @ 16:01:04 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_213811456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat hoge inkomen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:45 schreef Farenji het volgende:

[..]
Beter onderwijs?
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Juist door die veel kleinere onderlaag wellicht? De meeste rokers zitten (gok ik) in een lagere sociale klasse. Luxemburg is zoals je stelt gemiddeld genomen een zeer vermogende staat. Een snelle google leert mij dat ze wel veeeeeel meer alcohol drinken dan hier (wel maar één bron bekeken), blijkbaar zuipen welgestelde mensen meer dan dat ze roken? Past op zich wel in het beeld van de vermogende en gepensioneerde boomer die 7 dagen in de week teut is en het eerste wijntje bij de lunch drinkt.
Interessante suggesties, ik heb even de territoriale verschillen qua rokerspercentages in Nederland opgezocht
https://www.vzinfo.nl/roken/regionaal
(naast GGD regio's kun je op gemeenten klikken)

Het lijkt ook alsnog men substantieel meer rookt in grotere steden. Het onderwijsniveau lijkt niet direct te correleren zie: https://www.vzinfo.nl/soc(...)-regionaal/opleiding

Roken lijkt ook populairder in Noord Nederland.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 6 juni 2024 @ 16:06:11 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213811499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, die zo mager mogelijke Nederlandse biefstukjes.

Leeft Piet nog?
Ben zo blij met onze groothandelspas. Zonde van je geld wat er zelfs bij de slagerij ligt.

Piet leeft ongetwijfeld nog. Alleen post niet meer op fok! na het verwijt dat hij kreeg van de mods in CUL en de ruzie die daar op volgde.

Zonde. Hij heeft in die periode half fok! leren koken en CUL levend gehouden.
Nu delen mensen weekmenu's en laten ze zien waar ze gegeten hebben. Piet was tips'ntricks en leerde t je zelf maken met de juiste tools.
K9n ook mooi posten in POL trouwens meen ik.

Iig mooie vent en de legende van CUL.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213811522
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ben zo blij met onze groothandelspas. Zonde van je geld wat er zelfs bij de slagerij ligt.

Piet leeft ongetwijfeld nog. Alleen post niet meer op fok! na het verwijt dat hij kreeg van de mods in CUL en de ruzie die daar op volgde.

Nu delen mensen weekmenu's en laten ze zien waar ze gegeten hebben. Piet was tips'ntricks en leerde t je zelf maken met de juiste tools.

Vertel? IK WIL DE RODDELS!

En mjah, CUL is niet meer zo leuk als het ooit was.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 6 juni 2024 @ 16:12:59 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213811547
Piet post gewoon hoor, en wie regelmatig in CUL leest/post weet ook prima met welk account.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213811816
Dat is onder een publiek geheim, dat account.
Iets met water O-)
A murky, forgotten land.
  donderdag 6 juni 2024 @ 17:13:53 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 6 juni 2024 @ 17:41:45 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213812238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
Piet post gewoon hoor, en wie regelmatig in CUL leest/post weet ook prima met welk account.
Tbh.... i dont know
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213812378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tbh.... i dont know
Zit dm 8-)
A murky, forgotten land.
pi_213814863
Ik rook alleen af en toe in combinatie met een biertje, dus op feestjes en dergelijke.

Dus normaal boeit de prijs mij niet echt, maar met deze prijsverschillen is het toch wel de moeite waard om eens in Gronau wat te kopen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_213815443
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Je vergeet voor het gemak even dat rokers godsgruwelijk stinken en het voor hun hele omgeving verpesten. Als ik met een emmer koeienmest op een terras ga zitten wordt ik ook weggejaagd, waarom worden die gore sigaretten dan wel geaccepteerd? :r
Drama queen much? _O-

Disclaimer: ik rook zelf niet eens.
pi_213817203
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Drama queen much? _O-

Disclaimer: ik rook zelf niet eens.
Stinkerds haten maakt je een drama queen?
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:15:10 #143
117098 Hathor
Effe niet
pi_213818039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik woon in het midden van het land en ken letterlijk niemand die met enige regelmaat de grens over gaat voor sigaretten, drank en/of andere boodschappen, of om te tanken.

Ik ken alleen 3 jongens die ieder jaar eind december een dagje over de grens doen om vuurwerk te halen, en dan gaan ze ook nog met 1 auto dus dat beperkt de hoeveelheid die ze mee kunnen nemen.

Als ik zelf in Duitsland ben met de auto (zeer sporadisch) tank ik daar idd meestal wel, maar als ik de afgelopen 10 jaar 3 keer in Duitsland getankt heb dan hebben we het wel gehad.
Komend zomer ben ik idd met de auto in Duitsland dus dan zal er wel getankt worden, al was het alleen al omdat ik ergens in die periode wel zal moeten tanken.
I
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:11 schreef Farenji het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Doe es effe normaal joh.
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:17:48 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_213818063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:51 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik heb er juist heel erg veel positiefs van gemerkt, nadat ik gestopt was met roken. Niet meer rochelend wakker worden, zo goed als nooit meer een verstopte neus of verkouden, beter reukvermogen en smaak, meer energie, betere conditie. Echt een wereld van verschil. Beste beslissing ever. De geldbesparing merkte ik niet echt, maar dat kwam ook wel omdat een pakje shag max een euro of 5-6 kostte toen ik nog rookte. Maar ik was vooral blij dat ik van die "monkey on my back" af ben.
Ik rook al een jaar of 45 maar ben nog nooit rochelend wakker geworden.
pi_213818145
Ik rook een pakje per jaar dus daarvoor ga ik niet naar Duitsland. Scheelt echt veel.
PWBF
  vrijdag 7 juni 2024 @ 00:07:36 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213818425
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Piet post gewoon nog op Fok! hoor. En in CUL. Alleen onder een andere username. Die ik niet zal onthullen, dat doet hij zelf maar als hij daar behoefte aan heeft.
Ook ter info van @probeer
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213818699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
Het is nu zelfs goedkoper om naar het Oostblok te vliegen, daar een nachtje in een hotel, zuipen, sloffen mee en alsnog minder kwijt zijn dan dat je in Nederland koopt _O_

EUGoden _O_
Wat ik doe is niet meer roken en gewoon een leuk uitje hebben van dat geld! Inderdaad, EU-goden!

Kunnen we trouwens niet ergens waar het altijd zonnig en droog-warm is in de EU toelaten? Zou wel fijn zijn.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213818710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat ik doe is niet meer roken en gewoon een leuk uitje hebben van dat geld! Inderdaad, EU-goden!

Kunnen we trouwens niet ergens waar het altijd zonnig en droog-warm is in de EU toelaten? Zou wel fijn zijn.
Malta zit al in de EU, dacht ik :P
pi_213818718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 01:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Malta zit al in de EU, dacht ik :P
Dat is zeker in de winter niet zo warm dat je denkt dat je op vakantie bent. Misschien iets als Frans Guyana of Suriname ofzo? Hoewel liever iets meer dichtbij. Marokko? Ook leuk om even onze PVV-vrienden wat te laten schrikken.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 07-06-2024 01:45:54 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 1 augustus 2024 @ 16:11:09 #150
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214508818
Wat zijn de prijzen tegenwoordig, van een pakje jps sigaretten waar je vroeger 8,50 voor betaalde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')